Symptomtråd :D

Melder meg inn her. Har uregelmessig mens og har nå bjunt å spotte(gjort det i 5 dager nå) kan dette være festeblødning? Tok en BT igår som var negativ

Betennelse i tannkjøttet :( vet ikke om det har noe med graviditeten å gjøre, men noen andre som har opplevd det?
Helt vanlig med blødninger og litt dårligere tannhelse i løpet av graviditeten.
Om å gjøre å bare klare å fortsette med god munnhygiene når eventuelt kvalmen forstyrrer...

Har menssmerter og kremete hvit utflod også idag. Blir urolig av slike mensmurringer

Jeg er veldig irritabel, humørsvingninger som jeg aldri har sett maken til. Merker at jeg blir så fort irritert på jobb. Og eksploderer på mannen min om han gjør det minste feil. Håper virkelig dette går over snart. Kjennes ut som om jeg lever i en konstant PMS

Småkvalm, sykt ømme pupper og masse murringer. Kjennes ut som mensen, men ingen blødninger. Så er nok livmoren som gjør seg kjent :D

Jeg har hatt mensmurringer i to uker nå og spiren min sitter godt på plass :) tror bare murringene kommer pga livmora og alt jobber ;)
Hadde blitt mer urolig om det gikk over til smerter..

Takk for beroligende ord :-) kan ikke huske det var slik med de andre.

Alle graviditeter er litt forskjellige selv om endel er likt. Det du beskriver er helt normalt :)

Men det kjennes helt likt ut som dagen før mensen kommer, skremmende! Men du har nok helt rett i at de er forskjellige :)

Kjenner meg sånn igjen i det med mensensmerter. Er helt likt som dagen før mensen... Har også litt mindre ømme pupper enn for noen dager siden.. En ting jeg merker er at jeg er veldig følsom da, gråter av ingenting . Tisser veldig ofte.
Har hatt en sa og en ma før, så merker jeg er livredd. Kan jo ikke gå rundt i 8mnd og være reddfor rosa toalettpapir...

I dag har jeg skikkelig verking i magen, føles ut som livmor da det er mest midt på, nederst på magen. Ikke vondt, men det er helt tydelig at ting skjer. Håper det er at lille strekker og tilpasser seg og utvikler et friskt og godt hjerte og en klok hjerne <3

Fastere pupper, strekking og smerter i livmor og skikkelig kvalm å svimmel. . Nå kan jeg si at forrige svangerskap var luksus..:p

Back
Topp