Symptomtråd

I går var andre gang jeg hadde intens hodepine (dette opplever jeg til vanlig kanskje 1-2 ganger i året bare). Og nå som gravid har jeg opplevd det to ganger allerede :( Det er så forferdelig vondt!
Vanligvis ville jeg tatt to saftige Paracet på 500mg og en enda saftigere Ibux 400mg mot den type smerte, men i går ble det nada! Eller det ble sex og noen saftige orgasmer som fjernet den verste smerten, men ikke helt.

Våknet heldigvis i dag med ikke noe hodepine da :shy:
 
Åh, jeg har fått en ny greie :arghh: venstre lår får ofte en sånn urolig følelse! Det var lite med sånt før svangerskapet :shifty:
 
17+3 og orker ikke mer forstoppelse! :crybaby2
Tar laktulose hver dag, prøver movicol i tillegg etter legens anbefaling.. spiser svisker som jeg blir kvalm av, har linfrø i yoghurt til frokosten og annen fiberrik kost, trener pilates og går lang tur hver kveld. Drikker biola og 2-3 liter vann.

Ja, i tillegg til svimmelhet og smerter i nedre korsrygg/hofte som jeg går til fysio for. Graviditet er alt annet enn moro så langt.. o_O
 
17+3 og orker ikke mer forstoppelse! :crybaby2
Tar laktulose hver dag, prøver movicol i tillegg etter legens anbefaling.. spiser svisker som jeg blir kvalm av, har linfrø i yoghurt til frokosten og annen fiberrik kost, trener pilates og går lang tur hver kveld. Drikker biola og 2-3 liter vann.

Ja, i tillegg til svimmelhet og smerter i nedre korsrygg/hofte som jeg går til fysio for. Graviditet er alt annet enn moro så langt.. o_O

Føler med deg! Dette er tredje graviditet og jeg kan altså ikke huske at det begynte så tidlig med de andre, men jeg har slitt med forstoppelse flere uker allerede :shifty: prøver løse ting på samme måte som deg! Men har klyster i tillegg som nødløsning hvis det går helt skeis, måtte til med det flere ganger med forrige... :dead:

...venter bare på sinnsyke hemoroider i tillegg.. :hilarious:
 
kjente plutselig på noe rart etter noen timer med litt gåing på senter og butikk merket jeg at hoften min på venstre side var helt nummen… gikk ikke utover noen gangfunksjon bare en skikkelig rar følelse noen som har opplevd noe lignende nå sitter jeg i bilen og det virker som det har gått over etter fem minutter
 
Tror jeg også må begynne å ta magnesium. Har en del rastløse bein, og natt til torsdag våknet jeg med tidenes leggkrampe, og har fortsatt skikkelig vondt nå fredag kveld:blackeye: Nå går jeg skikkelig krøkkete, ikke på grunn av bekkenet, men på grunn av leggen :hilarious:
 
Back
Topp