Symptomer

Jeg har plutselig ingen symptomer lenger annet en øme bryst, tissetrengt, super tørst og at jeg konstant er sliten. Ble plutselig litt redd, burde jeg ta en tur til gynekolog og sjekke at alt er bra eller overtenker jeg nå? Er i uke 11+1.

Jeg har plutselig ingen symptomer lenger annet en øme bryst, tissetrengt, super tørst og at jeg konstant er sliten. Ble plutselig litt redd, burde jeg ta en tur til gynekolog og sjekke at alt er bra eller overtenker jeg nå? Er i uke 11+1.
Hei, hvilke symptomer er det du ikke har lenger? Du har jo fortsatt masse, og det er vanlig at kvalme/symptomer generelt roer seg litt rundt denne tiden du er inne i nå, hcg er på vei ned igjen fra sitt høyeste nivå og stabiliserer seg. Mange føler seg plutselig i veldig god og fin form :-) Sannsynligvis ikke noe å bekymre seg for, har du vært på ultralyd og sett at alt er bra tidligere? Vondt å gå å uroe seg veldig, så hvis du ikke finner roen ville jeg bare bestilt en time hvis du har mulighet til det. :-)

Flere som sliter med bekkenet? Er helt utslått av ubehaget jeg har. Hjelperbikke med feber i tillegg og en syk 1 åring

Hei, hvilke symptomer er det du ikke har lenger? Du har jo fortsatt masse, og det er vanlig at kvalme/symptomer generelt roer seg litt rundt denne tiden du er inne i nå, hcg er på vei ned igjen fra sitt høyeste nivå og stabiliserer seg. Mange føler seg plutselig i veldig god og fin form :-) Sannsynligvis ikke noe å bekymre seg for, har du vært på ultralyd og sett at alt er bra tidligere? Vondt å gå å uroe seg veldig, så hvis du ikke finner roen ville jeg bare bestilt en time hvis du har mulighet til det. :-)
For noen uker tilbake sleit jeg med ekstrem kvalme og sur oppstøt/halsbrann hele tiden. Det gjorde at jeg bare var sengeliggende og ikke klarte å få i meg så mye. Nå er de symptomene borte (noe som er ekstremt deilig!), men føles likevel rart ut. Har vært på TUL i uke 6 og alt så bra ut. Kanskje jeg bare må innse at graviditet også kan bli gjennomførbart uten slitsomme symptomer. Er jo 7 år siden sist jeg var gravid, man glemmer jo alt.

For noen uker tilbake sleit jeg med ekstrem kvalme og sur oppstøt/halsbrann hele tiden. Det gjorde at jeg bare var sengeliggende og ikke klarte å få i meg så mye. Nå er de symptomene borte (noe som er ekstremt deilig!), men føles likevel rart ut. Har vært på TUL i uke 6 og alt så bra ut. Kanskje jeg bare må innse at graviditet også kan bli gjennomførbart uten slitsomme symptomer. Er jo 7 år siden sist jeg var gravid, man glemmer jo alt.
Ja, det er jo fullt mulig - og veldig deilig! Men ja, det kan jo by på litt bekymringer også. Håper du slapper litt mer av nå - hvis ikke kan du jo vurdere å ta en ultralyd for ro i sjela :Heartred

Har folk begynt å kjenne livmoren/få mage? Har absolutt ikke noe antydning til mage og kjenner ingenting til kanten av livmoren. Er svangerskap nr fire. Litt merkelig. Kan huske at magen kom litt tidligere med de andre. Var på ul for litt over ei uke siden og så foster på 10+1

Har folk begynt å kjenne livmoren/få mage? Har absolutt ikke noe antydning til mage og kjenner ingenting til kanten av livmoren. Er svangerskap nr fire. Litt merkelig. Kan huske at magen kom litt tidligere med de andre. Var på ul for litt over ei uke siden og så foster på 10+1
Føler jeg har hatt «mage» siden positiv test :hilarious: Oppblåst og merker at diverse organer har flyttet seg oppover. Kjenner egentlig bare livmor om morgenen når blæra skriker :laughing002
Fjerde svangerskap her også

Noen som er plaget med forstoppelse? Jeg får av og til strålende smerter og luftsmerter ved forstoppelse. Blir veldig bekymret og urolig.

