Symptomtråd

Veldig trøtt, klar for sengen tidlig på kvelden og så er jeg så veldig forkjølt... spesielt om kveldene. Nyser og er tett. Noen andre som har det sånn?

Trøtt, og har en giga mage [emoji23] og MYE luft i magen[emoji23] haha..

Tips for å skjule magen taes i mot med stor takk! [emoji2]

Trøtt, og har en giga mage [emoji23] og MYE luft i magen[emoji23] haha..

Tips for å skjule magen taes i mot med stor takk! [emoji2]

hehe, sliter sjøl. går med buksene mine åpne hele tiden. syntes det er litt flaut om noen skulle se det! så passer på å gå med gensere som ikke sitter inntil og som går lengre ned enn bukselinningen ;)

Idag kom kvalmen (veldig moderat foreløpig), og jeg er superhappy! :p
Etter så mange år er jeg utrolig glad for hver minste symptom, fra ømme bryster, til murring og strekking i livmor til nå kvalmen. :dance008

På lørdag syntes jeg popcorn luktet som surt treningstøy i en gymsalgarderobe..

Jeg har litt høyere puls enn det jeg pleier. Litt hjertebank selv om jeg sitter i ro. Er det andre som har det sånn? Jeg er 4+3 i dag [emoji4]

Halsbrann! Noe så inn i h***.. Gjenganger denne gangen. Kan ta et glass melk og 5 min senere så er det like ille igjen [emoji53] Jeg liker ikke halsbrann jeg [emoji22] *snufs*

Halsbrann! Noe så inn i h***.. Gjenganger denne gangen. Kan ta et glass melk og 5 min senere så er det like ille igjen [emoji53] Jeg liker ikke halsbrann jeg [emoji22] *snufs*
Melk lindrer bare fort. Prøv mandler eller lovehearts. Men aller best er de peppermynte tyggetablettene fra apoteket (sørg for at det er den gravide kan bruke), syntes jeg. Kommer også flytende.

Last edited:
Det er en ting jeg gruer meg til! Var så sykt plaget med forrige at det gikk utover søvn osv. Helt forferdelig!

Back
Topp