Muumimamma
Glad i forumet
I dag har jeg ikke kjent på noe som helst. Det bekymrer meg..denne ventingen er grusom. Sykt å tenke på at dette er 4. gangen på et år jeg går gjennom dette..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har også veldig mye sterke mensmurringer. Det er helt vanlig, men man blir jo livredd hver gang de dukker oppHerregud så dårlig jeg var i natt! Jeg våknet i 12-1 tiden med DE murringene. Sånn kontinuerlige murringer som ga mye ubehag. Gikk på toalettet for å gå på do, og mens jeg satt der kjente jeg at blodtrykket sank noe voldsomt, jeg begynte og kaldsvette og var like ved å svime avvar på nippet til å kaste opp, men det ble litt bedre når jeg la meg i fosterstilling på baderomsgulvet
noen som har opplevd liknende? Er 5+1 i dag

Jeg har også veldig mye sterke mensmurringer. Det er helt vanlig, men man blir jo livredd hver gang de dukker opp![]()
Vet ikke hva som er vanlig, men hos meg har det murret i flere minutter før det gir seg.Hvor lenge er det vanlig at disse "murringene" varer ? Er det takvise smerter som kommer og går eller konstant smerte i flere timer?

kun når jeg sover jeg slipper unna..
og brystene er off limit på ubestemt tid - Auuuu!!på meg hjelper det å gå med sportsbhHar så vonde bryster at jeg vet ikke hvor jeg skal gjør av meg vondt å komme borti, harde og ømme på sidene. Noen som vet hva som kan hjelpe?
Herregud så dårlig jeg var i natt! Jeg våknet i 12-1 tiden med DE murringene. Sånn kontinuerlige murringer som ga mye ubehag. Gikk på toalettet for å gå på do, og mens jeg satt der kjente jeg at blodtrykket sank noe voldsomt, jeg begynte og kaldsvette og var like ved å svime avvar på nippet til å kaste opp, men det ble litt bedre når jeg la meg i fosterstilling på baderomsgulvet
noen som har opplevd liknende? Er 5+1 i dag

Ja du sier noe der - de gangene jeg har sterkere murringer er når jeg må på do. Er skikkelig hard i magen og har mye luftJeg hadde mange episoder med blodtrykksfall da jeg skulle ha sønnen min. Skikkelig skummelt! Det kom litt senere hos meg, rundt uke 10, men legen sa da det var ganske vanlig. Spesielt om man hadde litt lavt blodtrykk fra før av. Ville tatt det opp med jordmor/lege om du blir plaget av det
Murringene burde du passe litt på om de går mer over til smerter. Selv om murringer også er vanlig i starten. Det samme er fordøyelsesproblemer som kan kjennes ganske likt ut. Bare for å forvirre mer, sant?
Håper det går bedre med deg![]()
det virker som om murringene påvirkes av «innholdet» i tarmen, for de blir mye mildere/borte etter at jeg har vært på do. Kan dette stemme?Samme her. Kvalmen er ikke til å holde ut akkurat nåFy søren nå er jeg så kvalm.. det er liksom ikke morgen-kvalme, det er heledagen-kvalmekun når jeg sover jeg slipper unna..
og brystene er off limit på ubestemt tid - Auuuu!!
Ja du sier noe der - de gangene jeg har sterkere murringer er når jeg må på do. Er skikkelig hard i magen og har mye luftdet virker som om murringene påvirkes av «innholdet» i tarmen, for de blir mye mildere/borte etter at jeg har vært på do. Kan dette stemme?
Og det sies at fordøyelsessystemet virkelig sinkes i starten av en graviditet. Pga progesteron. Har du prøvd laktulose? Det mykgjør og gjør det lettere å bli regelmessig igjen