Symptomtråd

10+0 (etter ul)
- Rar smak i munnen, kaffe smaker fortsatt ikke. Mat går litt bedre, ikke noe særlig kvalm.
- TRØTT særlig etter sykt barn hjemme siden Torsdag. Men er og blitt forkjølet.
- kjenner jeg begynner å bli svak i armene sånn som sist, særlig h.arm.
- BOOBS velkommen tilbake etter en liten pause.
-Andpusten av nesten alt.

Nytt symptom er at jeg er så andpusten :dead: ellers er kvalmen bedre og jeg er fortsatt trøtt! Men har en gradert sykemelding så det går :)

Er 10+4 og nå har symptomene begynt å lette litt - er ikke på langt nær så uggen som jeg har vært, og litt mindre trøtt! Det er jo deilig men gjør meg også nervøs selvom jeg vet at symptomene lettet litt på denne tiden i tidligere graviditet og.. flere her inne som opplever det samme? <3
Ja kvalmen dempet seg flere hakk etter uke 9, så har blitt bedre og bedre på den fronten. Men kan fremdeles bli litt uggen på kveldene eller etter ett måltid.. Utmattelse enda, men hadde plutselig en dag med litt piff før helgen, før jeg dagen etter endte i en kraftig forkjølelse og tung i brystet og mangler nå stemmen :arghh: Og selvsagt like utmattet igjen, om ikke mer… hadde vært deilig å få litt pause nå ja :facepalm:

8+3.
Hadde et skikkelig krampetak i magen i stad. En blanding av mageknip og skikkelig menssmerte. Ble bekymret og gikk rett på toalettet, heldigvis ingen blod, og det ga seg rett etterpå:Heartred. Tenker det skjer mye rart nedi der av ulike slag, enten tarm/luftsmerter, eller kanskje livmoren vokste med et byks? :hilarious:

• Omsorg
Reactions: Aj_
Er 10+4 og nå har symptomene begynt å lette litt - er ikke på langt nær så uggen som jeg har vært, og litt mindre trøtt! Det er jo deilig men gjør meg også nervøs selvom jeg vet at symptomene lettet litt på denne tiden i tidligere graviditet og.. flere her inne som opplever det samme? <3
Heldige du! Håper jeg får litt lettelse jeg også snart. Det er hvertfall ganske normalt at det letter mye på den tiden du er i nå.

10+1
-Utrolig kvalm, på 3 tabletter med xonvea. Blir bedre rett etter måltid, men øker på igjen.
-Trøtt og totalt utmattet, sovner noen ganger midt på dagen
-Tisser flere ganger om natta
-Høyere hvilepuls
-Andpusten
-Sulten, men lite lyst på mat, mest frukt, smoothie, syrlige ting

10+2 (etter siste ul)
-Kvalmen er tilbake?! Ruger muligens på noe bhg virus, men er mest kvalm og ikke hørt at det er norovirus nå?
- bekkenet har smått meldt sin ankomst

10+2 (etter siste ul)
-Kvalmen er tilbake?! Ruger muligens på noe bhg virus, men er mest kvalm og ikke hørt at det er norovirus nå?
- bekkenet har smått meldt sin ankomst
Jeg fikk norovirus via barnehagen i forrige uke uten forvarsel, så skal ikke se bort fra at det er det det er - men håper du slipper!

7+4
Kvalm, utmattet, tidvis hodepine, andpusten.
Det er kvalmen og mangelen på energi som er det verste nå. Jeg er gradert sykemeldt men selv de få timene jeg jobber, suger all energi ut av meg og resten av dagen er jeg omtrent sengeliggende. Selv basic ting hjemme orker jeg ikke. Som å lage middag, rydde i oppvaskmaskinen, vaske klær osv. Bare én av oppgavene gjør meg så sliten at jeg må legge meg ned og ta pause etterpå.

