Symptomer

Hei! Jeg må også skrive for første gang her. Idag var termin for den jeg mistet i april.. Nå er jeg gravid igjen. 4+6, har ikke tatt så mange tester, men den jeg tok idag hadde en vesentlig sterkere strek enn den jeg tok på fredag! Kjenner det er vanskelig å roe nervene. Har hatt murring/konstant press i nedre del av magen og i lysken? Et snev av kvalme og såvidt ømme bryster. Vi har prøvd nå i et år å få dette til, trodde ikke det skulle ta så lang tid, så håper virkelig det sitter nå❤️ Dette blir i såfall vårt andre barn, har en gutt på snart 3 år fra før Tror ikke jeg hadde noen symptomer med han??? Ikke før mye senere iallefall.. men stresset nok ganske mye mindre
Hei, så spennende. Jeg kjenner på mange av de samme symptomene som deg. Spennende det her. Håper virkelig det går veien❤️ Jeg har ikke tatt test enda, men om den er positiv så er vi akkurat like langt på vei.

Hei! Jeg må også skrive for første gang her. Idag var termin for den jeg mistet i april.. Nå er jeg gravid igjen. 4+6, har ikke tatt så mange tester, men den jeg tok idag hadde en vesentlig sterkere strek enn den jeg tok på fredag! Kjenner det er vanskelig å roe nervene. Har hatt murring/konstant press i nedre del av magen og i lysken? Et snev av kvalme og såvidt ømme bryster. Vi har prøvd nå i et år å få dette til, trodde ikke det skulle ta så lang tid, så håper virkelig det sitter nå❤️ Dette blir i såfall vårt andre barn, har en gutt på snart 3 år fra før Tror ikke jeg hadde noen symptomer med han??? Ikke før mye senere iallefall.. men stresset nok ganske mye mindre
Sender deg en klem :Heartred Jeg og mistet i april og terminen var 11.11.25, er nå gravid igjen 5+3 men bekymret og glad om hverandre :Heartred Føler jeg har mildere symptomer nå enn forrige graviditet så det bekymrer meg. Sikkert ikke en god grunn men man blir jo tullerusk etter å ha mistet :dead:

Er ekstremt trøtt, noen som passer perfekt når jeg har en som våkner og er klar for dagen klokken 4 :dead:
Ellers har jeg vondt i korsryggen, og begynt å bli småkvalm.

Nå har kvalmen begynt å melde seg her og gitt! Og luktesansen har skutt fart :wacky: Men tar det som et positivt tegn

Jeg har begynt å føle kvalme siden 2 dager siden (6+0 da), og det har allerede blitt mye dårligere i de siste 2 dagene :dead:
Var ikke kvalme i forrige svangerskap, så trodde at jeg ikke skulle bli det denne gangen heller, men HERREGUD
Sjekket nettet når en «peak» av kvalme typisk er, og det står uke 8-10, noen ganger frem til 12. Fyf det blir enda dårligere enn dette??? Det er en håpløs informasjon for meg og jeg er kjemperedd :arghh:
Og uke 8-10 er akkurat juletiden-romjul-nyttårsaften og jeg skal reise ganske langt (til og fra vestlandet). Hvordan klarer jeg dette…? :dead:

Tenkte på å ringe fastlegen min i morgen og be om resept for kvalmedempende medisiner…

Føler følernes har blitt allergisk mot noe.. har kløe i munnen og nesen.. og jeg er ikke allergisk mot noe egentlig. Er det et symptom? Er 4+1

Jeg har begynt å føle kvalme siden 2 dager siden (6+0 da), og det har allerede blitt mye dårligere i de siste 2 dagene :dead:
Var ikke kvalme i forrige svangerskap, så trodde at jeg ikke skulle bli det denne gangen heller, men HERREGUD
Sjekket nettet når en «peak» av kvalme typisk er, og det står uke 8-10, noen ganger frem til 12. Fyf det blir enda dårligere enn dette??? Det er en håpløs informasjon for meg og jeg er kjemperedd :arghh:
Og uke 8-10 er akkurat juletiden-romjul-nyttårsaften og jeg skal reise ganske langt (til og fra vestlandet). Hvordan klarer jeg dette…? :dead:

Tenkte på å ringe fastlegen min i morgen og be om resept for kvalmedempende medisiner…
Be om Xonvea bare du! :Heartpink

I dag har jeg vært sånn miste matlyst-kvalm siden jeg stod opp. Har også vært veldig irritabel de siste dagene og i dag føler jeg meg ekstra hormonell og har veldig vondt i hodet. Det er mye gnisninger på jobb for tiden og nå nettopp begynte jeg å gråte etter at jeg sendte tilbakemelding til en kollega som er litt overivrig og blander seg inn i mine oppgaver. Takk og pris for hjemmekontor i dag!

Flere som har merket at det går utover humøret allerede? Føler jeg trenger juleferie sånn… Nå.

I dag har jeg vært sånn miste matlyst-kvalm siden jeg stod opp. Har også vært veldig irritabel de siste dagene og i dag føler jeg meg ekstra hormonell og har veldig vondt i hodet. Det er mye gnisninger på jobb for tiden og nå nettopp begynte jeg å gråte etter at jeg sendte tilbakemelding til en kollega som er litt overivrig og blander seg inn i mine oppgaver. Takk og pris for hjemmekontor i dag!

Flere som har merket at det går utover humøret allerede? Føler jeg trenger juleferie sånn… Nå.
Akkurat samme her! Føler jeg bare orker the bare minimum om dagen. Alt føles litt tiltak, og helt hverdagslige ting kan slå meg ut :rolleyes:

Kjent mye murringer/stikkinger i korsryggen og nederst i magen de siste dagene. Ikke sånn veldig vondt, kan minne litt om mensensmerter. Kjenner det stresser meg litt, selvom jeg ikke har noen blødning. Det er vel bare livmoren som strekker seg litt. Ellers har jeg mistet litt lyst å kaffe selvom jeg craver «energien», for jeg er jammen meg på helt flatt batteri om dagen :D

Ekstremt trøtt :dead: sliter skikkelig med å få gjort noe som helt om dagene. Må gå å legge meg etter å ha vært på butikken liksom. Er det flere som har det slik?
Jeg må ha powernaps flere ganger om dagen hvertfall. Spesielt når jeg må opp 05 med han på 15 mnd. Vi står opp annenhver dag mannen og jeg, spent på hvor lenge jeg får til det :smiley-ashamed004

Jeg er i fin form gjennom dagen, men når kl bikker 20.00 så blir jeg stuptrøtt :dead::dead::dead:

Den trettheten ja:singing: Er så vanvittig sliten hele dagen. Var ikke i nærheten av så sliten som dette de to forrige graviditetene.
Det er vanskelig å få gjort noe. Tok en skitur i dag og på vei ned den ene bakken, så tenkte jeg at jeg sikkert kunne sovnet i snøskavla hvis jeg la meg ned :hungover:

Bare å legge seg da! :Heartpink
Ja prøver å legge meg mellom 20-21 hver dag :Heartred Idag er nevøen min (15 år) på besøk så kan ikke legge meg enda da jeg må kjøre han hjem :dead: Det var avtalt før jeg ble gravid, men nå legger jeg ingen planer etter kl 20.00 fremover :laughing002

Back
Topp