Symptomer

De siste dagene her har det blitt en god del gråting... er egentlig ikke en gråte person... Men hjelpes.

Veldig lite symptomer her også foreløpig, er 4+2 i dag. Eneste er at jeg kjenner tidvis på murringer/press/strekk i nedre del av magen:happy:

5+0 nå. Murring, strekk og press har avtatt veldig, kjenner nesten ikke noe til det nå. Blitt litt bekymret av dette så gleden var stor da jeg i morges kjente at niplene begynner å bli litt såre.

5+0 nå. Murring, strekk og press har avtatt veldig, kjenner nesten ikke noe til det nå. Blitt litt bekymret av dette så gleden var stor da jeg i morges kjente at niplene begynner å bli litt såre.
Jeg er 4+5 ish, her har symptomene også avtatt veldig. Kjenner murring og strekk, men ikke så mye kvalme etc. Alt annet tyder jo på at alt er fint, men jeg blir også bekymret for at det er noe galt... Om alt er bra og dette går veien lurer jeg på om jeg har tenkt å være så tussete i 40 uker :hilarious:

Turte ikke å tro jeg var gravid, men har merket litt ekstra luktesans (hadde det med første også) og mer kramper i beinet om natta... håper det slutter :laughing002

Ganske sikker på 5+1 nå :love2 Fikk ømme/litt vonde bryst rundt 4+2, og har det fortsatt. Ellers ingen spesielle symptomer jeg har lagt merke til. Jo, forresten, litt sånn følelse som ved menskramper, innimellom, men i en veldig light versjon :)

Last edited:
Er 4+2. Førstegangs! Har hatt ømme bryster, særlig nipler, i noen dager nå. Litt uggen og/en følelse av å være litt bilsyk, men det var mindre i dag. Hadde masse mensmurringer før IKM, men de har avtatt nå. Bare press i nedre del av magen.

Tilbake på kontoret etter ferien i dag, og shit dette går ikke lenge hvis kvalmen skal komme så tidlig. Skikkelig kvalm og uggen fra morgenen, og litt svimmel fra og til. I forrige svangerskap ble jeg sykmeldt 7+2 pga hyperemesis (tilbake på jobb rundt uke 15), og da hadde jeg pushet meg en ukes tid med hjemmekontor pga viktige frister. Bare 4+0 i dag, hvordan skal dette gå :oops:

Noen som har (eller hatt) høy puls som symptom tidlig i svangerskapet? Fikk plutselig her ved middagen MYE høyere puls en vanlig og den ville ikke gå ned. Roet seg litt nå men fortsatt høyere en normalt…

Her er symptomene borte.. I dag fått bekreftet hcg på ca. 1500 av legen, men klarer ikke la være å bli litt bekymret likevel.. Eneste er at jeg har en del murringer/mensensmerter av og til..
Det er veldig opp og ned for meg også med symptomer men det er jo ikke uvanlig. Det trøster i alle fall jeg meg med ❤️

Noen som har (eller hatt) høy puls som symptom tidlig i svangerskapet? Fikk plutselig her ved middagen MYE høyere puls en vanlig og den ville ikke gå ned. Roet seg litt nå men fortsatt høyere en normalt…
Jeg har høyere puls enn vanlig sånn i snitt, men har ikke hatt noe sånn «harehjerte» enn så lenge. Men det kan jo skje noen ganger når man ikke er gravid også, i alle fall for meg :D høyere puls er helt vanlig har jeg hørt ❤️

Ja, jeg har veldig påfallende økt pulsfrekvens. Skal visst også være helt normalt :happy:

Her er symptomene borte.. I dag fått bekreftet hcg på ca. 1500 av legen, men klarer ikke la være å bli litt bekymret likevel.. Eneste er at jeg har en del murringer/mensensmerter av og til..
Symptomer borte her også :sorry: blir jo så klart bekymret, spesielt siden jeg hadde symptomer tidlig i de andre svangerskapene

Såre/ømme nipler og luktesansen er blitt helt rar. Smaken er også litt varierende. Spent på om kvalmen kommer denne gangen også. Kom rundt 6+0 de to forrige gangene. Relativt lite symptomer, og redd for SA igjen

Såre/ømme nipler og luktesansen er blitt helt rar. Smaken er også litt varierende. Spent på om kvalmen kommer denne gangen også. Kom rundt 6+0 de to forrige gangene. Relativt lite symptomer, og redd for SA igjen
Jeg er 5+1 i dag og symptomene mine er veldig opp og ned så jeg svinger jo mellom SA og frisk baby 10000 ganger i døgnet. Veldig slitsomt. Prøver å holde de vonde tankene borte men blir jo skremt når man hører alle historiene…

Nå er jeg 4+6 og siste par dagene føler jeg symptomene med press, strekk og murringer (de eneste symptomene jeg hadde) så godt som har forsvunnet. Nå kjenner jeg egentlig så og si ingenting.
Spent på om det bare er livmora som begynner å tilpasse seg litt eller om det kanskje kan være starten på en MA..

Symptomene har begynt å utvikle seg. Såre nipler, høy puls, periodevis tendens til blodtrykksfall og oh lord … så himla trøtt og sliten jeg er blitt:sleep011

Back
Topp