L
Lunea
Guest
Gjør detTakk for betryggende ord. Jeg skal prøve å nyte litt mer fra nå av![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør detTakk for betryggende ord. Jeg skal prøve å nyte litt mer fra nå av![]()
Håper det er tilfeldig og at du slipper å ha det sånn hele tidenIdag er første dagen jeg er kvalm! Det som er litt rart er at det komm etter jeg hadde spist lunsj kl 11, og har vært det siden.. Trodde det var mest typisk å bli kvalm hvis man var sulten jeg..![]()
Mange blir kvalme når magen/tarmen er full også. Håper det går over snart.Idag er første dagen jeg er kvalm! Det som er litt rart er at det komm etter jeg hadde spist lunsj kl 11, og har vært det siden.. Trodde det var mest typisk å bli kvalm hvis man var sulten jeg..![]()
Mange blir kvalme når magen/tarmen er full også. Håper det går over snart.
Håper det er tilfeldig og at du slipper å ha det sånn hele tiden
Det er greit å slippe ja!Håper det ikke er omgangssyken ihvertfaller flere som er borte fra jobb pga det nå..
Jeg hadde det hvertfall sånn sistLitt mindre kvalm nå, var litt sånn etter jeg hadde spist middag igår også, så da er kanskje trikset å ikke bli stappmett for meg da!![]()
Jeg hadde det hvertfall sånn sistSpiste lite og ofte
![]()
Godt å høre at vi er flereHvor langt er du på vei?
Slitsomt med vondt i korsryggen..kjenner den kommer ordentlig snikende hos meg i dag og.Kvalmen avstår fortsatt hos meg, men er skikkelig trøtt og tiltaksløs i dag. Kjenner litt på vondt i korsryggen, men vet ikke om det bare kommer av at jeg synker litt sammen når jeg er så daff og trøtt![]()