Symptomtråd

Ekstremt såre brystknopper:wideyed::wideyed::wideyed:
Stakkars mannen som ikke får komme i nærheten av de for tiden :laughing021

Kjenner egentlig ikke så mye annet enn litt ømme pupper :rolleyes: men er bare 4+4. har ikke vært direkte kvalm i noen av graviditetene mine, forutenom med sønnen hvor jeg kunne få brekningshoste etter frokost og av og til kaste opp av det :bag:

Nå kommer kvalmen gitt :hungover: Har brekt meg et par ganger idag og er generelt skikkelig uggen. Spent på hvordan det utvikler seg de neste ukene…

Håper det ikke blir alt for ille før om 14 dager, for jeg har to fulle arbeidsuker foran meg… og stappfull avdeling + underbemanning. Om to uker har jeg eventuelt mulighet til å sykemelde meg med litt bedre samvittighet :arghh:

men generelt godt å kjenne på økende symptomer :Heartred Har opplevd at symptomene har forsvunnet ved MA og ved SA har jeg hatt veldig svake symptomer som ikke har økt på

Jeg kjente også at jeg ble uggen etter gårsdagens dessert :depressed: gjør forsåvidt ikke noe å måtte holde seg unna søtsaker :laughing002

Jeg er så energiløs at det er skummelt. Jeg vil bare ligge å sove. Jeg orker ingenting. Hadde jeg ikke visst at jeg er gravid så hadde jeg trodd at jeg var alvorlig syk.

Jeg sover og sover og sover... vært hjemme fra jobb i 3 dager fordi jeg er så uggen, kvalm og trøtt.

Jeg! Kun murringer, ikke ømme bryster en gang. Jeg håper på flere symptomer neste uke :hilarious:
Jaa jeg har også fortsatt murringer hver eneste dag, noen dager så sterke at jeg tenker at TR kommer hvert øyeblikk:oops: Jeg har ømme bryst hvis jeg klemmer på de, men det er det eneste:laughing002 Jeg hører mange sier at symptomene pleier å ta seg opp rundt uke 6 så da får vi se, men det er jo også flere som har helt friske svangerskap uten å nesten ha symptomer i det hele tatt!

Har lite symptomer foreløbig, men venter på at kvalmen kommer iløpet av neste uke:wtf:

Jaa jeg har også fortsatt murringer hver eneste dag, noen dager så sterke at jeg tenker at TR kommer hvert øyeblikk:oops: Jeg har ømme bryst hvis jeg klemmer på de, men det er det eneste:laughing002 Jeg hører mange sier at symptomene pleier å ta seg opp rundt uke 6 så da får vi se, men det er jo også flere som har helt friske svangerskap uten å nesten ha symptomer i det hele tatt!
Jeg håper på litt kvalme denne gangen, for å føle meg litt gravid :hilarious:
Ja, mange har jo lite symptomer. Jeg var en del kvalm første gang jeg var gravid, men kastet aldri opp.

Godt å høre! Jeg vet jo at det er helt normalt, men det er likevel betryggende å se at det er flere som ikke har det og ikke bare se det på en statistikk:happy:
Hadde det helt likt når jeg gikk gravid med sønnen min også. Så jeg tenker at det bare er å nyte mens man kan :)

Jeg er så energiløs at det er skummelt. Jeg vil bare ligge å sove. Jeg orker ingenting. Hadde jeg ikke visst at jeg er gravid så hadde jeg trodd at jeg var alvorlig syk.
Jeg også!! Føler meg helt tom:wideyed:

Æsj idag smakte urgen såpe :yuck: eneste symptomene her er ømme pupper og litt små uggen

Back
Topp