Symptomtråd :D

Ingen murring i magen i kveld, men er fortsatt fryktelig trøtt. Kjenner det blir en tung dag på jobb i morgen.

Nå har det endelig begynt og melde seg litt symptomer her også:) Masse murringer i magen i går og puppene mine kjenner brått veldig tunge ut. Håper det fortsetter så jeg faktisk kjenner at jeg er gravid;)

Idag er brystvorta på ene puppen helt sinnsykt vond å ta på!! Yey! :p

Idag er brystvorta på ene puppen helt sinnsykt vond å ta på!! Yey! :p
I dag har mine blitt det også! Såpass at jeg ikke klarer å gå uten bh lenger, selv om det pleier å være det første plagget som forsvinner når jeg kommer inn døra hjemme:p

I dag har mine blitt det også! Såpass at jeg ikke klarer å gå uten bh lenger, selv om det pleier å være det første plagget som forsvinner når jeg kommer inn døra hjemme:p

Haha jeg å kaster bh det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobb :D å bruker det sjeldent når jeg bare er hjemme :)

Ja, jeg sa det til sambo isted, at det er jammen godt puppene er ømme ellers hadde jeg nesten ikke trodd jeg var gravid :p
Idag er begge vonde, men bare når jeg tar på dem :p må liksom trykke og sjekke innimellom.. Hehe! :hilarious:

Ja, jeg sa det til sambo isted, at det er jammen godt puppene er ømme ellers hadde jeg nesten ikke trodd jeg var gravid :p
Idag er begge vonde, men bare når jeg tar på dem :p må liksom trykke og sjekke innimellom.. Hehe! :hilarious:
Jeg også:p
Og de blir sikkert ikke noe mindre ømme av at jeg klemmer på de heller;)

Jeg er bare litt trøtt egentlig. 6 uker i dag.

Litt ubehag nederst i magen, utrolig god luktesans, vondt i korsryggen og ømme pupper:p

Eg sliter med migrene til vanlig men nå har eg ikke hatt siden 1 dpo :-D sist graviditet hadde eg heller ikke vondt så det er et godt tegn her :-) litt ømme bryste også er eg veldig trøtt hele tiden :-P

Forrige svangerskap var jeg kvalm hele dagen, denne gangen har jeg blitt kjent med morgenkvalmen..skulle ønske jeg jobbet på kvelden.

Brystvortene har vokst! :eek: Hjelpes meg! Får håpe det ikke fortsetter og vokse like mye fremover, for det er ikke så veldig lekkert :p men man må vel bare regne med det.. ;) :p

Er 4+1 idag. Symptomene foreløpig er hetetokter, sykt ømme bryster (også pga Lutinus), strekninger og murringer i magen. :D

Kvalmen er kommet, men den er til å leve med :) Ganske likt som sist foreløpig, da kunne jeg jobbe og leve som normalt. Kasta opp noen få ganger bare.

I dag har jeg vært veldig kvalm... Håper så inderlig at det er forbigående. Jeg har rett og slett ikke lyst eller tid til å være veldig plaget av kvalme:p

Betennelse i tannkjøttet :( vet ikke om det har noe med graviditeten å gjøre, men noen andre som har opplevd det?

Back
Topp