Symptomtråd

Ja det er sånn at jeg ligger på sofaen og ikke får gjort noe...skal prøve å manne meg opp til å lage middag om en stund puh
Får det nesten utelukkende om natten jeg. Såvidt jeg kom meg på jobb et par av de verste dagene:(
 
Akkurat nå så føler jeg kun på trøtthet og ekstremt ømme pupper. Og hyppige dobesøk. Har ingenting utenom det. Behynner å lure på om jeg fortsatt er gravid eller ikke

Sånn har jeg hatt det den siste uka også... men jeg fikk høre hjertelyd sist gang jeg var hos legen, så det er nok en voksende liten baby hos deg også <3 er nok bare heldige og slipper unna en god del ;)
 
Har begynt å sove dårlig om natta, er kjempetrøtt når jeg legger meg men bruker lang tid på å sove. Våkner flere ganger iløpet av natten uten grunn, og plages med å sove igjen. Idag våknet jeg 0430, og har brukt en time på å kaste opp :( Er trøtt men klarer ikke sove.. Flere som sliter med å sove hele natta? :)
 
Har begynt å sove dårlig om natta, er kjempetrøtt når jeg legger meg men bruker lang tid på å sove. Våkner flere ganger iløpet av natten uten grunn, og plages med å sove igjen. Idag våknet jeg 0430, og har brukt en time på å kaste opp :( Er trøtt men klarer ikke sove.. Flere som sliter med å sove hele natta? :)

Signerer denne...
 
Har begynt å sove dårlig om natta, er kjempetrøtt når jeg legger meg men bruker lang tid på å sove. Våkner flere ganger iløpet av natten uten grunn, og plages med å sove igjen. Idag våknet jeg 0430, og har brukt en time på å kaste opp :( Er trøtt men klarer ikke sove.. Flere som sliter med å sove hele natta? :)

Jeg våkner hver natt mellom fire og halv fem.. helt håpløst, man blir så trøtt av det :p
 
Back
Topp