Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her!!De siste dagene her har det blitt en god del gråting... er egentlig ikke en gråte person... Men hjelpes.
Godt å ikke være alene, men gud så sliten man blir av disse sterke følelseneSamme her!!

Veldig lite symptomer her også foreløpig, er 4+2 i dag. Eneste er at jeg kjenner tidvis på murringer/press/strekk i nedre del av magen![]()
Jeg er 4+5 ish, her har symptomene også avtatt veldig. Kjenner murring og strekk, men ikke så mye kvalme etc. Alt annet tyder jo på at alt er fint, men jeg blir også bekymret for at det er noe galt... Om alt er bra og dette går veien lurer jeg på om jeg har tenkt å være så tussete i 40 uker5+0 nå. Murring, strekk og press har avtatt veldig, kjenner nesten ikke noe til det nå. Blitt litt bekymret av dette så gleden var stor da jeg i morges kjente at niplene begynner å bli litt såre.

Det er veldig opp og ned for meg også med symptomer men det er jo ikke uvanlig. Det trøster i alle fall jeg meg medHer er symptomene borte.. I dag fått bekreftet hcg på ca. 1500 av legen, men klarer ikke la være å bli litt bekymret likevel.. Eneste er at jeg har en del murringer/mensensmerter av og til..
Jeg har høyere puls enn vanlig sånn i snitt, men har ikke hatt noe sånn «harehjerte» enn så lenge. Men det kan jo skje noen ganger når man ikke er gravid også, i alle fall for megNoen som har (eller hatt) høy puls som symptom tidlig i svangerskapet? Fikk plutselig her ved middagen MYE høyere puls en vanlig og den ville ikke gå ned. Roet seg litt nå men fortsatt høyere en normalt…
Ja, jeg har veldig påfallende økt pulsfrekvens. Skal visst også være helt normaltNoen som har (eller hatt) høy puls som symptom tidlig i svangerskapet? Fikk plutselig her ved middagen MYE høyere puls en vanlig og den ville ikke gå ned. Roet seg litt nå men fortsatt høyere en normalt…

Symptomer borte her ogsåHer er symptomene borte.. I dag fått bekreftet hcg på ca. 1500 av legen, men klarer ikke la være å bli litt bekymret likevel.. Eneste er at jeg har en del murringer/mensensmerter av og til..
blir jo så klart bekymret, spesielt siden jeg hadde symptomer tidlig i de andre svangerskapeneJeg er 5+1 i dag og symptomene mine er veldig opp og ned så jeg svinger jo mellom SA og frisk baby 10000 ganger i døgnet. Veldig slitsomt. Prøver å holde de vonde tankene borte men blir jo skremt når man hører alle historiene…Såre/ømme nipler og luktesansen er blitt helt rar. Smaken er også litt varierende. Spent på om kvalmen kommer denne gangen også. Kom rundt 6+0 de to forrige gangene. Relativt lite symptomer, og redd for SA igjen
Nå er jeg 4+6 og siste par dagene føler jeg symptomene med press, strekk og murringer (de eneste symptomene jeg hadde) så godt som har forsvunnet. Nå kjenner jeg egentlig så og si ingenting.
Spent på om det bare er livmora som begynner å tilpasse seg litt eller om det kanskje kan være starten på en MA..