Symptomtråd

Hei! Hører til her inne, men har ikke "offisielt meldt meg inn"[emoji12] Venter til TUL! MEN må spørre dere, flere som har en del murringer? Det er ikke vondt, men kjenner murringer og at det skjer mye nederst i magen. Kjennes ut som skambeinet strekkes liksom. Er 4+3 idag og dette er tredjemann.
Jeg hadde masse murringer i uke 4, tøyde og strakk mye i nederste del av magen [emoji5] det har gått seg til nå, men kjenner det fortsatt noen få ganger i løpet av dagen.
Så utrolig gøy at du også hører til her inne [emoji1]

De verste mensmurringene har nå gitt seg (bank i bordet!), hadde vondt i både mage og korsrygg i uke 4 og til dels i uke 5. Fått liiiiitt ømme pupper nå (men kjenner det kun når jeg våkner om morgenen..). Er også trøtt 24/7, men that´s it! Er 6 + 5 i dag.

Hei! Hører til her inne, men har ikke "offisielt meldt meg inn"[emoji12] Venter til TUL! MEN må spørre dere, flere som har en del murringer? Det er ikke vondt, men kjenner murringer og at det skjer mye nederst i magen. Kjennes ut som skambeinet strekkes liksom. Er 4+3 idag og dette er tredjemann.
Jeg har hatt mensmurringer som eneste symptom de siste ukene, og er i dag 6+0 (el-termin). Plutselig forsvant de forrige uke, men i går og i dag er de tilbake for fullt :) Helt vanlig, men selvfølgelig rart fordi vi forbinder disse murringene med mens :p

De to siste nettene har jeg våknet akutt av at jeg var kjempekvalm! Utrolig ubehagelig :( har enda ikke spydd (heldigvis) men er generelt litt kvalm på dagtid også, spesielt når jeg ikke har spist på en stund. Flere som har blitt kvalm midt på natten? :)

Veldig trøtt, klar for sengen tidlig på kvelden og så er jeg så veldig forkjølt... spesielt om kveldene. Nyser og er tett. Noen andre som har det sånn?
Jeg har også vært veldig forkjølet og tett med nysing. Tenkte jeg bare var forkjølet men føler den har vart nye lenger enn normalt når jeg er forkjølet!

Kjøpte noe "ekstra godt" på peppes i går. Kyllingburger.. den har jo så mye bra av grønt på seg. Avokado og og alt.. jeg spiste halve og spydde og spydde. Så lå jeg rett ut i sengen i 4 timer etterpå og sov. Spiste litt senere på dagen og samme skjedde. I dag har jeg så vidt turt å røre noe mat overhodet. Tok en afipran i sted og skal prøve meg på noe toast med smør på

Kjøpte noe "ekstra godt" på peppes i går. Kyllingburger.. den har jo så mye bra av grønt på seg. Avokado og og alt.. jeg spiste halve og spydde og spydde. Så lå jeg rett ut i sengen i 4 timer etterpå og sov. Spiste litt senere på dagen og samme skjedde. I dag har jeg så vidt turt å røre noe mat overhodet. Tok en afipran i sted og skal prøve meg på noe toast med smør på

Uff da, så kjedelig [emoji17] Hvordan gikk det med toasten da?

Etter en nærmest symptomfri dag i går, så meldte bekkenet sin tilstedeværelse hardt og brutalt nå i ettermiddag. Litt vondt og veldig ubehagelig hele tiden, men kun nedenfor korsryggen, og nedover rumpa. Er det noe håp for at dette kan gå seg til etterhvert?

Etter en nærmest symptomfri dag i går, så meldte bekkenet sin tilstedeværelse hardt og brutalt nå i ettermiddag. Litt vondt og veldig ubehagelig hele tiden, men kun nedenfor korsryggen, og nedover rumpa. Er det noe håp for at dette kan gå seg til etterhvert?
Jeg har slitt mye med det. Gått i nesten to uker nå med vondt nedenfor korsryggen og mest på rumpen. Endte med at det gikk opp i nakken min og den var fullstendig låst i går. Fikk heldigvis time til fysioteraput i går og det blir kiropraktor i morgen.

Ikke gå for lengde med det, kan bli verre. Jeg ringer legen i morgen sånn at jeg forhåpentligvis kan få henvisning til behandling framover.

Det går vel muligens over om en 7-8 måneder når babyen er ute, sånn hvis du har flaks [emoji13] Så få henvisning så kanskje du kan fikse det/holde det i sjakk enten ved øvelser, behandling, knekking etc

Jeg har slitt mye med det. Gått i nesten to uker nå med vondt nedenfor korsryggen og mest på rumpen. Endte med at det gikk opp i nakken min og den var fullstendig låst i går. Fikk heldigvis time til fysioteraput i går og det blir kiropraktor i morgen.

Ikke gå for lengde med det, kan bli verre. Jeg ringer legen i morgen sånn at jeg forhåpentligvis kan få henvisning til behandling framover.
Huff, hørtes ikke godt ut. Jeg har hatt kink i nakken før, hvor det har låst seg helt. Forferdelig vondt, unner ingen det.
Veldig bra at du fikk time i helgen, godt å få tatt tak i slikt med en gang.
Jeg skal jo til legen og ul på onsdag, tenkte å hørre med henne da hva hun tenker. Dette er privat da, så jeg må vel nok uansett kontakte fastlegen etterhvert for videre henvisning til fysioterapi evt kiropraktor.

Det går vel muligens over om en 7-8 måneder når babyen er ute, sånn hvis du har flaks [emoji13] Så få henvisning så kanskje du kan fikse det/holde det i sjakk enten ved øvelser, behandling, knekking etc
Takk, blir nok til at jeg kontakter fastlegen til uken ja om det ikke gir seg [emoji5]

Back
Topp