Symptomtråd

Eg legg inn digital melding på helenorge.no om eg treng nokke mellom timane mine. Legen min er jaffal flink til å lese og svare kjapt på meldingar

Sure oppstøt, enormt kald og utålmodighet. Og så kjenner jeg en konstant sult som jeg forsøker å overse så lenge jeg kan :headphone:

8 uker idag og nå kom kvalmen :bag: Er ikke det litt rart at det kommer så "sent"?

5+4, første dagen med noe uggenhet/sultfølelse, men ingenting frister, «stølhet» nederst i magen. Kald, Trøtt og sliten.

Kvalmen har meldt seg for fullt, er trøtt dagen lang, brystene er ekstremt ømme og jeg er iskaldt hele tiden Fikk resept av legen på en ny kvalmestillende medisin som heter xoncea. Håper virkelig den kan hjelpe. Er det noen her som har erfaring med den medisinen? ❤️

Kvalmen har meldt seg for fullt, er trøtt dagen lang, brystene er ekstremt ømme og jeg er iskaldt hele tiden Fikk resept av legen på en ny kvalmestillende medisin som heter xoncea. Håper virkelig den kan hjelpe. Er det noen her som har erfaring med den medisinen? ❤️
Jeg går på den. Noen har veldig god virkning, andre mindre. Her tar den bare toppen av kvalmen, så fortsatt mye kvalme, spying og brekkninger. Kommer til å spørre legen om å prøve afipran isteden.

Lykke til, håper den funker for deg! :Heartred
Hugs at du ikke kan kjøre bil før du har fått klarering fra lege på de :love017

Kjenner en ekkel lukt jeg ikke forstår :depressed: for et par dager siden synes jeg plutselig at ånden til samboer var så ekkel, uansett om han pusset tennene, spiste noe osv. Så kjennes det av og til ut som om jeg har smaken av denne lukten i min munn! Og i dag satt jeg på i bil med en kollega, og syntes jeg kjente den samme lukten. Senere satt jeg ved siden av en annen kollega og kjente igjen akkurat den samme lukten?? Hva er dette :laughing002 det lukter litt som søppel.. Blir ordentlig uvel av det. Aldri kjent denne lukten før, og det kan ikke være tilfeldig at så mange plutselig lukter slik når jeg er i nærheten? Felles er at alle jeg har kjent lukten fra er menn :nailbiting:

Jeg brakk meg av lukta av brødet her hjemme idag :laughing021 Det hadde sesamfrø på, det ble for mye for meg.

Jeg brakk meg av lukta av brødet her hjemme idag :laughing021 Det hadde sesamfrø på, det ble for mye for meg.

Fælt å le, men det er jo så mye rart en skal reagere på :hilarious: kroppen er rar!

Jeg går på den. Noen har veldig god virkning, andre mindre. Her tar den bare toppen av kvalmen, så fortsatt mye kvalme, spying og brekkninger. Kommer til å spørre legen om å prøve afipran isteden.

Lykke til, håper den funker for deg! :Heartred
Hugs at du ikke kan kjøre bil før du har fått klarering fra lege på de :love017
Så dumt at du ikke har hatt så god effekt av den krysser fingrene for t at afipran kan hjelpe

Tusen takk! ❤️ Ja, legen sa null kjøring så får vi se om den har såpass god effekt at det er verdt det ❤️

Kan man ikke kjøre bil når man går på kvalmestillende medisiner? :smiley-ashamed004

Står det i pakningsvedlegget.. mange av dem er sløvende
Jeg bruker ikke noe selv enda, så jeg har ikke noe pakningsvedlegg å lese på. Skal til legen neste uke, men jeg vil evnt ha kvalmelindring for å kunne gå på jobb. Kan jeg ikke kjøre bil er jeg like langt :hilarious:

Jeg har måtte vaske både kjøleskap og fryseskap denne uken, pga dårlig lukt.. men den forsvinner ikke :bored:

Back
Topp