DinaD
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Skuddårsspirene 2024
❁ Juliskatter 2026 ❁
Nei.. Skal snakke med legen på mandagDet høres slitsomt ut. Har du snakket med lege eller jordmor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei.. Skal snakke med legen på mandagDet høres slitsomt ut. Har du snakket med lege eller jordmor?
Hvordan gikk det?Nei.. Skal snakke med legen på mandag![]()
Mest trolig hormonelt betinget å lite å gjøre med.. Noe bedring nå, men kommer som tyngst tidlig på morgenen :/Hvordan gikk det?
Stakkers deg. Det er slitsomt med tung hodepine. Skal krysse fingrene for at det går over etter hvertMest trolig hormonelt betinget å lite å gjøre med.. Noe bedring nå, men kommer som tyngst tidlig på morgenen :/

Jepp, 14+6 i dag. Tar fremdeles full dose xonvea, og ser ikke ut til at jeg kan redusere i nærmeste fremtid. Spyr fortsatt også. Er fremdeles slapp, og gjør lite i løpet av en dag. Men formen har variert litt mer siden jul, noe som er fremgang for meg. Gikk på phenergan hele svangerskapet sist, og afipran har ikke hjulpet, så jeg har bare innfunnet meg med at jeg har det slik når jeg er gravid. Første svangerskap forsvant kvalmen i løpet av uke 20-24, så jeg har et håp om det da14+3 i dag og gått på xonvea siden uke 7 eller 8.. brukte lenge 4tbl, trappa ned til 3 rett før jul og var veldig bra kvalmestilt på formiddagen ( tar 2 kveld og 1 ettermiddag) men kjenner nå når hverdagen er begynt igjen begynner også kvalmen igjen på formiddagen.. noen andre som fortsatt er kvalme? Noen som har prøvd andre kvalmestillende ? Fortsatt like trøtt av de?
Skjønner. Vurderer å begynne på full dose igjen men er allerede såå trøtt hele tida. Så får jeg heller bare ta det med ro og være uggen på formiddagen.. fortsatt ofte kvalm om kvelden og kaster av og til opp som oftest om kvelden. Forrige svangerskap kastet jeg opp og var kvalm hele svangerskapet men hadde da heller ingen kvalmestillende (hadde en annen lege som mente gravide ikke skulle ta medisin) så må vel kanskje bare godta at jeg sikkert må bruke xonvea lenge da...Jepp, 14+6 i dag. Tar fremdeles full dose xonvea, og ser ikke ut til at jeg kan redusere i nærmeste fremtid. Spyr fortsatt også. Er fremdeles slapp, og gjør lite i løpet av en dag. Men formen har variert litt mer siden jul, noe som er fremgang for meg. Gikk på phenergan hele svangerskapet sist, og afipran har ikke hjulpet, så jeg har bare innfunnet meg med at jeg har det slik når jeg er gravid. Første svangerskap forsvant kvalmen i løpet av uke 20-24, så jeg har et håp om det da![]()