Plutselig begynte jeg å fryse 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Nå vil jeg ikke bygge opp under falske forhåpninger om det viser seg å ikke være noe, men jeg hadde akkurat de samme symptomene. To-tre dager senere tok jeg positiv testHei. Jeg er ny på babyverden. Vi prøver å bli gravide. Det er 6 dager siden EL, i går begynte mensmurring og vondt i korsryggen. Trodde jeg skulle få mensen. Stikking annenhver gang på høyre og venstre side mellom navel og skrittet. Også har jeg blir veldig treg i magen. Tykt hvit utflod.
Jeg har lest at alt dette kan være tidlige gravid symtomer. Men jeg vil gjerne høre om det er mange som får dette helt uten å være gravid. Og om det er mange som er gravide her som hadde akkurat disse symtomer?
Krysser fingrene for en liten baby i magen min <3
Nå vil jeg ikke bygge opp under falske forhåpninger om det viser seg å ikke være noe, men jeg hadde akkurat de samme symptomene. To-tre dager senere tok jeg positiv testKrysser fingrene for deg!
Takk for svar! Testet du positiv så kjapt etter.. ååh så gøy! Brukte du en sånn clearblue tidlig test da eller ?![]()
Ja, men det var veeeeldig svakt! Jeg brukte først en test med følsomhet på 5 mIU/ml (kontra 10mlU/ml i vanlige tidligtester) og fikk veeeeeldig svak strek på den. Morgenen etter tok jeg en CB early detection og fikk en litt tydeligere strek på den, da var jeg ganske overbevist. Og dagen etter det igjen tok jeg en CB digital og fikk 1-2 uker på denTakk for svar! Testet du positiv så kjapt etter.. ååh så gøy! Brukte du en sånn clearblue tidlig test da eller ?![]()

Ja, men det var veeeeldig svakt! Jeg brukte først en test med følsomhet på 5 mIU/ml (kontra 10mlU/ml i vanlige tidligtester) og fikk veeeeeldig svak strek på den. Morgenen etter tok jeg en CB early detection og fikk en litt tydeligere strek på den, da var jeg ganske overbevist. Og dagen etter det igjen tok jeg en CB digital og fikk 1-2 uker på denJeg har fortsatt ikke IKM før om 5-7 dager (varierende sykluslengde) så ble veldig overrasket over å teste positivt så tidlig! Men jeg var ca 8/9 dpo den dagen jeg tok CB early detection
Haha, ble en liten roman dette, men har vært noen intense dager! Nå håper jeg bare den sitter
![]()
Haha, jeg er helt enig! Veldig glad for dette forumet sånn sett. Så utrolig trist å høre at du opplevde en SA, det kan jeg ikke forestille meg hvordan føles. Sender en klem og krysser virkelig alt jeg har! Den som måler 5mlU/ml kjøpte jeg her: https://www.med24.no/hjemmetest/graviditetstest/tidlig-graviditetstest-2-stk Men vet dessverre ikke om/hvor den er mulig å få tak i fysiskSå gøy! Gratulerer ❤ Jeg elsker romaner! Det er så sinnsykt spennede å høre hvordan andre opplever det, når man bare går rundt å venter selv.. vi har prøvd i 7 måneder.. fikk en SA etter 3 måneder.. Håper så inderlig at det sitter denne gangen... Jeg venter på CB tidlig test i posten, den måler 10mlU/ml.. Viste ikke at den fantes en som måtte 5mlU/ml.. Hvor får jeg kjøpt den ? Kanskje jeg kan kjøpe den på vei hjem fra jobb..
Men, du kan jo kanskje kjøpe en CB tidligtest på vei hjem fra jobb på apotek? Hvis du er veldig utålmodig
Jeg løp selv ut i går og kjøpte CB digital på apotek selvom jeg visste jeg fikk to stk i posten senere samme dag, haha....Haha, jeg er helt enig! Veldig glad for dette forumet sånn sett. Så utrolig trist å høre at du opplevde en SA, det kan jeg ikke forestille meg hvordan føles. Sender en klem og krysser virkelig alt jeg har! Den som måler 5mlU/ml kjøpte jeg her: https://www.med24.no/hjemmetest/graviditetstest/tidlig-graviditetstest-2-stk Men vet dessverre ikke om/hvor den er mulig å få tak i fysiskMen, du kan jo kanskje kjøpe en CB tidligtest på vei hjem fra jobb på apotek? Hvis du er veldig utålmodig
Jeg løp selv ut i går og kjøpte CB digital på apotek selvom jeg visste jeg fikk to stk i posten senere samme dag, haha....
Hehe, det er nøyaktig samme ståa her... Samboeren min kunne ikke fatte og begripe hvorfor jeg brukte penger på en digital test når jeg uansett hadde bestilt i posten. Men er jo så vanskelig å la være, så jeg skjønner deg godtTusen takk ❤ Det var hyggelig Spennede, bestiller en slik nå.. Men har lyst til å teste imorgen tidlig, så kjøper en CB også Godt å se at det ikke bare er meg som har test dilla.. Mannen min bare himmler med øynene av meg.. hehe
Hold oss oppdatert, da!
jeg trenger at det fortsetter å gå, helt i mål 
Hehe, det er nøyaktig samme ståa her... Samboeren min kunne ikke fatte og begripe hvorfor jeg brukte penger på en digital test når jeg uansett hadde bestilt i posten. Men er jo så vanskelig å la være, så jeg skjønner deg godtHold oss oppdatert, da!
![]()
Jeg har fortsatt! Uke 6+3 i dag. I går hadde jeg nesten kramper i magen..er ganske sikker på at jeg hadde det sånn i forrige graviditet også.Er det flere som fremdeles har mensmurringer? Er i uke 7 nå så tenkte kanskje det skulle begynne å gi seg, men kanskje ikke likevel![]()
Sitter med samme følelser jeg også, ser det er mange som er kvalm, og har det helt forferdelig, men jeg ønsker meg den kvalmen, det bli et godt tegn. Sikkert konmer til å angre når den kommerLikevel ønsker jeg meg noen skikkelig tydelige symptomer, stresset fordi jeg ikke kjenner mer![]()

Enig med deg. Men ja, kan sikkert gi det maks et par uker før vi angrer på ønsket vårt jaSitter med samme følelser jeg også, ser det er mange som er kvalm, og har det helt forferdelig, men jeg ønsker meg den kvalmen, det bli et godt tegn. Sikkert konmer til å angre når den kommer![]()

Det var betryggende å høre! Bra vi er flereJeg har fortsatt! Uke 6+3 i dag. I går hadde jeg nesten kramper i magen..er ganske sikker på at jeg hadde det sånn i forrige graviditet også.