Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ikke kvalm i det hele tatt, har kun hatt økt matlyst, hvert fall foreløpig. 4+6 i dag. Var ikke så veldig kvalm med nr3 heller, så det trenger heldigvis ikke bety noe. Meen allikevel er tanken min derVar litt bekymret igår for lite kvalme, men i dag våknet jeg til at den kicket inn for fulltfikk også svar på blodprøve i dag som ser bra ut, så da er det vel bare å håpe på at kvalmen fortsetter videre
![]()

Blir vanskelig å gjemme seg unna om jeg blir dårlig da
murring begynte 9 dpo (så trodde menstruasjon skulle komme), øvrige symptomer kom 16-17 DPO.
med henne kastet jeg opp gjennom hele svangerskapet, men da hadde jeg i det minste ikke noen andre å ta vare på enn meg selv. Har som mål nå å komme meg til juleferien bare slik at jeg kan holde det hemmelig for jobb lengst mulig, men vet ikke hvordan det skal gå de neste to ukene
er 5+6 i dag Off da! Hva med noe kvalmestillende?Off i dag merker jeg at jeg har helt knekken. Er blitt så kvalm (ikke kastet opp enda bare brekker meg). Føler egentlig det er verst ettermiddag/kveld fordi jeg er så utslitt. Har en toåring jeg må ta vare på i tillegg med en far som jobber 14 dager vekke, så dette blir tunge tidermed henne kastet jeg opp gjennom hele svangerskapet, men da hadde jeg i det minste ikke noen andre å ta vare på enn meg selv. Har som mål nå å komme meg til juleferien bare slik at jeg kan holde det hemmelig for jobb lengst mulig, men vet ikke hvordan det skal gå de neste to ukene
er 5+6 i dag
![]()
Ja vurderer å høre med legen om dette. Sist hadde jeg en helt ubrukelig fastlege som nektet å gi meg noe som helst for noen plager fordi hun sa det var best å være på den trygge siden å ikke ta noe, men nå har jeg fått ny lege så kanskje det er håpOff da! Hva med noe kvalmestillende?