Symptomer

Hvorfor er det mer uvirkelig denne gangen enn med første? Klarer omtrent ikke tenke på at det kommer til å skje:bored:

Var litt bekymret igår for lite kvalme, men i dag våknet jeg til at den kicket inn for fullt :yuck: fikk også svar på blodprøve i dag som ser bra ut, så da er det vel bare å håpe på at kvalmen fortsetter videre :smiley-ashamed004

Var litt bekymret igår for lite kvalme, men i dag våknet jeg til at den kicket inn for fullt :yuck: fikk også svar på blodprøve i dag som ser bra ut, så da er det vel bare å håpe på at kvalmen fortsetter videre :smiley-ashamed004
Jeg er ikke kvalm i det hele tatt, har kun hatt økt matlyst, hvert fall foreløpig. 4+6 i dag. Var ikke så veldig kvalm med nr3 heller, så det trenger heldigvis ikke bety noe. Meen allikevel er tanken min der :hilarious: :nailbiting:

I dag kom første skikkelige bølge med kvalme her! Har kun vært litt kvalm sånn av og på på kveldstid så langt, men på slutten av arbeidsdagen i dag, samt bussturen hjem kom den skikkelig. Ble bedre etter å ha spist middag. Men nå kjenner jeg at jeg er spent på hvordan det skal gå på jobbreisen med fly sammen med en gjeng kollegaer om et par uker:bag: Blir vanskelig å gjemme seg unna om jeg blir dårlig da

Føler symptomene er mindre nå, eller husker ikke 100% hvordan det var sist er 5 år siden. Men er trøtt, en del mensensmerter( men det husker jeg veldig godt jeg hadde med første og gjennom svangerskapet)
Brystene er tidvis ømme, men ikke like ille. Prøver å bare la ukene gå uten å overanalysere men er litt vanskelig

4+5 idag og er tørst, ikke spesielt kvalm men merker noe «trykk», hyppig tissing, trøtt, insomnia (våken 1-2 timer hver natt), ømme bryst, murring i korsrygg spesielt :Heartred murring begynte 9 dpo (så trodde menstruasjon skulle komme), øvrige symptomer kom 16-17 DPO.

Hadde keisersnitt med forrige, så nå merker jeg litt svie i magen. Antar det er pga. arret i livmoren. Ellers har jeg kjent på både kvalme og mye slitenhet. Det å få trent etter jobb er en utfordring.

Off i dag merker jeg at jeg har helt knekken. Er blitt så kvalm (ikke kastet opp enda bare brekker meg). Føler egentlig det er verst ettermiddag/kveld fordi jeg er så utslitt. Har en toåring jeg må ta vare på i tillegg med en far som jobber 14 dager vekke, så dette blir tunge tider :smiley-ashamed004 med henne kastet jeg opp gjennom hele svangerskapet, men da hadde jeg i det minste ikke noen andre å ta vare på enn meg selv. Har som mål nå å komme meg til juleferien bare slik at jeg kan holde det hemmelig for jobb lengst mulig, men vet ikke hvordan det skal gå de neste to ukene :arghh: er 5+6 i dag ❤️

Off i dag merker jeg at jeg har helt knekken. Er blitt så kvalm (ikke kastet opp enda bare brekker meg). Føler egentlig det er verst ettermiddag/kveld fordi jeg er så utslitt. Har en toåring jeg må ta vare på i tillegg med en far som jobber 14 dager vekke, så dette blir tunge tider :smiley-ashamed004 med henne kastet jeg opp gjennom hele svangerskapet, men da hadde jeg i det minste ikke noen andre å ta vare på enn meg selv. Har som mål nå å komme meg til juleferien bare slik at jeg kan holde det hemmelig for jobb lengst mulig, men vet ikke hvordan det skal gå de neste to ukene :arghh: er 5+6 i dag ❤️
Off da! Hva med noe kvalmestillende?

Off da! Hva med noe kvalmestillende?
Ja vurderer å høre med legen om dette. Sist hadde jeg en helt ubrukelig fastlege som nektet å gi meg noe som helst for noen plager fordi hun sa det var best å være på den trygge siden å ikke ta noe, men nå har jeg fått ny lege så kanskje det er håp:)

Jeg var ganske bekymret for at jeg ikke hadde noen symptomer utenom forstoppelse, men fra i går (5+1) har jeg fått nye symptomer.
1) Tretthet og søvnighet. Veldig trøtt på dagtid, og sover med en gang når jeg kommer hjem fra jobb.
2) Føler meg kaldt. Jeg bruker jakke og 2 skjerf på kontret. Kollegaene tror at jeg er syk og har feber.

Back
Topp