Noen som er plaget med forstoppelse? Jeg får av og til strålende smerter og luftsmerter ved forstoppelse. Blir veldig bekymret og urolig.
Ja å det sleit jeg med sist også. Går på store doser jern i tillegg så det hjelper igrunn lite.. Går på movicol for å bedre det :)

Dette er min 3. graviditet og jeg har ikke et eneste symptom, er nå 10+0 og synes det er veldig rart.. Fler som har det sånn?

Min mage er helt på styr og varierer mellom løs og hard. Men når den er hard så får jeg også en del luftsmerter :arghh:

Jeg har hatt det i perioder, og da merker jeg det i livmoren. Har vært slik de andre svangerskapene også, så tror det er vanlig. Jeg har gått på lactulose, og tok også klyster en dag fordi det var så ille. Større doser magnesium hjelper også mot forstoppelse, men kan være greit å ta det i samråd med lege. Jeg fikk det anbefalt i sammenheng med premature rier sist svangerskap (de hadde ingenting med forstoppelsen å gjøre altså), men en fin bivirkning var at man får fart på systemet :)

Dette er min 3. graviditet og jeg har ikke et eneste symptom, er nå 10+0 og synes det er veldig rart.. Fler som har det sånn?
Har selv hatt veldig lite symptomer - nå er jeg kun trøtt og litt øm i puppene. Null symptomer kan være helt normalt det! Har du vært på tidlig ultralyd og sett at alt er bra?

Flere som plutselig får skikkelig intens hodepine? Jeg har både spenningshodepine og migrene i perioder, men denne er litt annerledes, egentlig som en kombinasjon. Får veldig vondt i nakken, men det kommer plutselig, og forsvinner når hodepinen forsvinner. Hjelper ikke med massasje, er nesten mer sårt i nakken enn stivt, vanskelig å forklare. Min teori er at det kan være en økning i progresteron som gjør det, har gått på progesteronstøtte før, og har fått en rar hodepine da også… Men har ikke hatt det i tidligere svangerskap…

Har selv hatt veldig lite symptomer - nå er jeg kun trøtt og litt øm i puppene. Null symptomer kan være helt normalt det! Har du vært på tidlig ultralyd og sett at alt er bra?
Ja, følte jeg måtte ha en ul for å se om det faktisk var noen der inne og alt var fint. Jordmor ba meg bare nyte å ikke ha noen symptomer enn så lenge :D
Har du hatt ul og alt står fint til? Kanskje vi bare er heldige:love2

Ja, følte jeg måtte ha en ul for å se om det faktisk var noen der inne og alt var fint. Jordmor ba meg bare nyte å ikke ha noen symptomer enn så lenge :D
Har du hatt ul og alt står fint til? Kanskje vi bare er heldige:love2
Så bra, da er det etter all sannsynlighet fortsatt bare velstand! Jeg har hatt fire ultralyder allerede pga historikk med 6 spontanaborter på rad før denne graviditeten, og alt har stått bra til og vært perfekt hver gang! Prøver å nyte lite symptomer så godt jeg bare kan - men er selvfølgelig bekymra i blant. Blir alltid nervøs før ultralyd! Skal på ordinær tul på sykehuset i morgen - litt sent vel og merke (14+1) , men det blir bra å få en titt igjen, selv om jeg misliker sterkt ventinga :smiley-ashamed004 Jeg tror vi er heldige!

:)Så bra, da er det etter all sannsynlighet fortsatt bare velstand! Jeg har hatt fire ultralyder allerede pga historikk med 6 spontanaborter på rad før denne graviditeten, og alt har stått bra til og vært perfekt hver gang! Prøver å nyte lite symptomer så godt jeg bare kan - men er selvfølgelig bekymra i blant. Blir alltid nervøs før ultralyd! Skal på ordinær tul på sykehuset i morgen - litt sent vel og merke (14+1) , men det blir bra å få en titt igjen, selv om jeg misliker sterkt ventinga :smiley-ashamed004 Jeg tror vi er heldige!
Det skjønner jeg veldig godt da!
Så fint med god oppfølging, da får du kanskje se kjønn i morgen om du vil da
Jeg heier på deg :Heartred

Back
Topp