Jeg er i tillegg kvalm dagen lang og har sur smak i munnenJa det var det og at jeg ble potte tett i nesen som var mine første symptomer. Håper virkelig det gir seg snart.
Så det kan alltids være verre i guess 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er i tillegg kvalm dagen lang og har sur smak i munnenJa det var det og at jeg ble potte tett i nesen som var mine første symptomer. Håper virkelig det gir seg snart.
Så det kan alltids være verre i guess 

Våkner med tilnærmet flat mage, går og legger meg med en mage som er 5 mnd på veiFlere som kjennes ut som har svelget en gedigen ballong på kvelden? Ser ut som jeg er halvveis! Og lufttrykket er real![]()

Hahaha godt det ikke er bare megVåkner med tilnærmet flat mage, går og legger meg med en mage som er 5 mnd på vei![]()
Jeg leste igjennom gamle poster her inne fra sist svangerskap, ser jeg slet med de samme tingene da også
- det er vel et godt tegn
Sprengte tutter og ulvehunger da jeg våknet i dag.Jeg hadde minimalt med plager forrige svangerskap og så har ikke så mye å sammenligne med. Men kanskje det er ganske likt da. Så jeg tenker det er et godt tegn jaHahaha godt det ikke er bare megJeg leste igjennom gamle poster her inne fra sist svangerskap, ser jeg slet med de samme tingene da også
- det er vel et godt tegn

Har hatt litt kvalme igår kveld. Og kjenner det ligger og ulmer idag. Best å hente ut kvalmestillende asap. Er kun 8 dpo. Ellers har jeg hatt hodepine i et par dager også. Gruer meg litt til trøtthet slår inn. Men er så superhappy for at jeg er blitt gravid igjen, ja takk alle symptomer

Ahhh velkommen i sult-klubben! Jeg får sånn dype «brøøøl» fra langt inno magen liksom! Mistenker at jeg har lagt på meg 4 kg bare de første ukene… det er helt ekstremt. Men har ikke vært kvalm enda.. kanskje fordi jeg faktisk spiser heeeele tiaUbehagelig følelse av intens sultenhet, typ kvalm av sult. Men jeg var ute og spiste på flott restaurant med mange retter i kveld. Og spiste to skiver da jeg kom hjem. Så den sultenheten med uggenhet er vel kanskje graviditetstegn, og ikke at jeg faktisk er sulten!
men kommer vel en runde rundt uke 8-9 mistenker jeg.Så bra, hormonene jobber påHer har det kommet nye symptomer.
Såre nipler og litt øm på undersiden av puppene. Og utflod. Vet det skal øke litt, men så mye så tidlig? Det kan jeg ikke huske fra sist gang, tror ikke jeg kjente så mye endring i brystene heller de første månedene egentlig![]()
Jeg har litt forskjellig utflod, har en del, så litt rolig, mens i går var den plutselig vannete og hele underbuksen var gjennomvåt..
Jeg har også litt forskjellige symptomer fra sist, men kanskje fordi kroppen har vært gjennom det en gang før?Hahaha måtte le av gravid-hjernen din herMerka første symptomer på mandag. Veldig sliten etter jobb. Klarte å låse ut samboeren på balkongenda jeg gikk for å legge meg (heldigvis oppdaga vi det såpass raskt at jeg fikk låst opp, før jeg var i senga) Prøvde å blåse ut et elektrisk telys. Og satt boka jeg leser i på lading i stedet for å plugge ladekabel i mobil. Tirsdag var det spotting. Livredd for at det var mensen på gang. Onsdag og torsdag klissvåt av svette. Og fredag ekstrem murring i magen

Hehehe, det var mye greier som jeg helt klart kjenner meg igjen iMerka første symptomer på mandag. Veldig sliten etter jobb. Klarte å låse ut samboeren på balkongenda jeg gikk for å legge meg (heldigvis oppdaga vi det såpass raskt at jeg fikk låst opp, før jeg var i senga) Prøvde å blåse ut et elektrisk telys. Og satt boka jeg leser i på lading i stedet for å plugge ladekabel i mobil. Tirsdag var det spotting. Livredd for at det var mensen på gang. Onsdag og torsdag klissvåt av svette. Og fredag ekstrem murring i magen
Det elektriske telyset, jeg dør!Ahhh vi har nesten alt likt! Er syk og tett i nesen i tillegg, så får knapt puste føler jegDagens symptomer 5+0:
Synes det er tungt både med og uten symptomer, kjenner jeg gruer meg ekstremt til kvalmen, og lurer på hvordan jeg skal overleve
- Ømme brystvorter
- Sulten!
- Kvalm? Eller sulten igjen?
- Trøtt
- Høy puls
- Kviser
- Fett hår
- Andpusten
![]()

Ja, også glemte jeg en merkelig greie, jeg raper hele tidenAhhh vi har nesten alt likt! Er syk og tett i nesen i tillegg, så får knapt puste føler jeg![]()