Åå er så sliten - to barn har hatt vannkopper de siste to ukene og mannen vært borte :dead: Heldigvis er jeg sykemeldt og så har kvalmen lettet litt ellers vet jeg ikke hvordan dette hadde gått! Sistemann på bedringens vei nå heldigvis.

Feirer 11+0 med skikkelig sterk symptomdag og en halsbetennelse av noe slag? Jeg har vært totalt utmattet og sovet store deler av dagen og kvalmen har blusset opp litt igjen, og nå har jeg hostet på meg hodeverk :gen014 Livet leker! Og sånn for å toppe kransekaka så har plutselig mannen blitt like vrang som fireåringen og sier «nei» når jeg spør om ting (for å protestere eller være tergete?) skjønner ikke - uansett jævla hensynsløst syns jeg :sad010og jeg er nå potte sur

altså, nå har jeg kastet opp så mye i går at jeg er helt sår i halsen, jeg har en slags klump der når jeg svelger og spiser. Ser ut som at det er blitt sår i halsen. I natt (etter oppkastrunde) var det så vondt i både hals og bryst, hvis jeg drakk så bare svidde det i hele spiserør, bryst og hals. Noen som har opplevd dette og vet hvordan man kan lindre?
Jeg forsøkte med melk, banan og gaviscon i går uten effekt…

altså, nå har jeg kastet opp så mye i går at jeg er helt sår i halsen, jeg har en slags klump der når jeg svelger og spiser. Ser ut som at det er blitt sår i halsen. I natt (etter oppkastrunde) var det så vondt i både hals og bryst, hvis jeg drakk så bare svidde det i hele spiserør, bryst og hals. Noen som har opplevd dette og vet hvordan man kan lindre?
Åh jeg får så syykt vondt for deg :sad010 Jeg ville ringt lege eller jordmor å hørt om råd :Heartred:sorry:

Åh jeg får så syykt vondt for deg :sad010 Jeg ville ringt lege eller jordmor å hørt om råd :Heartred:sorry:
Takk, håper på bedre dager :Heartpink :bag: Legen har stengt ekonsultasjon frem til mandag, men skal ta kontakt da tenkte jeg

Har du hyperemesis?:sad010Hatt det med alle seks barna, og er helt jævlig. Til slutt blødde jeg når jeg kastet opp pga sår i spiserøret. Bestill time hos legen❤️ Føler med deg, er helt jævlig!

Skal kanskje ikke klage når jeg ser så mange sliter med verre ting.

Men altså de NIPLENE mine..o_O Det gjør så vondt. Selv hver minste berøring. Om det er vann, dyna, en hånd, bh, ja hva som helst. Kjennes ut som noen gnir hardt og lenge med det groveste sakspapirer du finner..

Og puppene mine har vokst så mye.. de detter ut av en DD cup. Må ut å kjøpe nye BH-er og bukser i dag, mamma bukser.

Ellers er jeg trøtt da. Venter bare på neste legging jeg. Hele tiden.
Så er jeg nok litt bitchy. Snapper titt og ofte til samboeren tror jeg. Veldig følsom.

Utenom det føler jeg meg ganske fin da..!:Heartred

Skal kanskje ikke klage når jeg ser så mange sliter med verre ting.

Men altså de NIPLENE mine..o_O Det gjør så vondt. Selv hver minste berøring. Om det er vann, dyna, en hånd, bh, ja hva som helst. Kjennes ut som noen gnir hardt og lenge med det groveste sakspapirer du finner..

Og puppene mine har vokst så mye.. de detter ut av en DD cup. Må ut å kjøpe nye BH-er og bukser i dag, mamma bukser.

Ellers er jeg trøtt da. Venter bare på neste legging jeg. Hele tiden.
Så er jeg nok litt bitchy. Snapper titt og ofte til samboeren tror jeg. Veldig følsom.

Utenom det føler jeg meg ganske fin da..!:Heartred
Sandpapir skulle det stå

Back
Topp