Symptomtråd

4+1 og noen magesmerter som føles som ligamentsmerter [emoji4] husker godt fra sist at jeg hadde mye magesmerter i starten [emoji4]

Jeg er 3+5 i dag og har litt ømme pupper, er veldig tøtt og kvalm på kvelden, har en rar følelse i magen som et sug, i tilegg til litt murring, men det er jo normalt har jeg hørt og lest :)

Jeg er ennå bare 3+6, men jeg har helt sinnsyke kalde føtter på ettermiddag/kveld og er utroolig varm generelt på dagen.. Veldig sært. Ellers har jeg litt stikkinger i magen og litt ekstra trøtt på kvelden. :)

Noen andre som har en svienden/brennende følelse i puppene? Til tider kjennes det ut som de brenner opp :eek:
Mine er varme som en ovn, når jeg fryser på henda så "tar jeg litt" på de [emoji23][emoji23][emoji23]

Er det nå vi skal gjette kjønn? Gjetter... jente [emoji14] var det ikke de som "stjal" mors skjønnhet? Eller gjaldt det bare om mor la på seg her og der og fikk kviser det?
Da er det garantert jente!
Har ikke følt meg så rufsete og kjip på lenge, haha! Her er det hårmangel, kviser og har sikkert gått opp litt allerede :bag:

Da er det garantert jente!
Har ikke følt meg så rufsete og kjip på lenge, haha! Her er det hårmangel, kviser og har sikkert gått opp litt allerede :bag:
Hehe, hadde vært litt kult om det stemte da! :D kommer til OUL og de spør om du vil vite kjønn, men du har jo full kontroll [emoji41]

Hehe, hadde vært litt kult om det stemte da! :D kommer til OUL og de spør om du vil vite kjønn, men du har jo full kontroll [emoji41]
Hahaha! Vi får vente å se ;)

Skal på TUL neste uke og se om det er en eller to inni der :D Kansje det er to jenter siden jeg ser så sliten ut, haha!

Det hadde vært fantastisk da [emoji7]
Jeg tør ikke håpe på noe enda, men hadde så klart vært gøy om det ble to :happy:
Leste det var mer vanlig med gutt og jente når det gjaldt toeggede tvillinger.
Håper bare det går bra inni der så langt og at vi får se ett lite hjerte eller to:Heartred

Jeg tør ikke håpe på noe enda, men hadde så klart vært gøy om det ble to :happy:
Leste det var mer vanlig med gutt og jente når det gjaldt toeggede tvillinger.
Håper bare det går bra inni der så langt og at vi får se ett lite hjerte eller to[emoji813]red
Så i dag at babyverden har skrevet artikkel om tvillingsvangerskap og det var med statistikk på de født i Norge :D må innom å lese igjen, for nå ble jeg nysgjerrig

Back
Topp