Symptomer

Jeg er så sliten. Jeg elsker 17’mai og i går hadde vi egentlig fullt program hele dagen. Måtte avlyse alt. Orket ikke engang se på toget i nærområdet. Våknet opp kvalm og ekstremt trøtt, kastet opp og sovnet 3 timer på sofaen. Var våken i 1 time før jeg sovnet 2 timer til på sofaen. La meg kl. 21, og har sovet i 9,5 time til. Håper dagen i dag blir bedre :)

Jeg har begynt å få tendenser til forstoppelse igjen. Gikk på lactulose gjennom størsteparten av forrige svangerskap, så kommer ikke akkurat som noen overraskelse, men skulle ønske jeg slapp.

Jeg har hatt ligamentsmerter eller murring i dag eller i går, så nå er jeg bekymret.

Har litt ømme bryst, litt forstoppet, litt bloated, høy hvilepuls (men jeg er forkjølet, så kanskje det er derfor).

Syns ikke at testene utvikler seg heller. De er fra ulige merker - hvor mye har det å si? Har ikke hatt dye stealers i det hele tatt. Må man det?

Jeg er 5+1 til 5+3 ikke helt sikker…

Jeg har hatt ligamentsmerter eller murring i dag eller i går, så nå er jeg bekymret.

Har litt ømme bryst, litt forstoppet, litt bloated, høy hvilepuls (men jeg er forkjølet, så kanskje det er derfor).

Syns ikke at testene utvikler seg heller. De er fra ulige merker - hvor mye har det å si? Har ikke hatt dye stealers i det hele tatt. Må man det?

Det skulle stå IKKE HATT ligamentsmerter eller murring!

Ligamentsmerter og murringer kommer og går, så ville ikke vært veldig bekymret for det.
Og det er stor forskjell på tester, og til og med fra batch til batch noen ganger, så du bør absolutt sammenligne med samme type.

Jeg har begynt å få tendenser til forstoppelse igjen. Gikk på lactulose gjennom størsteparten av forrige svangerskap, så kommer ikke akkurat som noen overraskelse, men skulle ønske jeg slapp.
Samme her.. takk for påminnelsen, ikke tatt enda i dag. Tar 15 ml hver dag nå :)

Ta en clearblu digital i morgen, kanskje?

5+5 i dag og har altså litt kraftige murringer/ligamentsmerter som kommer og går. Er egentlig litt nervøs når jeg kjenner det, og nervøs for at det skal gå galt :(
Det er ikke vondt, bare ubehagelig, så da er det vel normalt.

Jeg er så trøtt og energiløs. I går gikk jeg å gjespet hele tiden.. Også kvalmen da. Tisser mer enn vanlig. 4+2

Ja, kanskje… Tror jeg vil gjøre det. Men om ikke den bliver 3+ da blir jeg jo helt o_O
Vil ikke anbefale ukesindikator i ditt tilfelle om testene ikke er særlig sterke. Jeg hadde dyestealers og fikk fortsatt 2-3 uker, og det gir jo ingen form for betryggelse og heller mer bekymring, og koster mye penger i tillegg. Er du bekymret så gå til legen og få det målt to ganger, det gjorde jeg i forrige svangerskap da jeg så strimlene aldri ble sterke. Gjorde det også denne gangen siden den nekta å gi meg 3+, da hadde jeg over 6000 i blodet dagen etter, så det var bare tull og misvisende å ta ukesindikator :hilarious:

Vil ikke anbefale ukesindikator i ditt tilfelle om testene ikke er særlig sterke. Jeg hadde dyestealers og fikk fortsatt 2-3 uker, og det gir jo ingen form for betryggelse og heller mer bekymring, og koster mye penger i tillegg. Er du bekymret så gå til legen og få det målt to ganger, det gjorde jeg i forrige svangerskap da jeg så strimlene aldri ble sterke. Gjorde det også denne gangen siden den nekta å gi meg 3+, da hadde jeg over 6000 i blodet dagen etter, så det var bare tull og misvisende å ta ukesindikator :hilarious:
Takk, da gjør jeg det ikke. Jeg har tid til UL torsdag, og vet vel da litt mer❤️

nettopp hatt min første brekning :sour: grilla sommerkotelett, æsjamei! Samboer synes det smakte helt vanlig:smiley-ashamed004
har ikke opplevd kvalme inntil nå, kan være varmen idag som gjør det også.. jeg er egentlig veldig glad i svinekjøtt, så håper ikke dette betyr at jeg blir kvalm av smaken på det:bag:

I dag har jeg faktisk hatt mer energi! Litt mer kvalm, men mindre utslitt og orket faktisk å lage både vafler og middag, noe som har vært helt uaktuelt i et par uker... Har virkelig hatt dårlig samvittighet fordi han må gjøre ALT hjemme. Men nå har jeg faktisk bidratt litt, noe som var litt merkelig siden jeg var såpass slått ut i går. Ble kun hjemme alene på 17. mai, det er sikkert første gang ever :dead: Håper den verste utbrentheten er over nå! :)

Smertene i korsryggen gir seg ikke. Innså plutselig at jeg var plaget med dette forrige svangerskap og, men da var det ikke like ille som det er nå. Hjelper kanskje ikke at jeg løfter på datteren min på 12,5kg….

Jeg kjenner lite av graviditeten hittil. Store og ømme bryst, høy hvilepuls gjennom hele døgnet.. er aldri i hvile ifølge garmin-klokken, for de som er kjent med det, uansett om jeg ligger og slapper av eller er i aktivitet. Ingen kvalme til nå men når jeg spiser føler jeg meg stappmett i maaange timer etterpå. Er 5+4 og ser flere her som er mindre på vei har flere symptomer.. Er forberedt på at det kan snu fort.

Første dag jeg ikke har klart å komme meg på jobb pga. kvalme og hodepine. Starta dagen kl 06.00 med å spy på tom mage. Måtte stoppe bilen på vei til legen (1. kontroll) å spy. Herlig :bag:

nettopp hatt min første brekning :sour: grilla sommerkotelett, æsjamei! Samboer synes det smakte helt vanlig:smiley-ashamed004
har ikke opplevd kvalme inntil nå, kan være varmen idag som gjør det også.. jeg er egentlig veldig glad i svinekjøtt, så håper ikke dette betyr at jeg blir kvalm av smaken på det:bag:
Hehe huff.. ja ting smaker annerledes om dagen, og luktesansen er på nivå med verdens beste sporhund tror jeg :) Jeg reagerte også negativt på varmen.. glad det er kjøligere i dag. Håper på en sommer med moderate temperaturer!! <3

Back
Topp