Symptomtråd

Føler meg så støl nederst i magen. Kjennes litt ut som gangsperre under navlen. Kanskje det føles ut som det "beltet" noen andre her prøvde å beskrive?

Jeg måtte fjerne blindtarmen i juli og merker arret under navlen er veldig ømt, håper ikke det blir verre. Er vondt å bare guttungen mi på 1,5 år som er veldig mammadalt :Heartred

Flere som er tette i nesa? Så sykt irriterende å våkne med tett nese på morgenen :hilarious: Hadde det sånn sist også :hilarious:

Har hatt vondt i korsryggen siden dpo 10 sikkert, og har fortsatt vondt der frem til nå (4+3 i følge flo). Ellers er det kvalme som kommer og går, tunge pupper, trøtt (gjesper så syyyykt mye! Folk tror sikkert at jeg tenker de er uinteressante), og mye tissing. Det er likevel korsryggen som bekymrer meg… hadde vondt der da jeg fikk SA. Noen som opplever det samme? :angelic:

Her har jeg press over nedre del av magen, og det stikker til når jeg nyser eller hoster. Ellers er jeg også bare trøtt foreløpig :hilarious:

Her har jeg press over nedre del av magen, og det stikker til når jeg nyser eller hoster. Ellers er jeg også bare trøtt foreløpig :hilarious:
Så... trøtt....!!

Føler meg så støl nederst i magen. Kjennes litt ut som gangsperre under navlen. Kanskje det føles ut som det "beltet" noen andre her prøvde å beskrive?
Jeg bruker beskrivelsen med beltet for det er den beste beskrivelsen jeg kommer på. Men det er som å være støl eller gangsperr, så sikkert noe lignende :joyful: hadde akkurat samme under graviditeten med første

Har laget middag i 2,5 time og bekkenet mitt protesterer høylytt :sad015 4+1

Jeg gikk med krykker halve forrige svangerskap, begynte like tidlig mer bekkensmerter..

Nå e nesen tett men luktesansen e veldig følsom

Puppene blir ømmere for hver dag kjennes det ut som :inpain:

Ekstremt ømme pupper, tett nase men samtidig lukter alt(), trøtt (trengte første kvil i dag og er bare rundt uke 5-6‍), kvalme (av og på) og litt svimmelhet Merker at symptomene er litt av og på fra time til time og dag til dag.

Back
Topp