Happin3ss
Forelsket i forumet
Samme herBlir gal av denne utfloden [emoji85] tror jo hele tiden at jeg blør [emoji13]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herBlir gal av denne utfloden [emoji85] tror jo hele tiden at jeg blør [emoji13]

Ikke nå lenger, men var sikker på at de skulle falle av tidligere [emoji14]Noen andre som har en svienden/brennende følelse i puppene? Til tider kjennes det ut som de brenner opp![]()
Huff, ja det er helt grusomt.. Har det ikke hele tiden, men en del ganger iløpet av gårdagen og av og til i dag også...Ikke nå lenger, men var sikker på at de skulle falle av tidligere [emoji14]

Jeg er fremdeles sikker på at mine faller av hvert øyeblikkIkke nå lenger, men var sikker på at de skulle falle av tidligere [emoji14]
Men jeg skal ikke klage, dette er så verdt det! 
Har fått fyldigere hår og lengre øyevipper [emoji14] noen som har opplevd det før?
Mine er varme som en ovn, når jeg fryser på henda så "tar jeg litt" på de [emoji23][emoji23][emoji23]Noen andre som har en svienden/brennende følelse i puppene? Til tider kjennes det ut som de brenner opp![]()
Hahaha, mine er ikke særlig varme.. Men en sviende/brennende følelse i hele brystetMine er varme som en ovn, når jeg fryser på henda så "tar jeg litt" på de [emoji23][emoji23][emoji23]
Jeg har helt motsatt.Jeg har fått mye tykkere hår i det siste. Til vanlig er det veldig tynt, men ikke pistrete. Nå er det bare tykt og fyldig. Herlig symptom![]()
Er det nå vi skal gjette kjønn? Gjetter... jente [emoji14] var det ikke de som "stjal" mors skjønnhet? Eller gjaldt det bare om mor la på seg her og der og fikk kviser det?Jeg har helt motsatt.
Vanligvis tjukt hår, nå faller det av![]()
Da er det garantert jente!Er det nå vi skal gjette kjønn? Gjetter... jente [emoji14] var det ikke de som "stjal" mors skjønnhet? Eller gjaldt det bare om mor la på seg her og der og fikk kviser det?

Hehe, hadde vært litt kult om det stemte da!Da er det garantert jente!
Har ikke følt meg så rufsete og kjip på lenge, haha! Her er det hårmangel, kviser og har sikkert gått opp litt allerede![]()
Hahaha! Vi får vente å seHehe, hadde vært litt kult om det stemte da!kommer til OUL og de spør om du vil vite kjønn, men du har jo full kontroll [emoji41]
Det hadde vært fantastisk da [emoji7]Hahaha! Vi får vente å se
Skal på TUL neste uke og se om det er en eller to inni derKansje det er to jenter siden jeg ser så sliten ut, haha!
Jeg tør ikke håpe på noe enda, men hadde så klart vært gøy om det ble toDet hadde vært fantastisk da [emoji7]

Så i dag at babyverden har skrevet artikkel om tvillingsvangerskap og det var med statistikk på de født i NorgeJeg tør ikke håpe på noe enda, men hadde så klart vært gøy om det ble to![]()
Leste det var mer vanlig med gutt og jente når det gjaldt toeggede tvillinger.
Håper bare det går bra inni der så langt og at vi får se ett lite hjerte eller to[emoji813]red
Kansje du linke den til meg? Hadde vært morro å leseSå i dag at babyverden har skrevet artikkel om tvillingsvangerskap og det var med statistikk på de født i Norgemå innom å lese igjen, for nå ble jeg nysgjerrig