Symptomtråd

Jeg går en del turer hver dag pga. hunden, og prøver å gå i variert terreng for å mykne opp litt. Første gang jeg er gravid, så ble litt sjokka at jeg skulle kjenne noe til dette så tidlig!
emoji54.png
Håper det går seg til etterhvert.

Huff, hørtes ikke godt ut. Er det noen spesielle øvelser som hjelper? Evt. fysio?
Jeg kjenner det mest på venstre side, stikker til når jeg skal bøye meg, ta på bukse o.l.
I dag kjente jeg det allerede nå i morges.
Hadde jeg bare huska de [emoji23] Jeg har vært småplaget innimellom helt siden sist. Det hjelper litt å gå forsiktig tur for meg(i skog/mykt underlag), og øvelser som beveger bekkenet. Som stå på alle fire, krum rygg og svai rygg. Og den stå på alle fire flytt motsatt arm og ben ut. Og en hvor man ligger på ryggen med føttene nedi, men løfter rompa opp. Haha, jeg skjønner at jeg ikke er så god på dette utifra de beskrivelsene. Mulig at jeg hadde hatt godt av en time hos kiropraktor eller noe, men det får vi ta senere.

Hadde jeg bare huska de [emoji23] Jeg har vært småplaget innimellom helt siden sist. Det hjelper litt å gå forsiktig tur for meg(i skog/mykt underlag), og øvelser som beveger bekkenet. Som stå på alle fire, krum rygg og svai rygg. Og den stå på alle fire flytt motsatt arm og ben ut. Og en hvor man ligger på ryggen med føttene nedi, men løfter rompa opp. Haha, jeg skjønner at jeg ikke er så god på dette utifra de beskrivelsene. Mulig at jeg hadde hatt godt av en time hos kiropraktor eller noe, men det får vi ta senere.
Tusen takk for tips - Jeg forstod godt beskrivelsen av de øvelsene [emoji4] skal teste og se om det hjelper [emoji4]

I dag kom det. Kvalmen er over meg! 5+6 i dag og sitter med ekkelt vann i munnen og prøver å gjøre jobben min. Drakk litt buljong her tidligere, tenkte det var bra med litt salt, men det gjorde visst bare vondt verre..

De øvelsene er gode[emoji4]. Hilsen fysioterapeuten

De øvelsene er gode[emoji4]. Hilsen fysioterapeuten
Det var vel en slik en jeg fikk de fra for 4-5 år siden [emoji1] De er bare blitt litt bortglemt i mellomtiden [emoji85]
Har du flere tar jeg gjerne de også [emoji4]

Gleder meg masse <3 på dagen går tiden så sakte men på ettermiddag når sønnen kommer hjem og det blir middag, lek, kos og kveld så går tiden fort :)

Heldig du som er opptatt med sønnen din på kvelden da og får tiden til å gå [emoji4]. Kvelden er vanskeligst syns jeg for da er man ferdig på jobb/trening osv..

Heldig du som er opptatt med sønnen din på kvelden da og får tiden til å gå [emoji4]. Kvelden er vanskeligst syns jeg for da er man ferdig på jobb/trening osv..
Er så sliten jeg når han har lagt seg så da legger jeg meg tidlig. Det som er slitsomt er at jeg våkner så tidlig for jeg må tisse og da får jeg ikke sove igjen. I dag var det halv 6 :( så da blir jeg trøtt på kvelden. God forberedelse da ihvertfall Hehe.

Woho! Dumt spørsmål, men Lutinues inneholder lactose ? Og lactose er jo melkesukker, sant? Og melkesukker inneholder melkeprotein? Så hvis man har lettere melkeproteinintoleranse, så vil man trolig reagere på de?? For plutselig nå etter lutinus slutt, har den for jæææævlige kløinga på ræva gitt seg, og i tillegg har jeg fått mer normal mage! Woho!

Jeg har hatt høy hvilepuls siden 4+2. Nå er jeg 5+6 og har fortsatt høy puls (mellom 80-90) Jeg vet ikke om dette er vanlig, men skal spørre gynekologen når jeg skal dit om 2 uker.
Det har jeg også! Det var egentlig sånn jeg trodde jeg var gravid først, fordi hvilepulsen min gikk fra 50-60 til 70-80! :p

Føler ikke jeg har noen symptomer egentlig, men når jeg tenker meg om: sulten hver time, må stå opp klokken 06 og tisse hver morgen, økt utflod når jeg trener eller er aktiv. Hadde murringer hver dag fram til på søndag - nå savner jeg dem!

Er 6+1, men merker ikke veldig mye.

Er trøtt og irritabell. Sover litt dårlig, pluss fryser konstant som brått snur seg til at jeg syns det er så varmt. Svetter på natten.

Er så sliten jeg når han har lagt seg så da legger jeg meg tidlig. Det som er slitsomt er at jeg våkner så tidlig for jeg må tisse og da får jeg ikke sove igjen. I dag var det halv 6 :( så da blir jeg trøtt på kvelden. God forberedelse da ihvertfall Hehe.

Hehe, ja det er vel en god forberedelse [emoji6] Slet også med å våkne tidlig pga dobesøk forrige uke, men nå har det gått over.. Det er så rart for jeg har ikke noen symptomer så det er vanskelig å tro at jeg faktisk er gravid [emoji87]

Hehe, ja det er vel en god forberedelse [emoji6] Slet også med å våkne tidlig pga dobesøk forrige uke, men nå har det gått over.. Det er så rart for jeg har ikke noen symptomer så det er vanskelig å tro at jeg faktisk er gravid [emoji87]

Med min første merket jeg ingenting ;) Men denne gangen har jeg hatt mens murring, vond korsrygg, ømme pupper, må opp å tisse, jeg var kvalm men det har gitt seg, kjempe trøtt, fått mage.... Det er det jeg kommer på nå i farta.

Med min første merket jeg ingenting ;) Men denne gangen har jeg hatt mens murring, vond korsrygg, ømme pupper, må opp å tisse, jeg var kvalm men det har gitt seg, kjempe trøtt, fått mage.... Det er det jeg kommer på nå i farta.

Oi, har du fått mage allerede?
Håper jeg slipper unna kvalmen, men vet min mor var dårlig med oss søsken og de sies at din første graviditet ligner din mors, så det skal bli spennende å se.. [emoji846]

Back
Topp