Symptomtråd

Jeg har overhodet ingen symptomer, og ikke hatt det heller. Hadde det ikke vært for uteblitt mens hadde jeg ikke skjønt jeg var gravid ennå. Men de kommer vell fort nok tenker jeg..:-) eneste jeg merket rundt ikm var at menssmertene jeg pleier å ha uteble.

Er det flere enn meg som føler at de spiser heeele tiden eller? [emoji33] huffameg, dette er ikke bra... [emoji14]

Ja, jeg er kjempesulten blitt! Skikkelig innhul følelse!

Jeg har overhodet ingen symptomer, og ikke hatt det heller. Hadde det ikke vært for uteblitt mens hadde jeg ikke skjønt jeg var gravid ennå. Men de kommer vell fort nok tenker jeg..:-) eneste jeg merket rundt ikm var at menssmertene jeg pleier å ha uteble.
Er ikke alltid de dukker opp heller - noen går igjennom hele perioden uten å merke noe annet til det enn voksende magen :)

Trøtt, veldig fjern og ekstrem luktesans! Har også mye murringer, men er liksom litt annerledes enn mensmurringer [emoji4] og en øm pupp [emoji85][emoji23]

Last edited:
Små kvalm, trøtt, vonde pupper, rare drømmer, må ofte tisse, ekstremt tørr hud. Hmm. Husker ikke mere.. jo utflod :)

Haha etter jeg ble gravid så har jeg hatt mange rare sex-drømmer.. [emoji85] disse hormonene er jo helt koko [emoji14] flere?? Eller er jeg bare blitt gal? [emoji23]

Haha etter jeg ble gravid så har jeg hatt mange rare sex-drømmer.. [emoji85] disse hormonene er jo helt koko [emoji14] flere?? Eller er jeg bare blitt gal? [emoji23]

Om du er koko er jeg og koko! Blir helt flau av og tenke på hvor mange jeg har vært på i drømmene mine par ukene nå :-) haha!

Om du er koko er jeg og koko! Blir helt flau av og tenke på hvor mange jeg har vært på i drømmene mine par ukene nå :-) haha!

Haha, bra det er flere [emoji23] hos meg er det til og med med fremmede som jeg aldri har sett før, så jeg skjønner ingenting [emoji85]

Andre som har veldig vonde smerter som minner om menssmerter? Har forstått at det er nokså normalt, men tenker med en gang på mensen jeg... går i perioder og plutselig stikker det til :(

I dag kom symptomene. Har bare vært oppblåst, kald, ømme pupper tidligere.. tirsdag kjente jeg et snev av kvalme men det forsvant.

I dag kom kvalme, trøtthet og cravings. Blir tøffe uker framover. Sist hadde jeg ikke barn å ta meg av. I dag la jeg meg en halvtime etter jobb men datteren min dro meg opp fir jeg hadde lovet svømmehallen. Gjesper hvert 5. sekund. Ligget på sofaen nå siden jeg kom hjem og gjesper fremdeles. Tårene triller mens jeg skriver (pga gjespingen!!!) måtte alt komme på en gang [emoji23] 6 uker i morgen...

Og forresten.. glemte en ting... i dag var første dag kaffe smakte vondt. Klarte ikke drikke morgenkaffen min!!! Dette legger de nok merke til på jobb. Jeg drikker jo vanligvis en liter til dagen [emoji23]

Er sulten og kvalm om hverandre!! Spiser som en ulv fortiden [emoji85] husker ikke at det var så gale sist!

Haha, den har jeg også! Timen fra 13-14 er jo evig lang blitt!
Ja, den er helt forferdelig! I morgen er det hjemmekontor pga legetime midt på dagen. Er det like ille da skal jeg innvilge meg ti min powernap når ingen kan se meg [emoji6]

Andre som har veldig vonde smerter som minner om menssmerter? Har forstått at det er nokså normalt, men tenker med en gang på mensen jeg... går i perioder og plutselig stikker det til :(
Føler slik hele tiden [emoji14] utrolig irriterende men også helt normalt [emoji173]

Back
Topp