Symptomtråd

Flere som er skikkelig sår i halsen fra morgenen? Sliter så med sår hals :(

Aha! Visste ikke at det kunne være et symptom på graviditet.:wideyed: Hatt vondt i halsen siden i går morges. Veldig høy kroppstemperatur også. Nesten i grenseland til feber. Tok covid hurtigtester i går og i dag. Begge negative. Endre med å ta en egenmeldingsdag fordi kroppen trengte en pause, og fordi jeg tenkte at dette var starten på covid.

4+4

Vært kvalm de siste dagene, mem i dag er jeg plutselig ikke kvalm i det heletatt.. håper ikke det betyr enda en MA
Kjenner på akkurat det samme. Symptomene er mindre i dag, men vet jo det er normalt at det varierer. Men man blir bekymra likevel :arghh:

Aha! Visste ikke at det kunne være et symptom på graviditet.:wideyed: Hatt vondt i halsen siden i går morges. Veldig høy kroppstemperatur også. Nesten i grenseland til feber. Tok covid hurtigtester i går og i dag. Begge negative. Endre med å ta en egenmeldingsdag fordi kroppen trengte en pause, og fordi jeg tenkte at dette var starten på covid.

4+4
Er ikke sikker om det er et faktisk symptom eller om det bare er forkjølelse men er bare så veldig vondt å svelge når jeg akkurat har våknet ettersom jeg er så sår :wacky: blir bedre så fort jeg står opp men kjenner det fortsatt litt utover dagen. Jeg og har tenkt tanken på å teste meg selv om jeg regner med at det er en forkjølelse. Men bedre å teste enn å ikke teste hvertfall.

Jeg har fått skikkelig vondt i korsryggen. Blir verre hvis jeg er for mye på beina, så må sitte med pute i ryggen og bena strak. I går måtte jeg finne fram gravidputa mi for å legge mellom bena for å få sove. Jeg er bare 4+3 så jeg er jo nesten ikke gravid en gang, er det virkelig mulig at bekkenplager/bekkenløsning kan skje så tidlig? Jeg har gått på ski et par ganger denne uken, så det kan jo være noe jeg har gjort der også, hvem vet.

Spydde for fyste gong i dag :( 6+5. Får ikkje i meg noe tabletter lengre for har helt angst mot å sette de fast i halsen

Kjenner på akkurat det samme. Symptomene er mindre i dag, men vet jo det er normalt at det varierer. Men man blir bekymra likevel :arghh:

uff den frykten er så fæl å kjenne på. Jeg og vet det er normalt, men hodet klarer ikke å la vær likevel .. blæ. De neste ukene frem til uke 12, kommer til å gå sakte..
håper vi alle er mindre redd etter uke 12 ❤️

uff den frykten er så fæl å kjenne på. Jeg og vet det er normalt, men hodet klarer ikke å la vær likevel .. blæ. De neste ukene frem til uke 12, kommer til å gå sakte..
Kjenner meg såååå godt igjen. Merker tida ikke kan gå fort nok til TUL, så jeg kan roe nerve en liten stund i hvert fall.

Ja, det er virkelig langt til uke 12! Men må bare holde ut. Prøver å tenke at mensmurringene er et godt tegn, og det samme med det labile humøret :angelic: Likevel - tror alle som har mista før har litt angsten i seg!

Kjennes ut som bekkenet holder på å ta kveld :/ Har vært av og på plaget siden jeg gikk gravid med han som ble født aug '18, og var veldig spent på hvordan bekken skulle oppføre seg nå. Det her der ikke lyst ut... :(

Fortsatt bare trøtt og sulten :angelic:

Wohoo let's go! :banghead:
Murringer.. Forbaskede murringer..
Strekker og drar i lysken.
Fortsatt ondt i ryggen å den duste kvalmen.
Spiste hjemmelaget pizza i går..
Kjenner fortsatt att jeg har spist den.
Tissetrengt på natten. R det rart jeg ligger og later meg på dagen? :hilarious:

4+5. Helst ønsker jeg å legge meg i dvale, for så våkne opp om 8-12 uker. Det er stressende å være gravid. :oops:De siste dagene har symptomene mildnet. Følt meg mer forkjøla enn gravid.
  • Puppene er ømme, men ikke like mye som i DPO-land
  • Murringene kommer og går. Blir stressa når de står på som verst
  • Den rare smaken i munnen er nesten borte.
  • Det eneste som har vedvart er nattesvette
  • Blir fort sliten i korsryggen ved anstrengelse

Last edited:
Tissetrengt hele tiden... Men ellers lite altså, syns det er så rart! Men får heller kose meg mens det varer for kvalmen kommer nok denne gangen som sist.

Fortsatt ømme pupper, er ofte tørst som igjen fører til at jeg tisser mye, dårlig matlyst og kvalm noen dager, veldig sensitiv og kan begynne å gråte selvom jeg ikke er lei meg :wacky: Murringer kommer og går, men mindre enn de første ukene hvor det nesten var konstant.

Fortsatt ikke like kvalm i går og i dag, som jeg har vært tidligere. Blir mer uggen utpå ettermiddagen / etter måltider. Som den følelsen man får når man ikke har spist på flere dager og magen er tom :/ synes testen i dag var svakere også.. dette hodet altså.
Følger ikke med på gravid appen lenger, siden etter TUL vet jeg ikke hvor langt jeg er på veg heller.

angrer på at jeg ikke fjernet silikonen før vi startet å prøve. For brystene er to harde steiner, når jeg ligger på siden så presser de sånn i brystet, føler nesten at pusten blir dårligere og de sprenger..
skulle nesten gått an å fjerne de nå.. hadde Str E før, tror de er en G nå.

Forslag til BH-er som kan hjelpe?

4+5
  • Fryser veldig lett og mye
  • Murringer til kvelds
  • Trøtt som en dupp til enhver tid
  • Humørsvingninger som tydeligvis kommer og går
Hadde sår hals noe som har begynt å avta og magen har begynt å roe seg ned og normalisere seg, så ikke fullt så oppblåst lengre.

Utover dette så syns jeg at jeg er veldig heldig og merker ikke stort av det ☺️ Bank i bordet enn så lenge!

lite symptomer her, håper det ikke er noe dårlig tegn.

Er usendvanelig lite trøtt om dagne, men velger å tro at det er fordi mini på snart 2 år har så godt sovehjerte at han må vekkes til barnehagen hver morgen nå :)

Huff, i dag har angsten virkelig tatt meg. Klarer ikke gjøre noe annet ann å tenke på hvordan det vil gå og om vi denne gangen skal få et levende barn på slutten. Skulle ønske jeg klarte å legge bort alle bekymringer og leve som normalt.. :(

Huff, i dag har angsten virkelig tatt meg. Klarer ikke gjøre noe annet ann å tenke på hvordan det vil gå og om vi denne gangen skal få et levende barn på slutten. Skulle ønske jeg klarte å legge bort alle bekymringer og leve som normalt.. :(
Forstår deg så godt. Heldigvis/dessverre får man ikke tatt kontroll over naturen, så vi får bare telle dager og håpe at akkurat denne gangen så går det hele veien :nailbiting:

Back
Topp