Symptomtråd

Hadde mye murringer siden en uke før mensen skulle kommet, er nå 6+1 og kvalmen er konstant spesielt når jeg har spist eller beveger meg. Og er mye trøtt sover 2 timer i løpet av dagen på sofan og puppene mine er så ømme at det er ikke kult

Leste at noen var såre i halsen tidlig og det var jeg også, våknet opp med sår hals men det gikk over etter en ukes tid.

Men den konstante kvalmen gir jeg vekk gratis.

4+5 Hadde besøk i går. Var stup trøtt, men klarte å holde ut til 23.30. Gledet meg som en unge til å legge meg. Men slet som fy med å sovne og våknet kl 05!! Fikk ikke sove etter det.:shifty: Oh my! Dagen i dag blir interessant. :hilarious:

Tror jeg har kjent på en slags uggenhet på morgenen de to siste dagene. Vanskelig å beskrive. Har også fortsatt sår hals og milde forkjølelsessymptomer.

lite symptomer her, håper det ikke er noe dårlig tegn.

Er usendvanelig lite trøtt om dagne, men velger å tro at det er fordi mini på snart 2 år har så godt sovehjerte at han må vekkes til barnehagen hver morgen nå :)
Jeg har også lite symptomer. Litt småkvalm noen ganger siste uka, men det er absolutt til å leve med. Utover det er jeg mer tørst og tisser litt oftere. Jeg er ikke noe mer trøtt enn vanlig. Vi får prøve å nyte at vi slipper litt billig unna, enn så lenge. :)

I dag er jeg 4+4. Jeg har ømme pupper, det har jeg hatt fra før positiv test. De er ømme på en annen måte enn de har vært tidligere når jeg har ventet tr. I tillegg så er jeg trøøtt, spesielt ettermiddag og kveld. Er spent på om det kommer noe kvalme etter hvert:p

Er 4+6 nå og bhene mine passer ikke lenger. Er kvalm på kveldstid og mye murringer hele dagene:hungover:

Blødende tannkjøtt og neseblod :meh:

Ømme pupper litt av og på, ellers fortsatt ingenting her. 5+6 nå :nailbiting:

Fortsatt lite symptomer men fy så utslitt og trøtt jeg er når kvelden kommer, det er nok nytt av graviditeten, klarer jo knapt og holde øynene oppe etter kl 9

Her var jeg kvalm fra noen dager før ikm, og den første uka etter før det plutselig ga seg. men kan fortsatt litt innimellom få veldig lett kvalme. Men ikke ofte .
Men er stuptrøtt hele døgnet. Det merker jeg godt. itillegg til å være veldig oppblåst. Synes det er litt merkelig jeg blir SÅ oppblåst så tidlig, men det er nok ganske vanlig det også.

6+1 idag

Føler jeg har mistet alle symptomene mine :( De siste dagene har kvalmen holdt seg borte og jeg har følt meg i superfin form. Puppene har vært skikkelig vonde siden før ikm, men i dag er de kun ømme om jeg kjenner etter. Sist jeg hadde MA mistet jeg også alle symptomer så er så redd for at det har skjedd igjen :arghh: Har heldigvis time til TUL i morgen..

Eneste symptomer jeg har nå om dagen er kort lunte, eller ikke lunte i det heletatt :/ stakkars samboer, han går på tærne.. skal så lite til før jeg bjeffer

Føler jeg har mistet alle symptomene mine :( De siste dagene har kvalmen holdt seg borte og jeg har følt meg i superfin form. Puppene har vært skikkelig vonde siden før ikm, men i dag er de kun ømme om jeg kjenner etter. Sist jeg hadde MA mistet jeg også alle symptomer så er så redd for at det har skjedd igjen :arghh: Har heldigvis time til TUL i morgen..

Uff. Jeg føler med deg :( . Har kjent på det samme nå, i sånn 3 dager, mindre og mindre symptomer. Kvalmen er borte, puppene sprenger ikke lenger, og føler meg ikke gravid, bortsett fra en kort lunte.

du må oppdatere etter UL <3 masse lykke til. Krysser fingrene for oss. Jeg skal måle HCG i morgen !

Siste 3 dagene har jeg vært «fyllesyk» hele dagene.. kan ikke huske at jeg var så dårlig de gangene jeg mistet, så jeg tar i mot litt kvalme med glede. Håper det er et godt tegn:Heartred men tungt å skulle late som ingenting nå som vi snart får besøk:wtf: 5+6 i dag.

5+1 og kvalmen begynner å få fotfeste. Foreløpig funker mat for å døyve det verste. Puppene er kjempevonde, kan ikke ligge på magen. Er svimmel. Tidvis litt murring. Litt løs i magen, men oppblåst. Blir noen spennende kommende uker :hungover: Var veldig kvalm med førstemann

Absolutt ingen ømme pepper mer, og kjenner lukten av blod når jeg er på do.... dustekropp

Igår kveld hadde jeg så sinnsykt vonde murringer så var sikkert på at jeg kom til å begynne å blø. Det var vondt å bare bevege seg :wideyed: varte noen timer.

5+0. Kjenner meg mer forkjølet enn gravid. Så lei av å være tett. Det hender at det drar litt i livmoren ved brå bevegelser. Alt i alt er symptomene mildere enn rundt IKM. Eneste nytt å melde er at jeg er oppblåst og slipper mye luft. Men det kan også komme av forkjølelsen.

Denne uka (4+5 til 5+4) har jeg hatt veldig lite symptomer i forhold til rett før og rundt IKM. Synes det er rart. Når jeg har vært i aktivitet kan jeg enda kjenne denne følelsen av at egget/morkaken er festet i livmoren og det føles ømt. Jeg er også forstoppet og vært lite på nr to. Jeg har hatt litt høyere puls, men utenom det lite. Vet ikke om jeg skal ta det positivt eller negativt. Kanskje jeg bare må være glad til så lenge det varer. Fikk hvertfall 3+ på clearblue så hcg har økt.

Føles nesten fint å lese at andre også har mindre symptomer i uke 5 og 6 enn rundt IKM!
Merker samtidig jeg nesten blir litt bekymret, men det er vel kanskje bare litt rolig før det værste som ofte kommer i uke 7-10.

Last edited:
Back
Topp