Ja krysser alt som krysses kan! Håper på tidlig ul ja, har bestilt den 3.april, håper bare ikke den blir avlyst pga alt Korona styret. Skal du?Oioi, da er vi jo praktisk talt akkurat like langt! Vi krysser fingrene! Skal du ha noe tidlig UL?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja krysser alt som krysses kan! Håper på tidlig ul ja, har bestilt den 3.april, håper bare ikke den blir avlyst pga alt Korona styret. Skal du?Oioi, da er vi jo praktisk talt akkurat like langt! Vi krysser fingrene! Skal du ha noe tidlig UL?
Ja krysser alt som krysses kan! Håper på tidlig ul ja, har bestilt den 3.april, håper bare ikke den blir avlyst pga alt Korona styret. Skal du?
Flere der ute som har mye ubehag i magen? Her strekkes det konstant, hele tiden...
Har slitt med treg mage hver eneste dag hittil. Slitsomt!Flere enn meg som sliter med forstoppelse?
Jeg har vært generelt oppblåst og forstoppet hele tiden. Husk å drikk mye vann det hjelper! Og jeg synes chiapudding har vært godt, men kan jo være individuelt hva som hjelperFlere enn meg som sliter med forstoppelse?
Flere enn meg som sliter med forstoppelse?
Ser ikke om noen allerede har opprettet tråd om dette?
Tenker det kan vere nyttig å spør andre om erfaringer rundt symptom osv. Men husk at alle utvikler seg forskjellig, og får ulike symptom.
Selv er jeg ca 4+6, og i dag kom plutselig verk i korsryggen, og "luftsmerter" i magen..
Hvordan er formen deres?
Flere der ute som har mye ubehag i magen? Her strekkes det konstant, hele tiden...