Symptomtråd

Er det andre her som har vondter i magen? Er som en øm følelse midt i magen på en måte. Kan bli sånn hvis jeg har stått lenge f.eks. :anyone

11+6 og har fått mensmurringene tilbake :eek: Er så redd det er starten på SA. :( Andre som har mensmurringer?
Ja,hvis du ser på innlegget mitt rett over;). Jeg blir liksom øm og sliten i magen..og litt i korsryggen. Kjennes jo på en måte ut som mensmurringer,bare at de sitter litt høyere opp enn de vanligvis gjør. Jeg er ikke redd for SA,for mener å huske det var sånn sist også. Jeg er mer redd fordi det kjentes sånn ut forrige gang,og da fødte jeg prematurt..men det var jo myyyye senere da. Mulig d er helt vanlig å ha d sånn

9+5 i dag og har en dag jeg ikke føler meg så veldig gravid.. Litt mer energi. Har ikke hatt ligamentsmerter på en sting og er ikke uggen på morgenen som jeg har pleid å være.

Blir med eeeen gang bekymret.

Skjønner at noen symptomer forsvinner og kan komme å gå men blir fortsatt stressa. Har ømme bryst enda og er kveldstrøtt.

Andre som opplever at det svinger litt? Har ikke ny ultralyd før uke 12 og synes det er skikkelig fælt å vente.

9+5 i dag og har en dag jeg ikke føler meg så veldig gravid.. Litt mer energi. Har ikke hatt ligamentsmerter på en sting og er ikke uggen på morgenen som jeg har pleid å være.

Skjønner at noen symptomer forsvinner og kan komme å gå men blir fortsatt stressa. Har ømme bryst enda og er kveldstrøtt.

Andre som opplever at det svinger litt? Har ikke ny ultralyd før uke 12 og synes det er skikkelig fælt å vente.
Jeg hadde en sånn dag omtrent på samme tidspunkt husker jeg. Ble litt urolig,men før jeg rakk å tenke særlig mer på det,så var symptomene på plass igjen:hilarious:.

Har hatt et par sånne dager selv! Blir bekymra men tror det er ganske normalt når morkaka begynner å ta over mer :happy:

Ja, er 10+5. Ikke vært kvalm på 1 uke. Har mer energi. Føler meg lite gravid. Blir veldig bekymret :wideyed: vurderer en ekstra ultralyd :nailbiting:

Det svinger hos meg også. Akkurat nå er jeg kvalm og uggen ofte, og er glad for det:p Dagen jeg skulle på tul (8+3) hadde jeg null symptomer og var nesten sikker på at dette ikke hadde gått vegen... men knøttet hadde det bra! uff man blir jo smårar.

I dag har jeg hatt masse stikkinger inni der. Noen ganger gjør det skikkelig vondt! Flere som merker det rundt uke 12?

Altså det blir bare vondere og vondere å nyse, kjennes ut som alt revner nedi der :hilarious:

Kvalmen er nesten borte og jeg har endelig fått igjen 80% av energien :D Så nå er det bare bekkenløsning, luft i magen og mye hormoner som herjer… Gleder meg til jeg begynner å kjenne skikkelig med liv, for det er litt skummelt å være i så god form

Til de som har bekkensmerter:hvordan kjennes dette ut? Når jeg har anstrengt meg litt for mye (er nok med en litt for lang handletur),så blir jeg så øm og stinn/sliten nederst i magen,og kjenner det videre som et belte videre rundt under korsryggen (rett over rumpesprekken nesten). Det går over kun hvis jeg legger meg ordentlig til rette i sengen. Kan dette være bekkensmerter?

Til de som har bekkensmerter:hvordan kjennes dette ut? Når jeg har anstrengt meg litt for mye (er nok med en litt for lang handletur),så blir jeg så øm og stinn/sliten nederst i magen,og kjenner det videre som et belte videre rundt under korsryggen (rett over rumpesprekken nesten). Det går over kun hvis jeg legger meg ordentlig til rette i sengen. Kan dette være bekkensmerter?
Jeg våknet opp med bekkensmerter for første gang i går, denne graviditeten:confused: Jeg kjenner det som skikkelig stølhet i bunnen av rumpeballene på hver side. Det er verst når jeg reiser meg eller står, men kjenner det også når jeg sitter og ligger. Syns det var veldig tidlig å få bekkensmerter nå allerede:wtf:

Jeg våknet opp med bekkensmerter for første gang i går, denne graviditeten:confused: Jeg kjenner det som skikkelig stølhet i bunnen av rumpeballene på hver side. Det er verst når jeg reiser meg eller står, men kjenner det også når jeg sitter og ligger. Syns det var veldig tidlig å få bekkensmerter nå allerede:wtf:
Usj..så kjedelig! Vet at man kan bli skikkelig hemmet av det:meh:. Din beskrivelse av hvordan det kjennes ut,er ikke lik slik jeg føler det..Hmm…noen der ute som kan kjenne seg igjen i sånn jeg har det? Please?:anyone

kjennes ut som at magen er for tung for å bære for kroppen min liksom.

Har fått skikkelig mensmurringer igjen nå i kveld og stikker veldig nederst i magen :sour:

Back
Topp