Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Samme her, sykt ømme pupper. 4+1 i dag4+3. Småkvalm spesielt om morningen. Svake menslignende smerter og ømme pupper![]()

Usj.. ikke godt med intens kvalme.. her har jeg hatt kvalme av og på.. og er bare 4+3..Oi, 6+0 og våknet med veldig intens kvalme! Sånn at man går krokbøyd i dusjen og inn på jobb for å unngå at noe kommer oppMå få meg noen rutiner for å døyve den verste kvalmen på morgenen.. ingen mat frister heller, og i alle fall ikke noe som er i kategorien sunt
![]()
Oi jaa det er tidlig! Vi får se på det som et godt tegn, og håpe det ikke blir veldig illeUsj.. ikke godt med intens kvalme.. her har jeg hatt kvalme av og på.. og er bare 4+3..

Men hvordan klarer du å jobbe da?Oi, 6+0 og våknet med veldig intens kvalme! Sånn at man går krokbøyd i dusjen og inn på jobb for å unngå at noe kommer oppMå få meg noen rutiner for å døyve den verste kvalmen på morgenen.. ingen mat frister heller, og i alle fall ikke noe som er i kategorien sunt
![]()
Nei det er et godt spørsmål du. Fungerer vel ikke sånn kjempegodt, det må jeg innrømme. Lite effektiv i alle fall!Men hvordan klarer du å jobbe da?Mulig jeg er veldig tander på kvalme og svimmelhet, men jeg har kontorjobb, og har ikke sjans til å få gjort noe som helst når jeg er så kvalm og svimmel som i dag. Prøvde et par timer fra morgenen, men måtte kaste inn håndkleet og legge meg i senga kl 9
![]()
Haha ja «godt» å høre det da om ikke annetNei det er et godt spørsmål du. Fungerer vel ikke sånn kjempegodt, det må jeg innrømme. Lite effektiv i alle fall!
Får dårlig samvittighet, men jeg både fysisk og psykisk klarer ikke være pålogget jobb når jeg føler meg så dårlig. Kan ha noe med at det er mye digitale møter og kolleger som ringer, og da klarer jeg ikke å late som ingenting når jeg føler meg dårlig, samtidig som jeg ikke ønsker å si noe enda…Ja nei skal ikke late som her neiHaha ja «godt» å høre det da om ikke annetFår dårlig samvittighet, men jeg både fysisk og psykisk klarer ikke være pålogget jobb når jeg føler meg så dårlig. Kan ha noe med at det er mye digitale møter og kolleger som ringer, og da klarer jeg ikke å late som ingenting når jeg føler meg dårlig, samtidig som jeg ikke ønsker å si noe enda…
Vurderer litt å kaste inn håndkleet selv. Men samtidig så er det rolig uke pga. ferie, så tillater meg å være litt lite effektiv 
Vet ikke om det er betryggende eller ikke, men hos meg har det vært motsatt. Det svangerskapet jeg var kvalm og spydde var det jeg mista..5+6 i dag
Og begynner å bli stressa, ingen symptomer... var kvalm i de 3 andre svangerskapene. Håper ikke det er et dårlig tegn