Symptomtråd

Har fått kjempe vondt i korsryggen :banghead: kan det være bekkenet som krangler allerede?? Iler liksom i korsryggen og litt ned langs rompa.

Jeg er mye uvel i løpet av dagen, tisser mye, trøtt, veldig kald på hender og føtter, og mye stikkinger i magen....

I dag tror jeg at jeg fikk en liten smak.. Måtte ut på skøyteisen med nevøer da vi er barnevakt i helgen. Etter noen få turer over og tilbake svartnet det for øynene mine med masse prikker og jeg ble kjemoekvalm og følte jeg holdt på å besvime. Ikke særlig stas. Måtte bare gå av og rett i garderoben. Prøvde meg igjen etter en halv times tid, med samme resultat. Resten av dagen har jeg vært kjempefin egentlig. Bare trøtt som vanlig

*snork* når man sovner i hjemmekinoen, før barna, i 21 tiden... [emoji23][emoji23] geeses var hardt å legge dem i dag. Såå trøtt. Flaks de har elektrisk tannbørste, mindre bekymra for å la dem pusse selv en gang i blandt..

Er det fler som er mye øm i magen? Sliter litt med bukser som ligger mot magen... er 4+1 tror jeg...

6+3 - Jeg må på do HELE TIDEN! Også flere ganger om natten. Sist svangerskap, så var jeg ikke noe mere på do enn vanlig, ikke mot slutten engang.
Jeg blir også lett kvalm når jeg spiser, er ikke kjempe ille, men veldig ubehagelig. Jeg har også mistet litt pupper Det gjorde jeg sist også.

Er det fler som er mye øm i magen? Sliter litt med bukser som ligger mot magen... er 4+1 tror jeg...

jepp, men i tillegg er det ømt hver gang jeg setter meg. Kjenner det liksom i hele livmora på en måte. Ikke kjent det sånn i tidligerr svangerskap..

Håper dette bare er et enkelttilfelle siden jeg både har spist mye mat og kake idag.. men er så vanvittig kvalm [emoji40]

Ekstremt ømme brystvorter! Jeg sliter litt med de til vanlig om jeg blir kald og da kald på brystvortene og de sprenger og det eneste jeg kan gjøre er å hoppe i dusjen. Har lenge hatt ammeinnlegg i ull for å hjelpe på, spesielt når jeg er på skogstur, skitt, fjelltur ol.

Men, siste dagene nå - altså jeg bare ser ut vinduet og må ta meg en lang dusj. Seøv med ammeinnlwgg, ullundertøy og ullgenser og godt kledd ellers på kroppen, så knopper det seg og sprenger. Og det gjør bare så snabla vondt!

Noen som opplever det samme, evt har noe tips og råd?

Før 12.. jeg legger meg før 21 [emoji23][emoji85] Eller det var på fredag. I går var jeg vill og gal og la meg først kl 22 [emoji23]

Hah! [emoji28][emoji28] nå bruker vi å sitte ofte leenge oppe når det er helg :p men har merket at jeg er myye trøttere fortiden :D

Sovnet kl 21 på lørdag, det er ikke ofte det skjer :happy: Ømme pupper, litt forstoppelse og akkurat nå veldig kvalm!

Ekstremt ømme brystvorter! Jeg sliter litt med de til vanlig om jeg blir kald og da kald på brystvortene og de sprenger og det eneste jeg kan gjøre er å hoppe i dusjen. Har lenge hatt ammeinnlegg i ull for å hjelpe på, spesielt når jeg er på skogstur, skitt, fjelltur ol.

Men, siste dagene nå - altså jeg bare ser ut vinduet og må ta meg en lang dusj. Seøv med ammeinnlwgg, ullundertøy og ullgenser og godt kledd ellers på kroppen, så knopper det seg og sprenger. Og det gjør bare så snabla vondt!

Noen som opplever det samme, evt har noe tips og råd?
Har også veldig ømme brystvorter. Vondt å komme borti... Har desverre ikke noe gode tips å komme med :(

Back
Topp