Symptomtråd

Oioi, da er vi jo praktisk talt akkurat like langt! Vi krysser fingrene! :) Skal du ha noe tidlig UL?
Ja krysser alt som krysses kan! Håper på tidlig ul ja, har bestilt den 3.april, håper bare ikke den blir avlyst pga alt Korona styret. Skal du?
 
Ja krysser alt som krysses kan! Håper på tidlig ul ja, har bestilt den 3.april, håper bare ikke den blir avlyst pga alt Korona styret. Skal du?

Oops, nå er vi vel litt OT..;) Men, ja, IVF her, så får egentlig tidlig UL. Også usikker på om det blir noe pga. korona. Vurderer sterkt privat gynekolog hvis ikke. Om ikke det også endrer seg.
 
Synes ikke jeg har noe særlig symptomer, stor forskjell fra første graviditet o_O glemmer at jeg er gravid. Ikke synes det, klærne passer som normalt, high waist jeans er ikke noe problem :bored:
Får bølger av kvalme innimellom, men forrige gang var det 24/7. Spent på om det kommer eller om jeg slipper unna.
 
Er 5+3 nå, og har nesten ingen symptom! Jeg har noen kraftige humørsvingninger, og strekk i nedre del av magen av og til. Men ellers er det ingenting
 
Last edited:
Kommer til å bli helt tullete av dette jeg.
For et par dager siden så hadde jeg en del vondt i korsryggen og stikkinger magen. Nå har det gått et par dager uten å kjenne noe annet enn såre bryster. Og da blir jeg selvfølgelig bekymra over at jeg ikke har vondt i korsryggen og stikkinger i magen nå.
Meeen satser på at dette er normalt.
Noen med erfaringer mtp dette?
 
Last edited:
Er ikke særlig kvalm lenger, men kjenner det godt i magen. Noe litt mer vond og noe kun ubehagelig. Og litt vondt i ryggen, så er jeg generelt slakk og trøtt.
 
Flere enn meg som sliter med forstoppelse?
Jeg har vært generelt oppblåst og forstoppet hele tiden. Husk å drikk mye vann det hjelper! Og jeg synes chiapudding har vært godt, men kan jo være individuelt hva som hjelper
 
Her kom kvalmen og metallsmaken for fullt etter en runde omgangssyke, 24 timer spyying og kvalmen bare fortsatte... Må også ha en fast lunsj\ettermiddagsdupp for å klare å holde meg våken resten av dagen og kvelden.
 
Ser ikke om noen allerede har opprettet tråd om dette?

Tenker det kan vere nyttig å spør andre om erfaringer rundt symptom osv. Men husk at alle utvikler seg forskjellig, og får ulike symptom.

Selv er jeg ca 4+6, og i dag kom plutselig verk i korsryggen, og "luftsmerter" i magen..

Hvordan er formen deres?

Hei,

Jeg er 4+ 4 idag og har også mye romling/ luft i magen og litt vondt nederst i ryggen
 
Hei.

Jeg er uke 4+2 og jeg lurer på om man merker mer til symptomene når man finner ut av at man er gravid?

Før jeg fant ut hadde jeg ømme bryster, litt murringer men ikke noe annet men når jeg fant det ut kom humørsvinger for fult, samt sterkere murringer og har nada matlyst.
 
Sover som en stein hver natt, og vokner tidlig av meg selv
Er litt rar i magen og litt små kvalm, pluss at jeg har en del temperaturendringer. Litt hodepine, men fullt levelig. Kjenner ingenting i puppene‍♀️
 
Jeg er 7+1, og har mange symptomer! Dette er min første graviditet..
Det første symptomet jeg hadde var halsbrann og metallsmak i munnen noen dager før IKM.

Symptomer jeg har nå:
- Fryktelige humørsvingninger, blir sint og gråter av ingenting..
- Oppblåst mage, jeg ser veldig gravid ut! Prøver å skjule det med store gensere osv. for vet jo at det bare er masse luft..
- Ømme bryster, det er vondt å gå, spesielt i trapper.
- Småstikninger i magen/livmor (ligamentsmerter, er det det det heter?)
- Er ekstrem trøtt om kveldene, våkner av meg selv tidlig på morgenen, er lys våken.
- Litt kvalm om morgenen før jeg står opp.
 
Heii! Er 5+2 idag og leter etter symptomer! Har "mensensmerter" nesten hele døgnet, værst om kvelden. Ikke stikninger, men vedvarende murringer. Ømme brystvorter, men brystene er ellers normale. Ingen kvalme.. litt vondt i korsryggen ( mest på høyre side). Er livredd for å miste, da jeg mistet i uke 6-7 sist..
 
Har fått ekstrem svangerskapskvalme. Våkner og må spy. I dag har jeg ikke kommet meg opp av sengen enda fordi jeg er helt slapp etter oppkastrunder. Fått i meg bittelitt flatbrød, men merker det er på vei opp igjen. Fått kvalmestillende av legen, men det hjelper bare i kort tid.. Er så sliten og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg er helsepersonell og har kun jobbet på ny arbeidsplass i 7 uker :( :(
 
Back
Topp