Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,hvis du ser på innlegget mitt rett over11+6 og har fått mensmurringene tilbakeEr så redd det er starten på SA.
Andre som har mensmurringer?
Jeg hadde en sånn dag omtrent på samme tidspunkt husker jeg. Ble litt urolig,men før jeg rakk å tenke særlig mer på det,så var symptomene på plass igjen9+5 i dag og har en dag jeg ikke føler meg så veldig gravid.. Litt mer energi. Har ikke hatt ligamentsmerter på en sting og er ikke uggen på morgenen som jeg har pleid å være.
Blir med eeeen gang bekymret.
Skjønner at noen symptomer forsvinner og kan komme å gå men blir fortsatt stressa. Har ømme bryst enda og er kveldstrøtt.
Andre som opplever at det svinger litt? Har ikke ny ultralyd før uke 12 og synes det er skikkelig fælt å vente.
.Har hatt et par sånne dager selv! Blir bekymra men tror det er ganske normalt når morkaka begynner å ta over mer9+5 i dag og har en dag jeg ikke føler meg så veldig gravid.. Litt mer energi. Har ikke hatt ligamentsmerter på en sting og er ikke uggen på morgenen som jeg har pleid å være.
Skjønner at noen symptomer forsvinner og kan komme å gå men blir fortsatt stressa. Har ømme bryst enda og er kveldstrøtt.
Andre som opplever at det svinger litt? Har ikke ny ultralyd før uke 12 og synes det er skikkelig fælt å vente.

Ja, er 10+5. Ikke vært kvalm på 1 uke. Har mer energi. Føler meg lite gravid. Blir veldig bekymret9+5 i dag og har en dag jeg ikke føler meg så veldig gravid.. Litt mer energi. Har ikke hatt ligamentsmerter på en sting og er ikke uggen på morgenen som jeg har pleid å være.
vurderer en ekstra ultralyd 
Det svinger hos meg også. Akkurat nå er jeg kvalm og uggen ofte, og er glad for det9+5 i dag og har en dag jeg ikke føler meg så veldig gravid.. Litt mer energi. Har ikke hatt ligamentsmerter på en sting og er ikke uggen på morgenen som jeg har pleid å være.
Jeg får litt følelsen av at noe klyper meg derI dag har jeg hatt masse stikkinger inni der. Noen ganger gjør det skikkelig vondt! Flere som merker det rundt uke 12?

Jeg våknet opp med bekkensmerter for første gang i går, denne graviditetenTil de som har bekkensmerter:hvordan kjennes dette ut? Når jeg har anstrengt meg litt for mye (er nok med en litt for lang handletur),så blir jeg så øm og stinn/sliten nederst i magen,og kjenner det videre som et belte videre rundt under korsryggen (rett over rumpesprekken nesten). Det går over kun hvis jeg legger meg ordentlig til rette i sengen. Kan dette være bekkensmerter?
…Usj..så kjedelig! Vet at man kan bli skikkelig hemmet av detJeg våknet opp med bekkensmerter for første gang i går, denne graviditetenJeg kjenner det som skikkelig stølhet i bunnen av rumpeballene på hver side. Det er verst når jeg reiser meg eller står, men kjenner det også når jeg sitter og ligger. Syns det var veldig tidlig å få bekkensmerter nå allerede
…
. Din beskrivelse av hvordan det kjennes ut,er ikke lik slik jeg føler det..Hmm…noen der ute som kan kjenne seg igjen i sånn jeg har det? Please?