Symptomtråd

Jeg går hele dagen og er frossen og nå er jeg plutselig kjempevarm. Men ingen tegn til sykdom da, heldigvis.
 
Syke menssmerter nederst i magen, uggen når jeg er sulten, trøtt, mass utflod, ømme bryst men ikke vonde, kjenner at bekkenet gir beskjed om at jeg må ta med ro på trening :p er 6+1 i dag :D
 
Konstant kvalme, spyr, svimmel og formen er bare helt for jævli..... Dette her må snart snu, får jeg kommer meg nesten ikke ut av døra. Om jeg er heldig kan jeg sitte på til barnehagen for å levere... Også kan jeg se barne tv med barna... *Synes synd på seg selv*
 
Rastløse bein :p Var kjempeplaga med det sist, men da kom det mye senere :| Menmen, jeg tar hva som helst foran kvalme :p
 
Kvalm, sure oppstøt, sykt trøtt, kaldsvetter på natta og sliter med søvn. Skikkelig ømme pupper som er på god vei ut av bh'n :p Drømmer også noe helt vanvittig når jeg sover...
 
Konstant kvalme, spyr, svimmel og formen er bare helt for jævli..... Dette her må snart snu, får jeg kommer meg nesten ikke ut av døra. Om jeg er heldig kan jeg sitte på til barnehagen for å levere... Også kan jeg se barne tv med barna... *Synes synd på seg selv*
Hørtes helt forferdelig ut, jeg syns også synd i deg :Heartred
 
Takk :)
Har heldigvis en litt bedre dag i dag, klarer å sitte litt i sofaen :)
Så bra da! Jeg har for øyeblikket rømt på et rom alene på jobb. Gikk først på pauserommet, og der lagde noen mat som luktet, så jeg måtte bare snu.. nå ligger jeg på sofaen på bakrommet og prøver å roe magen :p
 
En del utflod, litt ømme pupper, litt luft i magen, kjente på trening i går at jeg må passe på bekkenet. Ellers er det ikke noe særlig mer.. jeg holder på å gå på veggen, vil ha mer symptomer! kanskje jeg ikke ser dem :O
 
En del utflod, litt ømme pupper, litt luft i magen, kjente på trening i går at jeg må passe på bekkenet. Ellers er det ikke noe særlig mer.. jeg holder på å gå på veggen, vil ha mer symptomer! kanskje jeg ikke ser dem :O
Du kan få litt med meg om du vil...
 
Jeg har strekk i magen. Har hatt det helt siden i går. Det er nesten slik at jeg er støl. Det er ganske langt opp på ene siden av magen. Håper det ikke er et dårlig tegn?

Jeg har hatt strekk i magen nesten i to uker. Kan ikke huske at det var så strekkete de andre tre gangene... så enten er det flere inni der ellers så er det en som vokser fort....eller noe i den duren
 
Trøtt, hodepine, vondt i ryggen, mens murringer. Det hadde jeg kunne levd lenge med.
Kvalmen har kommet snikende de siste dagene. Kvalm, prøver spise, hjelper litt, kvalm igjen, kommer og går hele dagen :hungover:
Kastet opp ett par ganger.

Kvalm i hele deg.. små spist og fått i meg noe. De andre dagene har det hjulpet med middag. Lagde calzone idag. Kvalm etterpå.
Huff..
pang..
rekker nesten ikke doen engang og spyr som en gris :spitoutdummy:
Akkurat da vsr det Litt bedre etterpå.

Kjenner igjen det fra forrige svangerskap. Kastet opp gjennom hele, men var ikke så mye kvalm. Slet mye med halsbrann da.

Heller kaste opp og ferdig enn konstant kvalme.
Men nå er det tydelig mye kvalme og kaste opp i tillegg.

Svært lite mat som frister..

Og fryser, føles ut som jeg brygger på noe?

Humørsvingninger.. og huff. Stakkars gubben :shy:
 
Kvalmen kom rundt 7+4, men idag 8+2 er første gangen jeg har virkelig måttet kaste opp. Bak strøsandkassen, veldig classy :hilarious:
 
Kviser!!!! uff asså!
Ellers er det lite med symptomer i grunn.. blir fortere fornærma kanskje :p
Og sliten støtt..
jah.. og nå i det siste har jeg fått følelsen av at jeg er på båt.. dere vet.. sånn gyngende følelse..
Kanskje balansenerven min er utslitt eller no...:p
Men.. nei.. lite symptomer i grunn.. har vært noe bekymret fra starten av grunnet dette og kan vel ikke si at jeg er noe mindre bekymret nå....
 
Er for det meste utrolig sliten og trøtt, superømme bryster/nipler og utrolig liten blære. Må på do iallefall to ganger hver natt. Kan bare drømme om å gå på highwasted jeans da de presser på å jeg må tisse hver time da... men ingen kvalme så skal ikke klage :) her er det samboer som får gjennogå mest da jeg er utrolig humørsvingette...
 
Endelig har trøttheten sluppet litt taket, hvertfall akkurat i dag :p Jeg tar det jeg kan få :p Men til gjengjeld har jeg kastet opp til morgen idag, noe jeg håpet jeg skulle slippe, jeg haaater oppkast.. Fysj :p Menmen, håper det ikke varer noe lengre enn forrige gang hvertfall :p
 
Back
Topp