Symptomer

Endelig begynt å føle på litt såre nippler, ellers fortsatt uendelig trøtt. Ingen kvalme enda 5+2

Er litt stresset over lite symptomer.. har ømme bryster og murringer bare. Ikke spesielt trøtt eller kvalm. Håper det ikke er et dårlig tegn!

4+0 i dag. Varierende symptomer. Litt murringer og stikkinger i dag, oppblåst og var på lukt. Brystene er ømme av og på. Husker ikke hvordan de to andre svangerskapene starta. Har til vanlig lavt blodtrykk og blir svimmel i varmen, så usikker om det er merkbart nå pga graviditet eller varme :p

5 uker, ingen symptomer men det hadde jeg ikke sist svangerskap heller.

4+5 i dag tror jeg. Har ømme bryst, mye luft i magen, halsbrann, er litt ekstra trøtt og blir fortere kortpustet.
*Glemte å legge til at jeg har mye "menssmerter", akkurat som i tidligere svangerskap.*

Last edited:
Oi, 6+0 og våknet med veldig intens kvalme! Sånn at man går krokbøyd i dusjen og inn på jobb for å unngå at noe kommer opp :hilarious: Må få meg noen rutiner for å døyve den verste kvalmen på morgenen.. ingen mat frister heller, og i alle fall ikke noe som er i kategorien sunt :hilarious:

Oi, 6+0 og våknet med veldig intens kvalme! Sånn at man går krokbøyd i dusjen og inn på jobb for å unngå at noe kommer opp :hilarious: Må få meg noen rutiner for å døyve den verste kvalmen på morgenen.. ingen mat frister heller, og i alle fall ikke noe som er i kategorien sunt :hilarious:
Usj.. ikke godt med intens kvalme.. her har jeg hatt kvalme av og på.. og er bare 4+3..

Men hvordan klarer du å jobbe da? :oops: Mulig jeg er veldig tander på kvalme og svimmelhet, men jeg har kontorjobb, og har ikke sjans til å få gjort noe som helst når jeg er så kvalm og svimmel som i dag. Prøvde et par timer fra morgenen, men måtte kaste inn håndkleet og legge meg i senga kl 9 :oops:

6+1. Oppblåst, ømme nipler/bryst. Rar smak og luktesans. Uggen, men ikke kvalm. I tidligere svangerskap har kvalmen kommet rundt nå.

Men hvordan klarer du å jobbe da? :oops: Mulig jeg er veldig tander på kvalme og svimmelhet, men jeg har kontorjobb, og har ikke sjans til å få gjort noe som helst når jeg er så kvalm og svimmel som i dag. Prøvde et par timer fra morgenen, men måtte kaste inn håndkleet og legge meg i senga kl 9 :oops:
Nei det er et godt spørsmål du. Fungerer vel ikke sånn kjempegodt, det må jeg innrømme. Lite effektiv i alle fall!

Nei det er et godt spørsmål du. Fungerer vel ikke sånn kjempegodt, det må jeg innrømme. Lite effektiv i alle fall!
Haha ja «godt» å høre det da om ikke annet :hilarious: Får dårlig samvittighet, men jeg både fysisk og psykisk klarer ikke være pålogget jobb når jeg føler meg så dårlig. Kan ha noe med at det er mye digitale møter og kolleger som ringer, og da klarer jeg ikke å late som ingenting når jeg føler meg dårlig, samtidig som jeg ikke ønsker å si noe enda…

Haha ja «godt» å høre det da om ikke annet :hilarious: Får dårlig samvittighet, men jeg både fysisk og psykisk klarer ikke være pålogget jobb når jeg føler meg så dårlig. Kan ha noe med at det er mye digitale møter og kolleger som ringer, og da klarer jeg ikke å late som ingenting når jeg føler meg dårlig, samtidig som jeg ikke ønsker å si noe enda…
Ja nei skal ikke late som her nei :hilarious: Vurderer litt å kaste inn håndkleet selv. Men samtidig så er det rolig uke pga. ferie, så tillater meg å være litt lite effektiv :shy:

• Omsorg
Reactions: E96
5+6 i dag
Og begynner å bli stressa, ingen symptomer... var kvalm i de 3 andre svangerskapene. Håper ikke det er et dårlig tegn

5+6 i dag
Og begynner å bli stressa, ingen symptomer... var kvalm i de 3 andre svangerskapene. Håper ikke det er et dårlig tegn
Vet ikke om det er betryggende eller ikke, men hos meg har det vært motsatt. Det svangerskapet jeg var kvalm og spydde var det jeg mista..

Back
Topp