Symptomer

Flere som har murringer nederst i magen og litt stikninger eller hva jeg skal kalle det? Gjør ikke vondt, men er merkbart.

Haha ja «godt» å høre det da om ikke annet :hilarious: Får dårlig samvittighet, men jeg både fysisk og psykisk klarer ikke være pålogget jobb når jeg føler meg så dårlig. Kan ha noe med at det er mye digitale møter og kolleger som ringer, og da klarer jeg ikke å late som ingenting når jeg føler meg dårlig, samtidig som jeg ikke ønsker å si noe enda…
For de fleste blir kvalmen verre av skjerm, i følge fastlegen min. Stemte for min del vertfall. Håper å slippe unna denne gang :depressed:

Flere som har murringer nederst i magen og litt stikninger eller hva jeg skal kalle det? Gjør ikke vondt, men er merkbart.
Helt vanlig og hvis du ser tidlig i tråden er det mange som har opplevd det (inkludert meg selv) :happy:

Helt vanlig og hvis du ser tidlig i tråden er det mange som har opplevd det (inkludert meg selv) :happy:
Har sikkert hatt det tidligere selv også i de andre svangerskapene, er bare at jeg ikke klarer å huske det :hilarious: men takk :Heartred

Myyye av det her og!
Hvor langt på veg? Prøver å huske hvordan jeg hadde det i de andre svangerskapene, og finner ikke igjen dagboka jeg hadde.. dette blir nr 3, men starten på et fjerde svangerskap da den mellom 1 og 2 endte i Ma..

For de fleste blir kvalmen verre av skjerm, i følge fastlegen min. Stemte for min del vertfall. Håper å slippe unna denne gang :depressed:
Ja, det opplever absolutt jeg. Også er det verst på morgenen, og blir bedre utpå dagen for min del. Men da er jo arbeidsdagen til kollegene nesten slutt når jeg føler meg ok nok til å kunne jobbet litt :oops:

Hvor langt på veg? Prøver å huske hvordan jeg hadde det i de andre svangerskapene, og finner ikke igjen dagboka jeg hadde.. dette blir nr 3, men starten på et fjerde svangerskap da den mellom 1 og 2 endte i Ma..
Kun 4+1. Dette er min femte graviditet, tredje barn. Hatt denne murringen og stikkingen i noen av de, men ikke alle. Så for min del er både med og uten normalt :happy:

6+0 i dag. Første dag på jobb etter ferien og første dagen jeg er litt små kvalm. Men kan også bare være at det ble litt lite søvn første natt etter ferie. Håper på det, hehe! :wacky:

Sliter jo til vanlig med halsbrann, og måtte slutte med medisinen jeg gikk på når jeg ble gravid. Og jeg har så mye halsbrann.. :facepalm:

Litt kvalm i perioder utover dagen, værst om morningen før jeg spiser, ømme pupper og kjenner press/murringer over livmor❤️

Samme her, hadde ikkje sjans å se på skjerm, blei liksom "bilsjuk". Så føle faktisk eg låg på sofaen og såg i taket i 5 veker med julekula:hilarious: takk Gud for at eg fekk kvalmestillande med spira, funka fenomenalt hos meg, så ska be om at legen legge inn respet ganske snart, sånn at eg kan henta ut om det blir nødvendig. Vært kvalm 2 svangerskap og ikkje kvalm 4, så spent på ka vei det vippe nå!

Hatt så vondt i magen i natt, men tror egentlig det har vært magen og tarmene pga. at det føltes lenger opp enn livmor. Krysser og håper det ikke er noe SA på gang, men har jo lest at når hjertet startet å slå er det vanligste tidspunktet en SA skjer da det er et kritisk punkt. Og ifølge appen er jeg der akkurat nå. Var heldigvis ikke noe spor til blod i natt eller dagtidlig, men blir så nervøs at jeg vegrer meg for å gå på do! :nailbiting: :Heartred

Hatt så vondt i magen i natt, men tror egentlig det har vært magen og tarmene pga. at det føltes lenger opp enn livmor. Krysser og håper det ikke er noe SA på gang, men har jo lest at når hjertet startet å slå er det vanligste tidspunktet en SA skjer da det er et kritisk punkt. Og ifølge appen er jeg der akkurat nå. Var heldigvis ikke noe spor til blod i natt eller dagtidlig, men blir så nervøs at jeg vegrer meg for å gå på do! :nailbiting: :Heartred
Huff, det høres ikke godt ut! Men luft smerter kan være veldig vondt!
Det går nok sikkert bra skal du se :Heartred

Huff, det høres ikke godt ut! Men luft smerter kan være veldig vondt!
Det går nok sikkert bra skal du se :Heartred
Har vært litt forstoppa, så fikk tatt en tur på toalettet nå og det hjalp på tror jeg :smiley-angelic006:hilarious: så håper virkelig det bare var det. Ikke noe tegn til blod hvertfall. Men ikke gøy når man får litt krampelignende magevondt i mange timer på natten, selv om jeg følte de lå høyere opp i magen :dead:

6+1 i dag og fremdeles lite symptomer her. Den dårlige nattesøvnen har blitt litt bedre, som igjen har hjulpet på trøttheten om dagene. Kjenner lite til murringer nå. Fremdeles noe forstoppet og plaget med luft, men vesentlig mindre enn før. Ikke kvalm. Det eneste fremtredende symptomet som gjør at jeg ikke blir så bekymret er ømme nipler.
Har bestilt time til ultralyd på lørdag (6+5), og er veldig spent på hva som kommer ut av det!

Last edited:
Back
Topp