Symptomtråd

I dag har jeg ikke kjent på noe som helst. Det bekymrer meg..denne ventingen er grusom. Sykt å tenke på at dette er 4. gangen på et år jeg går gjennom dette..

I går følte jeg meg veldig gravid. Var plutselig litt kvalm og puppene sprengte. I dag har jeg ikke kjent så mye. Veldig nervepirrende dette her. Er 5+1

Trøtt :schocked028 Glad så lenge kvalmen holder seg unna! På den andre siden er det jo når jeg blir kvalm at jeg virkelig tror på at jeg er gravid... :rolleyes:

Akkurat våknet kjempe kvalm. Sist fullførte svangerskap hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme mens jeg ikke merket noe når jeg mistet nå i høst. Eneste er at jeg er usikker på om det er det, eller spysyken som sønnen på snart 2 hadde natt til i går :dead::spitoutdummy:

Herregud så dårlig jeg var i natt! Jeg våknet i 12-1 tiden med DE murringene. Sånn kontinuerlige murringer som ga mye ubehag. Gikk på toalettet for å gå på do, og mens jeg satt der kjente jeg at blodtrykket sank noe voldsomt, jeg begynte og kaldsvette og var like ved å svime av :eek: var på nippet til å kaste opp, men det ble litt bedre når jeg la meg i fosterstilling på baderomsgulvet :D noen som har opplevd liknende? Er 5+1 i dag

Herregud så dårlig jeg var i natt! Jeg våknet i 12-1 tiden med DE murringene. Sånn kontinuerlige murringer som ga mye ubehag. Gikk på toalettet for å gå på do, og mens jeg satt der kjente jeg at blodtrykket sank noe voldsomt, jeg begynte og kaldsvette og var like ved å svime av :eek: var på nippet til å kaste opp, men det ble litt bedre når jeg la meg i fosterstilling på baderomsgulvet :D noen som har opplevd liknende? Er 5+1 i dag
Jeg har også veldig mye sterke mensmurringer. Det er helt vanlig, men man blir jo livredd hver gang de dukker opp :nailbiting:

Jeg har også veldig mye sterke mensmurringer. Det er helt vanlig, men man blir jo livredd hver gang de dukker opp :nailbiting:

Ja, jeg kjenner også på det, men disse murringene er helt annerledes enn de mensmurringene jeg har. Var bare overrasket over hvor ubehagelige de kunne bli :eek:

Hvor lenge er det vanlig at disse "murringene" varer ? Er det takvise smerter som kommer og går eller konstant smerte i flere timer?

Hvor lenge er det vanlig at disse "murringene" varer ? Er det takvise smerter som kommer og går eller konstant smerte i flere timer?
Vet ikke hva som er vanlig, men hos meg har det murret i flere minutter før det gir seg.

Fy søren nå er jeg så kvalm.. det er liksom ikke morgen-kvalme, det er heledagen-kvalme :grumpy::grumpy: kun når jeg sover jeg slipper unna.. :wtf: og brystene er off limit på ubestemt tid - Auuuu!!

Brystene ekstrem ømme. Hatt mindre kvalme nå ett par dager, men sykt sliten. 5+4

Har så vonde bryster at jeg vet ikke hvor jeg skal gjør av meg vondt å komme borti, harde og ømme på sidene. Noen som vet hva som kan hjelpe?

Murringer nederst og kortere lunte enn vanlig, men ikke noe mer.

Jeg hadde mange episoder med blodtrykksfall da jeg skulle ha sønnen min. Skikkelig skummelt! Det kom litt senere hos meg, rundt uke 10, men legen sa da det var ganske vanlig. Spesielt om man hadde litt lavt blodtrykk fra før av. Ville tatt det opp med jordmor/lege om du blir plaget av det :Heartpink

Murringene burde du passe litt på om de går mer over til smerter. Selv om murringer også er vanlig i starten. Det samme er fordøyelsesproblemer som kan kjennes ganske likt ut. Bare for å forvirre mer, sant?

Håper det går bedre med deg :Heartpink

Jeg hadde mange episoder med blodtrykksfall da jeg skulle ha sønnen min. Skikkelig skummelt! Det kom litt senere hos meg, rundt uke 10, men legen sa da det var ganske vanlig. Spesielt om man hadde litt lavt blodtrykk fra før av. Ville tatt det opp med jordmor/lege om du blir plaget av det :Heartpink

Murringene burde du passe litt på om de går mer over til smerter. Selv om murringer også er vanlig i starten. Det samme er fordøyelsesproblemer som kan kjennes ganske likt ut. Bare for å forvirre mer, sant?

Håper det går bedre med deg :Heartpink
Ja du sier noe der - de gangene jeg har sterkere murringer er når jeg må på do. Er skikkelig hard i magen og har mye luft :wtf: det virker som om murringene påvirkes av «innholdet» i tarmen, for de blir mye mildere/borte etter at jeg har vært på do. Kan dette stemme?

Fy søren nå er jeg så kvalm.. det er liksom ikke morgen-kvalme, det er heledagen-kvalme :grumpy::grumpy: kun når jeg sover jeg slipper unna.. :wtf: og brystene er off limit på ubestemt tid - Auuuu!!
Samme her. Kvalmen er ikke til å holde ut akkurat nå :( har heldigvis kun hjemmeskole kommende uke, så kan slappe litt mer av.

Ja du sier noe der - de gangene jeg har sterkere murringer er når jeg må på do. Er skikkelig hard i magen og har mye luft :wtf: det virker som om murringene påvirkes av «innholdet» i tarmen, for de blir mye mildere/borte etter at jeg har vært på do. Kan dette stemme?

Jeg er ikke helsepersonell, men vet av erfaring at luftsmerter og fordøyelsesproblemer (som hard mage) kan gjøre skikkelig vondt. Luftsmerter kan kjennes ut som stikking/kramper :bag: Og det sies at fordøyelsessystemet virkelig sinkes i starten av en graviditet. Pga progesteron. Har du prøvd laktulose? Det mykgjør og gjør det lettere å bli regelmessig igjen :p Og viktig å drikke mye :rolleyes:

Jeg håper det kun er fordøyelsen som skaper murringer problemer for deg.

Back
Topp