Symptomer

Hei! Jeg må også skrive for første gang her. Idag var termin for den jeg mistet i april.. Nå er jeg gravid igjen. 4+6, har ikke tatt så mange tester, men den jeg tok idag hadde en vesentlig sterkere strek enn den jeg tok på fredag! Kjenner det er vanskelig å roe nervene. Har hatt murring/konstant press i nedre del av magen og i lysken? Et snev av kvalme og såvidt ømme bryster. Vi har prøvd nå i et år å få dette til, trodde ikke det skulle ta så lang tid, så håper virkelig det sitter nå❤️ Dette blir i såfall vårt andre barn, har en gutt på snart 3 år fra før Tror ikke jeg hadde noen symptomer med han??? Ikke før mye senere iallefall.. men stresset nok ganske mye mindre
Hei, så spennende. Jeg kjenner på mange av de samme symptomene som deg. Spennende det her. Håper virkelig det går veien❤️ Jeg har ikke tatt test enda, men om den er positiv så er vi akkurat like langt på vei.

Hei! Jeg må også skrive for første gang her. Idag var termin for den jeg mistet i april.. Nå er jeg gravid igjen. 4+6, har ikke tatt så mange tester, men den jeg tok idag hadde en vesentlig sterkere strek enn den jeg tok på fredag! Kjenner det er vanskelig å roe nervene. Har hatt murring/konstant press i nedre del av magen og i lysken? Et snev av kvalme og såvidt ømme bryster. Vi har prøvd nå i et år å få dette til, trodde ikke det skulle ta så lang tid, så håper virkelig det sitter nå❤️ Dette blir i såfall vårt andre barn, har en gutt på snart 3 år fra før Tror ikke jeg hadde noen symptomer med han??? Ikke før mye senere iallefall.. men stresset nok ganske mye mindre
Sender deg en klem :Heartred Jeg og mistet i april og terminen var 11.11.25, er nå gravid igjen 5+3 men bekymret og glad om hverandre :Heartred Føler jeg har mildere symptomer nå enn forrige graviditet så det bekymrer meg. Sikkert ikke en god grunn men man blir jo tullerusk etter å ha mistet :dead:

Er ekstremt trøtt, noen som passer perfekt når jeg har en som våkner og er klar for dagen klokken 4 :dead:
Ellers har jeg vondt i korsryggen, og begynt å bli småkvalm.

Nå har kvalmen begynt å melde seg her og gitt! Og luktesansen har skutt fart :wacky: Men tar det som et positivt tegn

Back
Topp