Symptomtråd

Ja det var det og at jeg ble potte tett i nesen som var mine første symptomer. Håper virkelig det gir seg snart.
Jeg er i tillegg kvalm dagen lang og har sur smak i munnen :hungover: Så det kan alltids være verre i guess :hilarious:

Dere som har høyere kroppstemperatur - hvor høy har dere? Har normalt 36,5-37 og ligger nå på 38,1, så prøver å forstå om jeg har feber eller bare er gravid :wacky:

Ellers er symptomene mine ganske like enda. Kviser på haka og trøtt og sliten. Men igjen så er jeg som regel det når jeg ikke er gravid og :dead:

Våkner med tilnærmet flat mage, går og legger meg med en mage som er 5 mnd på vei :hilarious:
Hahaha godt det ikke er bare meg:laughing021 Jeg leste igjennom gamle poster her inne fra sist svangerskap, ser jeg slet med de samme tingene da også :hilarious: - det er vel et godt tegn

Hahaha godt det ikke er bare meg:laughing021 Jeg leste igjennom gamle poster her inne fra sist svangerskap, ser jeg slet med de samme tingene da også :hilarious: - det er vel et godt tegn
Jeg hadde minimalt med plager forrige svangerskap og så har ikke så mye å sammenligne med. Men kanskje det er ganske likt da. Så jeg tenker det er et godt tegn ja :happy:

Luktet merkelig på kjøkkenet igår. Og idag luktet det verre i gangen vår. Ikke rart at testen ble positiv :joyful: Har hatt litt kvalme igår kveld. Og kjenner det ligger og ulmer idag. Best å hente ut kvalmestillende asap. Er kun 8 dpo. Ellers har jeg hatt hodepine i et par dager også. Gruer meg litt til trøtthet slår inn. Men er så superhappy for at jeg er blitt gravid igjen, ja takk alle symptomer:hello2

Ubehagelig følelse av intens sultenhet, typ kvalm av sult. Men jeg var ute og spiste på flott restaurant med mange retter i kveld. Og spiste to skiver da jeg kom hjem. Så den sultenheten med uggenhet er vel kanskje graviditetstegn, og ikke at jeg faktisk er sulten!

Her har det kommet nye symptomer.
Såre nipler og litt øm på undersiden av puppene. Og utflod. Vet det skal øke litt, men så mye så tidlig? Det kan jeg ikke huske fra sist gang, tror ikke jeg kjente så mye endring i brystene heller de første månedene egentlig :bag:

Ubehagelig følelse av intens sultenhet, typ kvalm av sult. Men jeg var ute og spiste på flott restaurant med mange retter i kveld. Og spiste to skiver da jeg kom hjem. Så den sultenheten med uggenhet er vel kanskje graviditetstegn, og ikke at jeg faktisk er sulten!
Ahhh velkommen i sult-klubben! Jeg får sånn dype «brøøøl» fra langt inno magen liksom! Mistenker at jeg har lagt på meg 4 kg bare de første ukene… det er helt ekstremt. Men har ikke vært kvalm enda.. kanskje fordi jeg faktisk spiser heeeele tia :hilarious: men kommer vel en runde rundt uke 8-9 mistenker jeg.

Her har det kommet nye symptomer.
Såre nipler og litt øm på undersiden av puppene. Og utflod. Vet det skal øke litt, men så mye så tidlig? Det kan jeg ikke huske fra sist gang, tror ikke jeg kjente så mye endring i brystene heller de første månedene egentlig :bag:
Så bra, hormonene jobber på :smug: Jeg har litt forskjellig utflod, har en del, så litt rolig, mens i går var den plutselig vannete og hele underbuksen var gjennomvåt.. :depressed: Jeg har også litt forskjellige symptomer fra sist, men kanskje fordi kroppen har vært gjennom det en gang før?

Merka første symptomer på mandag. Veldig sliten etter jobb. Klarte å låse ut samboeren på balkongenda jeg gikk for å legge meg (heldigvis oppdaga vi det såpass raskt at jeg fikk låst opp, før jeg var i senga) Prøvde å blåse ut et elektrisk telys. Og satt boka jeg leser i på lading i stedet for å plugge ladekabel i mobil. Tirsdag var det spotting. Livredd for at det var mensen på gang. Onsdag og torsdag klissvåt av svette. Og fredag ekstrem murring i magen

Merka første symptomer på mandag. Veldig sliten etter jobb. Klarte å låse ut samboeren på balkongenda jeg gikk for å legge meg (heldigvis oppdaga vi det såpass raskt at jeg fikk låst opp, før jeg var i senga) Prøvde å blåse ut et elektrisk telys. Og satt boka jeg leser i på lading i stedet for å plugge ladekabel i mobil. Tirsdag var det spotting. Livredd for at det var mensen på gang. Onsdag og torsdag klissvåt av svette. Og fredag ekstrem murring i magen
Hahaha måtte le av gravid-hjernen din her :hilarious:

Hehehe, det var mye greier som jeg helt klart kjenner meg igjen i :hilarious: Det elektriske telyset, jeg dør!

Dagens symptomer 5+0:
  • Ømme brystvorter
  • Sulten!
  • Kvalm? Eller sulten igjen?
  • Trøtt
  • Høy puls
  • Kviser
  • Fett hår
  • Andpusten
Synes det er tungt både med og uten symptomer, kjenner jeg gruer meg ekstremt til kvalmen, og lurer på hvordan jeg skal overleve :laughing002

Dagens symptomer 5+0:
  • Ømme brystvorter
  • Sulten!
  • Kvalm? Eller sulten igjen?
  • Trøtt
  • Høy puls
  • Kviser
  • Fett hår
  • Andpusten
Synes det er tungt både med og uten symptomer, kjenner jeg gruer meg ekstremt til kvalmen, og lurer på hvordan jeg skal overleve :laughing002
Ahhh vi har nesten alt likt! Er syk og tett i nesen i tillegg, så får knapt puste føler jeg :dead:

Noen andre som sover sånn typ hver 3dje time? Vet ikke om dette er graviditeten eller sykdommen vi går igjennom nå :hilarious:

Back
Topp