Ja eller jeg har nok ikke hatt så ille som deg, og ikke ved hver mens. Har hatt veldig uregelmessige sykluser og noen sykluser har vært milde smerter, men fikk ofte feber og gjerne migrene særlig da jeg gikk på prevensjon. Noen sykluser har derimot vært slik at jeg ligger på baderomsgulvet for å ikke besvime og må ligge helt i ro for å ikke spy.Takk for svar! Nesten godt å vite at noen andre har det sånn. Selvom jeg syntes det er ordentlig kjipt for deg. De smertene er ikke noe behagelige. Har du også slitt med sterke mensensmerter tidligere? Mine har vært så ille at jeg kan ha besvimt eller gått over til migreneanfall og oppkast. Jeg skal snakke med legen til uken. Så får vel spørre henne om dette da
Ja, jeg også er veldig spent på TUL, om alt er bra inni der. Er jo det jeg blir mest bekymret for forhold til de smertene som kommer.. håper alt går bra for deg gjennom svangerskapet
Håper du kan få noen kloke svar fra legen. Når skal du på ul? Jeg skal den 3 april så lenge den ikke blir avlyst.