Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ikke kvalm i det hele tatt, har kun hatt økt matlyst, hvert fall foreløpig. 4+6 i dag. Var ikke så veldig kvalm med nr3 heller, så det trenger heldigvis ikke bety noe. Meen allikevel er tanken min derVar litt bekymret igår for lite kvalme, men i dag våknet jeg til at den kicket inn for fulltfikk også svar på blodprøve i dag som ser bra ut, så da er det vel bare å håpe på at kvalmen fortsetter videre
![]()

Blir vanskelig å gjemme seg unna om jeg blir dårlig da
murring begynte 9 dpo (så trodde menstruasjon skulle komme), øvrige symptomer kom 16-17 DPO.
med henne kastet jeg opp gjennom hele svangerskapet, men da hadde jeg i det minste ikke noen andre å ta vare på enn meg selv. Har som mål nå å komme meg til juleferien bare slik at jeg kan holde det hemmelig for jobb lengst mulig, men vet ikke hvordan det skal gå de neste to ukene
er 5+6 i dag Off da! Hva med noe kvalmestillende?Off i dag merker jeg at jeg har helt knekken. Er blitt så kvalm (ikke kastet opp enda bare brekker meg). Føler egentlig det er verst ettermiddag/kveld fordi jeg er så utslitt. Har en toåring jeg må ta vare på i tillegg med en far som jobber 14 dager vekke, så dette blir tunge tidermed henne kastet jeg opp gjennom hele svangerskapet, men da hadde jeg i det minste ikke noen andre å ta vare på enn meg selv. Har som mål nå å komme meg til juleferien bare slik at jeg kan holde det hemmelig for jobb lengst mulig, men vet ikke hvordan det skal gå de neste to ukene
er 5+6 i dag
![]()
Ja vurderer å høre med legen om dette. Sist hadde jeg en helt ubrukelig fastlege som nektet å gi meg noe som helst for noen plager fordi hun sa det var best å være på den trygge siden å ikke ta noe, men nå har jeg fått ny lege så kanskje det er håpOff da! Hva med noe kvalmestillende?
Jeg brukte reseptfri Postafen forrige gang (det står på Relis/Tryggmammamedisin at dette er helt trygt btw), kan være verdt å teste ut for deg hvis det tar litt tid å få legetimeJa vurderer å høre med legen om dette. Sist hadde jeg en helt ubrukelig fastlege som nektet å gi meg noe som helst for noen plager fordi hun sa det var best å være på den trygge siden å ikke ta noe, men nå har jeg fått ny lege så kanskje det er håp![]()
Samme her, har lagt meg med datteren vår de siste kveldene og er fremdeles sååå trøtt på morgenenEr så ekstremt trøtt! Jeg sover aldri på dagtid, men i går og onsdag måtte jeg ha en dupp mens gutten vår også sov
Og veldig tørst!!

Kan ikke huske jeg var slik sist? Men da hadde jeg mulighet til å sove meg inn igjen på morgenen da, det har jeg ikke lenger med en på 1,5 årSamme her, har lagt meg med datteren vår de siste kveldene og er fremdeles sååå trøtt på morgenen![]()

Så grusomt!!Mener å huske at jeg var veldig trøtt, men som du sier kunne jeg liksom sove så da var det ikke så plagsomt som det er nåKan ikke huske jeg var slik sist? Men da hadde jeg mulighet til å sove meg inn igjen på morgenen da, det har jeg ikke lenger med en på 1,5 år![]()

Ja. Jeg trener aktivt. Står at jeg er kronisk "overbelastning" nå.Har du pulsklokke? Jeg ser på min at søvnkvaliteten har gått veldig ned! Selv om jeg føler at jeg sover godt![]()
Jeg har trent over 10 timer per uke i mange år. Og siste uka har jeg trent lite. pga jobb og rett og slett ikke orket. Det er primært hrv / pulsvariasjon som er dårlig. Har også ei 2 åring som sover dårlig..