Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt vanlig med blødninger og litt dårligere tannhelse i løpet av graviditeten.Betennelse i tannkjøttetvet ikke om det har noe med graviditeten å gjøre, men noen andre som har opplevd det?
To uker lenger enn meg da.Ja, santeg e 7+3 elns
![]()
Har menssmerter og kremete hvit utflod også idag. Blir urolig av slike mensmurringer
Jeg har hatt mensmurringer i to uker nå og spiren min sitter godt på plasstror bare murringene kommer pga livmora og alt jobber
![]()
Hadde blitt mer urolig om det gikk over til smerter..
Takk for beroligende ordkan ikke huske det var slik med de andre.
Alle graviditeter er litt forskjellige selv om endel er likt. Det du beskriver er helt normaltTakk for beroligende ordkan ikke huske det var slik med de andre.
Alle graviditeter er litt forskjellige selv om endel er likt. Det du beskriver er helt normalt![]()
Når du sier det så hadde jeg også like symptomer som før mensen pleier å komme denne gangen, men den kom aldriMen det kjennes helt likt ut som dagen før mensen kommer, skremmende! Men du har nok helt rett i at de er forskjellige![]()
Merker akkurat det samme, og det gjør meg livredd. Men ser alle sier at det er helt normalt, så vi får bare prøve å slappe av istedetMen det kjennes helt likt ut som dagen før mensen kommer, skremmende! Men du har nok helt rett i at de er forskjellige![]()
Takk for beroligende ordkan ikke huske det var slik med de andre.