Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Nei startet ikke skikkelig med meg før uke 9 sist. Og noen slipper helt unna. Tror ikke du finner noe fasit på det der8 uker idag og nå kom kvalmenEr ikke det litt rart at det kommer så "sent"?
Det har jeg gjort hele veien også! Helt latterlig hvor mye jeg fryser!Jeg fryyyyyseeeer
Jeg går på den. Noen har veldig god virkning, andre mindre. Her tar den bare toppen av kvalmen, så fortsatt mye kvalme, spying og brekkninger. Kommer til å spørre legen om å prøve afipran isteden.Kvalmen har meldt seg for fullt, er trøtt dagen lang, brystene er ekstremt ømme og jeg er iskaldt hele tiden Fikk resept av legen på en ny kvalmestillende medisin som heter xoncea. Håper virkelig den kan hjelpe. Er det noen her som har erfaring med den medisinen?![]()

for et par dager siden synes jeg plutselig at ånden til samboer var så ekkel, uansett om han pusset tennene, spiste noe osv. Så kjennes det av og til ut som om jeg har smaken av denne lukten i min munn! Og i dag satt jeg på i bil med en kollega, og syntes jeg kjente den samme lukten. Senere satt jeg ved siden av en annen kollega og kjente igjen akkurat den samme lukten?? Hva er dette
det lukter litt som søppel.. Blir ordentlig uvel av det. Aldri kjent denne lukten før, og det kan ikke være tilfeldig at så mange plutselig lukter slik når jeg er i nærheten? Felles er at alle jeg har kjent lukten fra er menn 
Det hadde sesamfrø på, det ble for mye for meg.Jeg brakk meg av lukta av brødet her hjemme idagDet hadde sesamfrø på, det ble for mye for meg.
kroppen er rar!Ja!! Et brød med frø!!Fælt å le, men det er jo så mye rart en skal reagere påkroppen er rar!

Så dumt at du ikke har hatt så god effekt av den krysser fingrene for t at afipran kan hjelpeJeg går på den. Noen har veldig god virkning, andre mindre. Her tar den bare toppen av kvalmen, så fortsatt mye kvalme, spying og brekkninger. Kommer til å spørre legen om å prøve afipran isteden.
Lykke til, håper den funker for deg!
Hugs at du ikke kan kjøre bil før du har fått klarering fra lege på de![]()

Står det i pakningsvedlegget.. mange av dem er sløvendeKan man ikke kjøre bil når man går på kvalmestillende medisiner?![]()
Jeg bruker ikke noe selv enda, så jeg har ikke noe pakningsvedlegg å lese på. Skal til legen neste uke, men jeg vil evnt ha kvalmelindring for å kunne gå på jobb. Kan jeg ikke kjøre bil er jeg like langtStår det i pakningsvedlegget.. mange av dem er sløvende

Samme herJeg bruker ikke noe selv enda, så jeg har ikke noe pakningsvedlegg å lese på. Skal til legen neste uke, men jeg vil evnt ha kvalmelindring for å kunne gå på jobb. Kan jeg ikke kjøre bil er jeg like langt![]()

Ikke i starten, men når du får godkjenning fra lege kan duKan man ikke kjøre bil når man går på kvalmestillende medisiner?![]()