Symptomtråd

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Har vi en slik? Tenkte vi kunne dele forskjellige symptomer her :)
 
Har hatt en del stikkende smerter på skrå nederst i magen mot underlivet, er det sette som er ligamentsmerter? Har ikke følt det før
 
Har de samme smertene selv. Synes likevel det er rart at symptomene kommer så tidlig. Hvor langt er du kommet? :)
 
Plaget med kvalme som kommer i bølger, spesielt dersom det er lenge siden jeg har spist! Men ikke kvalm nok slik at jeg kaster opp! Generelt trøtt og slapp om dagen. Sliter med å sove hvis jeg våkner på natten
 
Vi har vell et par stykker av symptomtråd allerede... ;)
 
Her kommer og går kvalmen gjennom hele dagen (og natten). Må spise annenhver time for å ikke kaste opp. Men men, det det går til en god sak.
8 uker på vei i dag :)
 
Vi har vell et par stykker av symptomtråd allerede... ;)
Haha ja jeg prøvde å lete kjapt igjennom når jeg hadde pause på jobb, men når jeg hadde bladd gjennom syv sider uten å finne så tenkte jeg bare skitt au :p
 
Har de samme smertene selv. Synes likevel det er rart at symptomene kommer så tidlig. Hvor langt er du kommet? :)
Ja jeg har ikke kjent til det før, men har lest om mange som har hatt det. Ellers vet jeg ikke hva det kan være, kan beskrives mest som muskelstrekk :p
 
Forsåvidt skrev jeg kun om de smertene fordi jeg lurte litt på hva de kunne være. Ellers så har jeg luktesans som en blodhund, og selvom jeg ikke er er kvalm enda så brekker jeg meg av ekle lukter som kaviar :p
Begynner å bli trøtt også, men det kan være mørketiden som kommer snikende

Krysser fingrene for å slippe kvalme, tar mye heller trøtthet :p
 
Akkurat nå så føler jeg kun på trøtthet og ekstremt ømme pupper. Og hyppige dobesøk. Har ingenting utenom det. Behynner å lure på om jeg fortsatt er gravid eller ikke
 
Hadde skikkelige menssmerter tidligere idag, og puppene er litt ømme :)
 
Puppene eksploderer. Kvalme nå og da. Legger meg 21 hver kveld. Helt utslitt da :)
 
Kvalm, uggen , halsbrann, trøtt, ømme pupper
 
Utrolig trøtt, og begynner å bli småuggen.. håpet på å slippe kvalme denne gangen :p
 
Back
Topp