Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper den kommer til meg ogsåSjokolade er ikke godt lenger… Jauda![]()

Har brekt meg et par ganger idag og er generelt skikkelig uggen. Spent på hvordan det utvikler seg de neste ukene…
Har opplevd at symptomene har forsvunnet ved MA og ved SA har jeg hatt veldig svake symptomer som ikke har økt påJeg! Kun murringer, ikke ømme bryster en gang. Jeg håper på flere symptomer neste ukeFlere som nesten ikke har noen symptomer?

Jaa jeg har også fortsatt murringer hver eneste dag, noen dager så sterke at jeg tenker at TR kommer hvert øyeblikkJeg! Kun murringer, ikke ømme bryster en gang. Jeg håper på flere symptomer neste uke![]()
Jeg hører mange sier at symptomene pleier å ta seg opp rundt uke 6 så da får vi se, men det er jo også flere som har helt friske svangerskap uten å nesten ha symptomer i det hele tatt!Jeg håper på litt kvalme denne gangen, for å føle meg litt gravidJaa jeg har også fortsatt murringer hver eneste dag, noen dager så sterke at jeg tenker at TR kommer hvert øyeblikkJeg har ømme bryst hvis jeg klemmer på de, men det er det eneste
Jeg hører mange sier at symptomene pleier å ta seg opp rundt uke 6 så da får vi se, men det er jo også flere som har helt friske svangerskap uten å nesten ha symptomer i det hele tatt!

Jeg har ingenFlere som nesten ikke har noen symptomer?
Godt å høre! Jeg vet jo at det er helt normalt, men det er likevel betryggende å se at det er flere som ikke har det og ikke bare se det på en statistikkJeg har ingen

Hadde det helt likt når jeg gikk gravid med sønnen min også. Så jeg tenker at det bare er å nyte mens man kanGodt å høre! Jeg vet jo at det er helt normalt, men det er likevel betryggende å se at det er flere som ikke har det og ikke bare se det på en statistikk![]()
Hadde mye av det for en uke siden, men ikke så ofte nå merEr det flere en meg som føler at hele livmoren revner når man nyser??
Jeg også!! Føler meg helt tomJeg er så energiløs at det er skummelt. Jeg vil bare ligge å sove. Jeg orker ingenting. Hadde jeg ikke visst at jeg er gravid så hadde jeg trodd at jeg var alvorlig syk.

Jeg også!! Føler meg helt tom![]()