Symptomer

Noen som er plaget med forstoppelse? Jeg får av og til strålende smerter og luftsmerter ved forstoppelse. Blir veldig bekymret og urolig.
Ja sykt treg mage. Prøver alt jeg kan for å unngå å måtte kjøpe noe på apoteket. Jobber i helsevesenet og har delt det ut til pasienter, blir kvalm av tanken på de, men har dorsåvidt aldri prøvd. Så her går det i dadler, tørket økologisk aprikos(syns de smaker bedre), yoghurt med oppbløtte chiafrø. Oooog det går ikke kjempebra, men det er ikke full stopp heller. Må kanskje krype til korset og kjøpe movicol/duphalac, men prøver litt til!

Flere som sliter med å få i seg nok mat? Spiser mye mindre en jeg har gjort før jeg ble gravid
Jeg sliter med det jeg også. Har gått ned 4 kg siden jeg ble gravid.. Kaster ikke opp, men er småkvalm gjennom hele dagen og har omtrent null matlyst, spesielt når det gjelder middag.

Jeg sliter med det jeg også. Har gått ned 4 kg siden jeg ble gravid.. Kaster ikke opp, men er småkvalm gjennom hele dagen og har omtrent null matlyst, spesielt når det gjelder middag.
Er ikke lett når det er slik, ikke sjekket om jeg har gått noe ned. Vurdert kvalmestillende?

Hvordan gikk det? :happy: Fikk du vite kjønn?
Gikk veldig bra! Jordmor tippet 70% sjans for jente med tanke på nub og hvordan den så ut :love017 Det stakk foreløpig ingenting ut mellom beina for å si det sånn! Magefølelsen min har sagt jente fra start så jeg har litt troa på det nå!

Har vært i mye bedre form de siste 5 dagene enn hva jeg har vært tidligere. Har ikke kastet opp, men kan bli småkvalm hvis jeg ikke spiser hyppig. Fått i meg mer mat enn tidligere. Håper dette varer og at jeg er over den verste fasen :smiley-angelic002 Tørr ikke helt å slutte med kvalmestillende enda da de mest sannsynlig har effekt. Var en dag jeg glemte de og da kastet jeg opp flere ganger om dagen.

Jeg innså plutselig hvor enorme puppene mine har blitt mens jeg så meg i speilet i dag tidlig. :hilarious: De har nok sakte men sikkert blitt større. Jeg har alltid hatt ganske små pupper, så dette føles veldig rart for meg!

Noen som er plaget med forstoppelse? Jeg får av og til strålende smerter og luftsmerter ved forstoppelse. Blir veldig bekymret og urolig.
Var plaget med forstoppelse tidligere i desember. Visiblin hjalp mot det, men en bivirkning er at man får mye luft i magen, så hvis du allerede plages med det, er kanskje ikke Visiblin ideelt for deg.

Okay, våknet I natt med en hodepine jeg aldri har hatt maken til.. Det er helt krise hvor jævli det har vært asså. Ingenting hjelper :/
Dette er kanskje et veldig rart tips, men har du prøvd Sprite? I forrige svangerskap hadde jeg corona og kraftig hodepine, hadde makset på paracet og fikk tips av svigermor å prøve Sprite. Overraskende nok hjalp deg noe :confused005 :hilarious:

Dette er kanskje et veldig rart tips, men har du prøvd Sprite? I forrige svangerskap hadde jeg corona og kraftig hodepine, hadde makset på paracet og fikk tips av svigermor å prøve Sprite. Overraskende nok hjalp deg noe :confused005 :hilarious:
Hjalp ikke :/

Okay, våknet I natt med en hodepine jeg aldri har hatt maken til.. Det er helt krise hvor jævli det har vært asså. Ingenting hjelper :/
Vondt i hodet her også. Men lurer på om det er fordi jeg kanskje begynner å bli syk og ikke symptom på graviditet. Håper du blir bedre snart

Back
Topp