Symptomer

Er det vanlig at symptomer går veldig opp å ned? Er 6+4 i dag, begynte med veldig ømme bryst men det har gått over. Nå om dagen er jeg bare sliten/trøtt og har en del murringer/vonde smerter Med første hadde jeg konstante symptomer med både kvalme og reaksjoner på alt av lukt. Men skal sies at jeg fant ut ang graviditeten i uke 7-8 den gangen og jeg husker dårlig den tiden da det er over 7 år siden sist jeg var i 1 trimester

Er det vanlig at symptomer går veldig opp å ned? Er 6+4 i dag, begynte med veldig ømme bryst men det har gått over. Nå om dagen er jeg bare sliten/trøtt og har en del murringer/vonde smerter Med første hadde jeg konstante symptomer med både kvalme og reaksjoner på alt av lukt. Men skal sies at jeg fant ut ang graviditeten i uke 7-8 den gangen og jeg husker dårlig den tiden da det er over 7 år siden sist jeg var i 1 trimester
Det går litt opp og ned på meg. Nå har brystene begynt å bli mer ømme hele tiden, og ekstra om natten, men nå er jeg i uke 8. Ukene før nå har de en dag vært mer øm, og nesten ingenting, også blitt øm igjen om natten, osv.. Tror det er helt vanlig at det svinger litt :happy: Kvalmen kommer og går også hos meg.

Jeg har plutselig fått utrolig dårlig smak i munnen. Merker ikke det når jeg spiser, men hele tiden utenom. Er der uansett hva jeg spiser eller drikker, og spiser av drops og slikt.
Er det en greie liksom? Andre som har merket noe til det? :smiley-ashamed004

Jeg har plutselig fått utrolig dårlig smak i munnen. Merker ikke det når jeg spiser, men hele tiden utenom. Er der uansett hva jeg spiser eller drikker, og spiser av drops og slikt.

Åååå dette her hadde jeg glemt hvor mye jeg hatet!! Det varte hele forrige svangerskapet :banghead:
Har kommet igjen i dag og jeg tenkte ikke over hva det var før jeg leste denne :bag:

Jeg får dette i blant. Ofte på kvelden etter at jeg har tatt en sjokoladebit eller noe snacks. Vanligvis elsker jeg sjokolade, men nå er det ikke så interessant lenger:hilarious:

Jeg får dette i blant. Ofte på kvelden etter at jeg har tatt en sjokoladebit eller noe snacks. Vanligvis elsker jeg sjokolade, men nå er det ikke så interessant lenger:hilarious:
Jaja, godt vi er flere.. det forklarer hvertfall hva det er :laughing002 Jeg også pleier å være ganske glad i sjokolade, men nå har jeg helt avsmak.

Jeg har det også. Skikkelig irriterende!!

Ånei, håper ikke det skal vare så lenge :arghh:

Konklusjonen min ; Ond sirkel, stapper trynet fult for orker ikke smaken i munn. Så munnen min er grunnen til at jeg legger på meg mye i svangerskap :banghead:

6+2 og kvalmen har kommet for fullt.. Har til nå unngått å kaste opp, det er min absolutte store skrekk. Holder meg unna alle triggere(det vil si ligge alene på mørkt, kaldt rom i kjelleren lengst unna kjøkkenet) å mannen har nok blitt aleneforsørger fra nå av :dead:
Går på xonvea og postafen, ingen ekle bivirkninger som afipran gir. Jeg fikk føler den slår til etter 12-13 tiden å jeg klarer å få i meg litt mat. I dag var det spaghetti med bare smør og salt, pomfritt og surt godteri som gikk ned.
Er ellers sykt svimmel og får blodtrykksfall når jeg reiser meg

6+2 og kvalmen har kommet for fullt.. Har til nå unngått å kaste opp, det er min absolutte store skrekk. Holder meg unna alle triggere(det vil si ligge alene på mørkt, kaldt rom i kjelleren lengst unna kjøkkenet) å mannen har nok blitt aleneforsørger fra nå av :dead:
Går på xonvea og postafen, ingen ekle bivirkninger som afipran gir. Jeg fikk føler den slår til etter 12-13 tiden å jeg klarer å få i meg litt mat. I dag var det spaghetti med bare smør og salt, pomfritt og surt godteri som gikk ned.
Er ellers sykt svimmel og får blodtrykksfall når jeg reiser meg
Off, høres ikke noe godt ut. Håper den ikke varer i så altfor mange uker :Heartblue

Er ekstremt trøtt, uggen i kroppen og de siste dagene har det vært veldig ubehagelig nederst i mange og ryggen. Håper alt er greit og at det er for at ting holder på å vokse

Jeg trodde 100% at jeg hadde mistet fordi jeg syns jeg har så svake symptomer sammenlignet med alle andre, hehe. Men alt var bra på privat TUL… Eneste jeg merker er litt ømme pupper, kanskje litt tretthet (men kan og være bare latskap) og aversjon mot det meste av mat (alt av mat byr meg litt imot, men føler ingen kvalme). Hadde mer symptomer i uke 3-4 enn jeg har nå… Flere som har det sånn?

Jeg trodde 100% at jeg hadde mistet fordi jeg syns jeg har så svake symptomer sammenlignet med alle andre, hehe. Men alt var bra på privat TUL… Eneste jeg merker er litt ømme pupper, kanskje litt tretthet (men kan og være bare latskap) og aversjon mot det meste av mat (alt av mat byr meg litt imot, men føler ingen kvalme). Hadde mer symptomer i uke 3-4 enn jeg har nå… Flere som har det sånn?
Her er det også ganske lite symptomer! Men alt har sett bra ut til nå, har hatt ultralyd i uke 7+0 og 9+2, ny ultralyd i morgen 10+3, håper alt fortsatt er bra, for ja, de få symptomene (og historikk med 6 spontanaborter) gjør meg litt engstelig innimellom.. :smiley-ashamed004 Jeg har litt ømme pupper og er litt trøttere og mer emosjonell enn til vanlig, men svært lite kvalm, vært pittelitt uggen innimellom og kort tid av gangen.. Min mamma hadde så og si null symptomer når hun gikk gravid, så jeg har nok arvet noe der :-) Jeg prøver å tenke at jeg er heldig og at det kommer til å gå bra! Som jeg har skrevet før her inne, man kan miste selv om man har mye symptomer og alt kan gå fint med få..

7+2 i dag, og er både utslitt og kvalm. Har vurdert å si fra til sjefen fordi jeg ikke føler jeg presterer som jeg burde på jobb :whacky011 Men vil helst vente til etter ultralyd.

Back
Topp