Symptomtråd

Ja jeg har ikke kjent til det før, men har lest om mange som har hatt det. Ellers vet jeg ikke hva det kan være, kan beskrives mest som muskelstrekk :p
Min mor som har fått fem barn sa det er helt vanlig og at det er ting der nede som rett og slett strekker og tøyer seg. Mye som skal få plass etter hvert :) Jeg har det selv.
 
Flere som har mye rumling i magen, uten å være sulten? Så rar følelse, og kjenner jeg blir litt lurt til å være sulten...
 
Jeg har vert kvalm/uggen i 2 uker, og i går følte jeg for første gang at jeg hadde energi til å trene, og at kroppen min var normal i forhold til hva den har vert. Jeg er utrolig sliten selvom, veldig trøtt. Men bedre form.
 
Hva kan det her være da? Det er akkurat som det strammer seg litt eller rykker litt inni rompa? Sorry detaljer og samtidig dårlig forklaring
 
Jeg håper kvalmen gir seg snart...ellers merker jeg:
-enormt svimmel (veldig lavt blodtrykk)
-sliten og orker knapt gå opp trappa
-veldig følsom for lukt. Når mannen har stekt seg egg til frokost er jeg kvalm resten av dagen...
-har hatt feber, fått infeksjon i kjeven, penicillinkur og generelt vært mer syk enn noen gang tidligere
-brystene vokser
-smakssansen har endret seg. Maten smaker ikke det samme som før☹️
 
Kvalmen begynner å trekke seg tilbake :D Håper ikke den kommer igjen :p Jeg har en del "strekning" i magen, men ellers tipptopp tommel opp! Akkurat som forrige svangerskap :) Jeg er veldig trøtt da, det slet jeg med en stund forrige gang også.. men tar det over kvalme lett :D Også er jeg uuutrolig sulten hele tiden :p
 
Jeg våknet av skikkelig mageknip inatt...holdt på slik i noen timer før jeg fikk sove igjen. Har også vondt i korsryggen...men den hadde jeg vondt i igår fra før. Nå tør jeg ikke å spise noe for er redd det blir verre...var nesten sier på at det var begynnelsen av en SA inatt. Noen andre som har hatt skikkelig mageknip slik fosterstilling type knip i svangerskapet?
 
Jeg våknet av skikkelig mageknip inatt...holdt på slik i noen timer før jeg fikk sove igjen. Har også vondt i korsryggen...men den hadde jeg vondt i igår fra før. Nå tør jeg ikke å spise noe for er redd det blir verre...var nesten sier på at det var begynnelsen av en SA inatt. Noen andre som har hatt skikkelig mageknip slik fosterstilling type knip i svangerskapet?
Ja, første gangen ganske tidlig i svangerskapet. Er helt grusomt.
 
Måtte sette meg i dusjen i dag da jeg skulle barbere leggene, følte frokosten og alt var på tur opp når jeg bøyde meg frem :D håper det er litt varm vann igjen, for jeg ble sittende leeenge !
 
Måtte sette meg i dusjen i dag da jeg skulle barbere leggene, følte frokosten og alt var på tur opp når jeg bøyde meg frem :D håper det er litt varm vann igjen, for jeg ble sittende leeenge !
Uffda..høres ikke noe særlig ut. Jeg holder på å brekke meg av lukten av shampoo og andre såper og parfymer og mat osv...håpløst hehe
 
Jeg våknet av skikkelig mageknip inatt...holdt på slik i noen timer før jeg fikk sove igjen. Har også vondt i korsryggen...men den hadde jeg vondt i igår fra før. Nå tør jeg ikke å spise noe for er redd det blir verre...var nesten sier på at det var begynnelsen av en SA inatt. Noen andre som har hatt skikkelig mageknip slik fosterstilling type knip i svangerskapet?
Jeg har hatt noen runder med ordentlig mageknip, nesten så jeg ikke får puste for det er så vondt. Har fått beskjed om at dette mest sannsynligvis bare er luftsmerter og helt normalt, spesielt så lenge du ikke blør.

Hele fordøyelsessystemet fungerer annerledes når en er gravid, maten bruker dobbelt så lang tid på å passere, så det er veldig vanlig med trøblete mage. Jeg var også veldig redd for at det var en SA, fordi det kjennes ut som om det er nede ved livmoren, men var hos legen senest på torsdag og han sa at dette var normalt. Har dog bestilt en ny TUL neste uke bare for å sjekke.
 
Men du tror ikke det et noe gale? Jeg er uggen og dårlig enda men ikke slik som inatt.
Hos meg var det iallfall ikke noe galt. Men fy faen så vondt det kan gjøre.
 
Jeg har hatt noen runder med ordentlig mageknip, nesten så jeg ikke får puste for det er så vondt. Har fått beskjed om at dette mest sannsynligvis bare er luftsmerter og helt normalt, spesielt så lenge du ikke blør.

Hele fordøyelsessystemet fungerer annerledes når en er gravid, maten bruker dobbelt så lang tid på å passere, så det er veldig vanlig med trøblete mage. Jeg var også veldig redd for at det var en SA, fordi det kjennes ut som om det er nede ved livmoren, men var hos legen senest på torsdag og han sa at dette var normalt. Har dog bestilt en ny TUL neste uke bare for å sjekke.
Tusen takk for svar. Skal på UL den 29...får se om jeg klarer å vente så lenge. Bare håper det går over snart. Har ikke hatt det slik tidligere selv om jeg er mye kvalm og har dårlig fordøyelse...
 
Back
Topp