Har begynnte å få brun/rosa utflod... det var slik sist sa starta, er superstressa nå![]()
Huff håper det ikke er noe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har begynnte å få brun/rosa utflod... det var slik sist sa starta, er superstressa nå![]()
I dag har mine blitt det også! Såpass at jeg ikke klarer å gå uten bh lenger, selv om det pleier å være det første plagget som forsvinner når jeg kommer inn døra hjemmeIdag er brystvorta på ene puppen helt sinnsykt vond å ta på!! Yey!![]()
I dag har mine blitt det også! Såpass at jeg ikke klarer å gå uten bh lenger, selv om det pleier å være det første plagget som forsvinner når jeg kommer inn døra hjemme![]()
I dag har mine blitt det også! Såpass at jeg ikke klarer å gå uten bh lenger, selv om det pleier å være det første plagget som forsvinner når jeg kommer inn døra hjemme![]()

Jeg ogsåJa, jeg sa det til sambo isted, at det er jammen godt puppene er ømme ellers hadde jeg nesten ikke trodd jeg var gravid![]()
Idag er begge vonde, men bare når jeg tar på demmå liksom trykke og sjekke innimellom.. Hehe!
![]()
Jeg også
Og de blir sikkert ikke noe mindre ømme av at jeg klemmer på de heller![]()