Symptomtråd

Noen som ikke har ømme pupper i det hele tatt? Nesten ikke såre nippler heller. Bør jeg være bekymret? Synes det er rar når det over alt står om graviditestsymptom at puppene vokser og blir ømme ol. Mine oppleves helt like som før. Har derimot mye kvalme og oppkast hver morgen, så er nokså sikker på at jeg fremdeles er gravid. Er uke 10+0 i dag.

Er også 10+0 i dag :D har merket at puppene har blitt pittelitt større. Hadde litt ømme pupper en periode men ikke nå lengre. Har ikke hadd kvalme/oppkast, ikke halsbrann, ikke problemer med bekkene. Har merket at jeg har vært ekstra trøtt og sovet mere enn normalt. Kjenner ikke at jeg er gravid og føler meg egentlig piggere enn noen gang :wideyed: før graviditeten slet jeg veldig meg smerte i hofter, rygg og nakke (slitet i flere år). Ingen leger som klarer å finne ut hva smertene kommer av. Men alt det er borte nå, så kanskje det er å gå gravid som er løsningen :p:eek:

Men tror ikke du skal bekymre deg så mye, har selv vært litt bekymret for at noe er galt fordi jeg ikke har alle symptomene. Men som andre sier, vi er nok veldig forskjellige :joyful:
 
Noen som ikke har ømme pupper i det hele tatt? Nesten ikke såre nippler heller. Bør jeg være bekymret? Synes det er rar når det over alt står om graviditestsymptom at puppene vokser og blir ømme ol. Mine oppleves helt like som før. Har derimot mye kvalme og oppkast hver morgen, så er nokså sikker på at jeg fremdeles er gravid. Er uke 10+0 i dag.

Jeg har ikke ømme pupper. Synes de er som før. Alt var i orden 8+0 i hvert fall her. Forrige svangerskap var puppene veldig ømme.
 
:confused005
Noen som ikke har ømme pupper i det hele tatt? Nesten ikke såre nippler heller. Bør jeg være bekymret? Synes det er rar når det over alt står om graviditestsymptom at puppene vokser og blir ømme ol. Mine oppleves helt like som før. Har derimot mye kvalme og oppkast hver morgen, så er nokså sikker på at jeg fremdeles er gravid. Er uke 10+0 i dag.


Eg og er 10+0 i dag, og eg har mista alle gravidsymptomene mine bortsett i frå ømme bryst.
Har hatt fleire veker med intens kvalme og brekninger, men var plutselig heilt bra igjen i går :confused005
 
Har ikke hatt symptomer de siste 3-4 ukene. Er 12+3 nå. Prøver å ikke bekymre meg men merker det hadde vært greit med litt kvalme eller ømme bryster nå!
 
Back
Topp