Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig trøtt, klar for sengen tidlig på kvelden og så er jeg så veldig forkjølt... spesielt om kveldene. Nyser og er tett. Noen andre som har det sånn?
samme her, var helt symptomfri i 3 dager. men i går kom murringene og ligamentsmertene igjen. og litt ømme pupper, ellers ingenting.Har ingen symptomer lenger annet enn ligamentstrekk når jeg gjør brå bevegelser
Trøtt, og har en giga mage [emoji23] og MYE luft i magen[emoji23] haha..
Tips for å skjule magen taes i mot med stor takk! [emoji2]
Jeg er veldig øm i magen. Må knappe opp buksen når jeg sitter. Er 4+3 i dag. Lurer på hvordan det blir videre [emoji23]Er det fler som er mye øm i magen? Sliter litt med bukser som ligger mot magen... er 4+1 tror jeg...
Jeg har litt høyere puls enn det jeg pleier. Litt hjertebank selv om jeg sitter i ro. Er det andre som har det sånn? Jeg er 4+3 i dag [emoji4]
Signerer!Vil så gjerne ha noen symptomer..
Har du prøvd lovehearts? [emoji14] høres kanskje dumt ut, men hjalp meg med førsteHalsbrann! Noe så inn i h***.. Gjenganger denne gangen. Kan ta et glass melk og 5 min senere så er det like ille igjen [emoji53] Jeg liker ikke halsbrann jeg [emoji22] *snufs*
Hadde plenty symptomer, så bare forsvant de. Passer dårlig nåSignerer!
- men når jeg tenker meg om kommer plagene sikkert tidsnok, hehe![]()
Melk lindrer bare fort. Prøv mandler eller lovehearts. Men aller best er de peppermynte tyggetablettene fra apoteket (sørg for at det er den gravide kan bruke), syntes jeg. Kommer også flytende.Halsbrann! Noe så inn i h***.. Gjenganger denne gangen. Kan ta et glass melk og 5 min senere så er det like ille igjen [emoji53] Jeg liker ikke halsbrann jeg [emoji22] *snufs*
Det er en ting jeg gruer meg til! Var så sykt plaget med forrige at det gikk utover søvn osv. Helt forferdelig!Halsbrann! Noe så inn i h***.. Gjenganger denne gangen. Kan ta et glass melk og 5 min senere så er det like ille igjen [emoji53] Jeg liker ikke halsbrann jeg [emoji22] *snufs*