Symptomtråd :D

Idag er første dagen jeg er kvalm! Det som er litt rart er at det komm etter jeg hadde spist lunsj kl 11, og har vært det siden.. Trodde det var mest typisk å bli kvalm hvis man var sulten jeg.. :p

Idag er første dagen jeg er kvalm! Det som er litt rart er at det komm etter jeg hadde spist lunsj kl 11, og har vært det siden.. Trodde det var mest typisk å bli kvalm hvis man var sulten jeg.. :p
Håper det er tilfeldig og at du slipper å ha det sånn hele tiden

Mange blir kvalme når magen/tarmen er full også. Håper det går over snart.

Mange blir kvalme når magen/tarmen er full også. Håper det går over snart.

Litt mindre kvalm nå, var litt sånn etter jeg hadde spist middag igår også, så da er kanskje trikset å ikke bli stappmett for meg da! :p

Jeg var vel rundt 3 uker på vei da jeg begynte å mistenke at jeg var gravid. Kjente igjen smertene i korsryggen. Igår begynte kvalmen sånn forsiktig, og idag har jeg spydd som bare det!

Er 5+2, er bare mer trøtt enn vanlig og ømme bryster. Litt murringer innimellom også. Ellers så merker jeg ikke så mye til graviditeten.

Er 6+2 i dag og det kan virke som jeg slapp litt "billig" unna i forrige svangerskap med kun halsbrann. Nå er det ømme bryster, kvalme, halsbrann, konstant trøtt og luktesansen til en sporhund:p

Jeg har for mye symptomer også kun 4 +4 i dag.
Brystene og magen har vokst mye...
Og i dag ble jeg så ekstrem trøtt og svimmel.
Klør i fingrene, hendene det er merkelig :-)

Bare 3+6, men merket som med forrige svangerskap. Ekstrem luktesans. Spydde hele svangerskapet sist; kvalm fra uke 4-5. Føler meg kvalm allerede. Spennende tid i møte. Hatt en tideligere MA 2011, så håper denne spiren sitter ♡ Frisk jente i 2012,så håper på det beste ♡

Ekstra god luktesans hekta på ostesmørbrød til kvelden, trøtt og vært ekstremt hissig

Jeg er kvalm hele døgnet :(
Også har jeg hatt ubevisst cravings på alt som er søtt, trøtt hele tiden(kan sovne overalt), vonde voksende pupper og vond korsrygg :( mye vondter, men er godt og kjenne de samtidig! Det roer litt ned på frykten for og miste <3

Kvalmen avstår fortsatt hos meg, men er skikkelig trøtt og tiltaksløs i dag. Kjenner litt på vondt i korsryggen, men vet ikke om det bare kommer av at jeg synker litt sammen når jeg er så daff og trøtt :P

Kvalmen avstår fortsatt hos meg, men er skikkelig trøtt og tiltaksløs i dag. Kjenner litt på vondt i korsryggen, men vet ikke om det bare kommer av at jeg synker litt sammen når jeg er så daff og trøtt :P
Slitsomt med vondt i korsryggen..kjenner den kommer ordentlig snikende hos meg i dag og.

Back
Topp