Symptomtråd

4+2 i dag og kvalmen har gjort sitt inntog for fullt. Fant ut at salte potetskruer hjelper enn så lenge :-) Kjenner det strekker og tøyer på seg i livmoren også.

Knyting i magen/krampe, er det ett vanlig symptom?
Har hatt det i hele dag, gitt seg litt nå.
Jeg er ny i "game" så må spørre:happy:

Last edited:
Våknet av at det var vondt med dyne på brystvortene:smiley-ashamed008det tror jeg faktisk ikke jeg har opplevd med de to andre. Heller selve puppen som er tung....

Er mensensmerter et vanlig symptom? Våknet med det i dag og tenker selvfølgelig det verste, men det er vel kanskje vanlig?

Klemte på brystene i går av nysgjerrighet fordi de fortsatt er så ømme og vonde, og jaggu kom det ikke blank væske ut! :O det var tidlig!
Spilebh gjør vondt så skal finne en behageligere etterpå. Kan ikke gå uten, for da føles det som de faller i gulvet.

I dag er det min tur til å ha murringer. Jeg trente yoga i går, så kanskje jeg er støl i magemusklene? Ikke noe morsomt, men går nok over.

Klemte på brystene i går av nysgjerrighet fordi de fortsatt er så ømme og vonde, og jaggu kom det ikke blank væske ut! :O det var tidlig!
Spilebh gjør vondt så skal finne en behageligere etterpå. Kan ikke gå uten, for da føles det som de faller i gulvet.

I dag er det min tur til å ha murringer. Jeg trente yoga i går, så kanskje jeg er støl i magemusklene? Ikke noe morsomt, men går nok over.

Missuner deg ikke murringen, jeg lå å lo av smertene i fra murringen, var helt merkeligo_O
Syns det er rart at jeg ikke har fått ømme pupper enda fo det har jeg slitt mye med før hver mensen :wideyed:

Gretten
Fryser
Murringer
Mye luft i magen
Treig mage
Fryser
Uren hud
Sensitive brystvorter
Oppblåst
Stikker på sidene av og til
Svimmel
Uggen av og på